abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18488314
XS4ALL RULES!

ja, serieus
pi_18491588
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 12:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zou vervelend zijn ja. Maar het is wel even iets anders dan je mening geven over een provider,
Voor jou wel, maar ik probeerde een voorbeeld te zoeken waarvan jij het moeilijk vindt te vatten dat iemand daar moeite mee zou hebben.. dat heeft die Martin ook, en alhoewel iedereen hem een klootzak mag vinden, feit blijft.. wat hij doet is [helaas] niet illegaal. Maar dan komen we alsnog op twijfel aan jurisprudentie uit in plaats van schuld van Xs4all, wat meer een democratie is dan Fok!

Ik geef je wel gelijk in het feit dat Xs4all's streven naar iedereens rechten vaak tot irritaties leidt, maarja.. zo profileren ze zichzelf nu eenmaal

groet R!
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_18492734
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:43 schreef TheRoman het volgende:

[..]

Voor jou wel, maar ik probeerde een voorbeeld te zoeken waarvan jij het moeilijk vindt te vatten dat iemand daar moeite mee zou hebben.. dat heeft die Martin ook, en alhoewel iedereen hem een klootzak mag vinden, feit blijft.. wat hij doet is [helaas] niet illegaal. Maar dan komen we alsnog op twijfel aan jurisprudentie uit in plaats van schuld van Xs4all, wat meer een democratie is dan Fok!
Als er iemand geen gevoel voor normen en waarden, goed en kwaad heeft dan is het wel iemand die een persoon doodslaat met een barkruk, de bak in draait, daar weer uit komt, en vervolgens iemand van dichtbij door het hoofd schiet. Dus om nou mijn gevoel voor normen en waarden met dat van Martin K. te vergelijken gaat me een heel eind te ver.
Dat XS4ALL zo iemand vervolgens als klant neemt vind ik absoluut niet prijzenswaardig. Je kan nog zoveel argumenten aanhalen waarom jij dat wel vindt, niets daarvan zal XS4ALL in een beter daglicht stellen.
Het lijkt erop alsof XS4ALL de boodschap uitdraagt; "wil je iets uitvreten op internet wat tegen alle normen en waarden indruist, maar nog (net) legaal is in Nederland, wordt dan klant bij ons, want wij bedienen the scum of the earth. Of je nou een moordenaar of verkrachter bent, bij ons ben je welkom."
Verder is het natuurlijk buitengewoon slechte publiciteit geweest. Ook al zijn er hier dan een paar malloten die het wel prijzenswaardig vinden dat XS4ALL de site van K. host, de artikelen waren niet in het nieuws gekomen als er niet een hoop mensen waren geweest die er aanstoot aan hadden genomen, nietwaar?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18493163
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als er iemand geen gevoel voor normen en waarden, goed en kwaad heeft dan is het wel iemand die een persoon doodslaat met een barkruk, de bak in draait, daar weer uit komt, en vervolgens iemand van dichtbij door het hoofd schiet. Dus om nou mijn gevoel voor normen en waarden met dat van Martin K. te vergelijken gaat me een heel eind te ver.
Het is geen vergelijking, bovendien gebruik je zelf de 'next-door' methode op het forum om de mening van mensen met een vleugje shock op te blazen..
quote:
Dat XS4ALL zo iemand vervolgens als klant neemt vind ik absoluut niet prijzenswaardig. Je kan nog zoveel argumenten aanhalen waarom jij dat wel vindt, niets daarvan zal XS4ALL in een beter daglicht stellen.
Als je niet open staat voor 'zoveel argumenten', dan begrijp ik niet waarom je met deze discussie verder bent gegaan, in dat geval wordt dit gewoon een "ik zoek mensen die het met me eens zijn en anderen kots ik op"-topic (alhoewel ik niet weet of dat de bedoeling is van de Klaagbak, maar het lijkt me van niet).
quote:
Het lijkt erop alsof XS4ALL de boodschap uitdraagt; "wil je iets uitvreten op internet wat tegen alle normen en waarden indruist, maar nog (net) legaal is in Nederland, wordt dan klant bij ons, want wij bedienen the scum of the earth. Of je nou een moordenaar of verkrachter bent, bij ons ben je welkom."
Verder is het natuurlijk buitengewoon slechte publiciteit geweest. Ook al zijn er hier dan een paar malloten die het wel prijzenswaardig vinden dat XS4ALL de site van K. host, de artikelen waren niet in het nieuws gekomen als er niet een hoop mensen waren geweest die er aanstoot aan hadden genomen, nietwaar?
Er zijn inderdaad mensen die er aanstoot aan geven, maar remember Pim Fortuyn? Er is bij alles wel iemand die ergens aanstoot aan geeft. Zelf heb ik een site met Haikots, ook wel "Poëziekelijke gedichten" genoemd (toevallig bij Xs gehost hihi). Ook genoeg mensen met enge ziektes, die mijn site te ver vinden gaan.. maar ook genoeg die dat wel appreciëren let it be.. ga bij Planet

Moet wel zeggen dat ik het een leuke discussie geworden vind zijn hhehe

groetz Ro!
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')