quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:36 schreef remco1 het volgende:
als ik dat speedswitch installeer...en ik start dat programma gewoon niet op...draait mijn processor dan zoals normaal zonder dat speedswitch te hebben gedownload? En als ik het verwijder staat dan alles ook weer normaal ingesteld qua CPU? (ja misschien domme vraag ofzo maar ik vind het best "gevaarlijk" om met een programmaatje aan je processor te kloten.
by the way...ik snap computers echt totaal niet...nu doet ie het gewoon weer helemaal goed...ook op netstroom.
Als SpeedSwitch het niet doet, heb je volgens mij wat fout gedaan. Hij hoort namelijk tegelijk met Windows te starten. Als het goed is krijg je dan bij de klok (op je Start-balk) een groen-vlag(achtig)-icoontje erbij.
Wat trouwens wel nog even belangrijk is..
Heb je zelf die laptop geïnstalleerd, of was ie al geïnstalleerd voordat je hem kreeg/kocht ?
Het werkt namelijk alleen als er een bepaalde driver voor de processor is geïnstalleerd.
Als je het zelf hebt gedaan, zul je ook die driver nog moeten installeren
![]()
En ja, als je dat programma verwijdert, verwijder je ook zijn functie's, dus zal je processor weer op normale snelheid draaïen
![]()
Trouwens een heel erg groot voordeel van dit alles !!
Mijn laptop doet het ongeveer 2-2,5 uur op een volle accu.
Met SpeedSwitch (CPU op 649 Mhz) kan ik makkelijk 4 uur op een accu werken, dus het is echt aan te raden om het werkend te krijgen