Krijg je klappen!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Want anders ?
Gaan we weer....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef Bergamot het volgende:
Pas maar op, of ik gooi een tampon naar je hoofd.
Nou, als het elke maand zo gaat zou je toch gewoon verdomme zo'n koter d'rin plempen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:16 schreef mat_herben het volgende:
bekijk het eens van een goede kant
Dat word op den duur lastig, als ze een jaar of 10 zijn word het een beetje krap denk ikquote:Op woensdag 14 april 2004 20:22 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Nou, als het elke maand zo gaat zou je toch gewoon verdomme zo'n koter d'rin plempen.
Da's ook zo'n toppert, dan krijgen we de doorbraakbloedingen ! Jaaaah ! Gratisch ende voor niksch !quote:Op woensdag 14 april 2004 20:26 schreef ParanoidEv het volgende:
Slik de pil door. Tadaaa..
LOLquote:Op woensdag 14 april 2004 19:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Idioten schoonmaken... tja...
Bianca? ben je er?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Biancavia het volgende:
Ga aan de pil.
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu ik me dit realiseer. En als ik cholera, TBC, aids en polio ook afstreep komt mijn stemming misschien wel boven het vriespunt uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ach, wees blij dat je geen kanker hebt
Dat was mijn gedachte ook toen ik begon. Helaas loop ik dan de hele maand door te lekken.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:30 schreef kastanova het volgende:
Mijn vriendin slikt nu al 3 maanden de pil door...
En zo hoort het ook, er moet het hele jaar een schone kut beschikbaar zijn
Je hebt ook geen lul. En je hebt geen Clamydia. Ik zou echt niet klagenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu ik me dit realiseer. En als ik cholera, TBC, aids en polio ook afstreep komt mijn stemming misschien wel boven het vriespunt uit.
er gaat niks boven het humeur van een ongestelde meidquote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu ik me dit realiseer. En als ik cholera, TBC, aids en polio ook afstreep komt mijn stemming misschien wel boven het vriespunt uit.
Ok, ik zal het ietwat genuanceerder uitleggen; er moet het hele jaar een gat beschikbaar zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 20:32 schreef Bergamot het volgende:
Dat was mijn gedachte ook toen ik begon. Helaas loop ik dan de hele maand door te lekken.
Ik zou me zo vermaken als ik een piemel had nu. Ik zou echt rondrennen zonder buikpijn en ermee wiebelen enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt ook geen lul. En je hebt geen Clamydia. Ik zou echt niet klagen
Ja.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, ik zal het ietwat genuanceerder uitleggen; er moet het hele jaar een gat beschikbaar zijn.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:09 schreef clowntje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan?? Ik dacht dat dat gewoon helemaal ophield als je aan de pil was??
Elk gat is bruikbaar als je maar even doorzetquote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Ja.. Bruikbaar dan he.
Je zou 'm ook in je ongestelde gat kunnen stoppenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:36 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Ik zou me zo vermaken als ik een piemel had nu. Ik zou echt rondrennen zonder buikpijn en ermee wiebelen enzo.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zou 'm ook in je ongestelde gat kunnen stoppenOf in je navel, dan heb je weer buikpijn......
Na het rondrennen en wiebelen...
Ik had al hoofd- en nekpijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt ook een dildo kopen, dan kun je ook gewoon rondrennen met een lul.
Een voorbindpik op je voorhoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |