quote:Wel grappig ja, er zijn tal van zulk soort bands.
Op vrijdag 15 november 2002 20:59 schreef leviathanfd het volgende:
Ale eens gehoord van de berzerker?
Morbid angel achtig met 180-280 bpm (en meer!).
[Dit bericht is gewijzigd door dynast op 16-11-2002 01:12]
quote:Ik had laasts een Tekno mixje gedownload. het meer een fusion tussen Hardcore/Terror, Drum n Bass met wat 303 geluidjes.
Op vrijdag 15 november 2002 19:05 schreef Ener-G het volgende:
men neme gabber/hardcore, men neme metal, gooien het in de blender en hoppla Tekno was geborenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:YEAH!!! ATARI TEENAGE RIOT!!!
Op dinsdag 31 juli 2001 16:18 schreef Meister het volgende:
Gewoon allemaal aan de Atari Teenage Riot
Over gabber en metal gesproken, daar zijn ook remixes van! Fear Factory heeft bijvoorbeeld een CD uitgebracht met "The Gabber Remixes"... Heb er wel eens wat van gehoord, maar ik vond er geen zak aan. Atari Teenage Riot daarentegen is echt wel vette shit!
quote:juist.
Op vrijdag 15 november 2002 20:24 schreef Wisp het volgende:[..]
metal is gewoon een van de breedste muziekstromingen die er zijn, sommige metal is bijna country, andere bijna klassiek en weer andere bijna house
daarom is het ook zo dom als mensen beweren een hekel te hebben aan metal terwijl er zoveel verschillende soorten metal zijn
Gun iemand gewoon z'n muziek, zolang ik niet naar metal hoef te luisteren boeit het me niet wat je luisterd.
quote:ik snap die vergelijking ook niet. Hoe kun je muzikaal vakmanschap nu vergelijken met eeuwige voortstuwende digitale computer beats....
Op zaterdag 16 november 2002 17:40 schreef search64 het volgende:
Metal wordt door muzikanten gemaakt op instrumenten. Gabber daarentegen is computerherrie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:dat kan best maar het blijft allemaal computerwerk met wat samples erdoor
Op zaterdag 16 november 2002 17:23 schreef Key het volgende:
Niet alleen metal is uitgebreid zo ook Hardcoreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hardcore heb je bijv. Oldstyle, new-style, Oldschool, terror, speedcore, coffeecore, industrial enz. De liefhebbers herkennen meteen het verschil de rest vindt het allemaal herrie. Bij de metal same shit (Ik hoor bijv weinig verschil)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Agree...
Op zaterdag 16 november 2002 17:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:ik snap die vergelijking ook niet. Hoe kun je muzikaal vakmanschap nu vergelijken met eeuwige voortstuwende digitale computer beats....
quote:En gitaar muziek blijft muziek met gitaren?
Op zaterdag 16 november 2002 19:47 schreef Wisp het volgende:[..]
dat kan best maar het blijft allemaal computerwerk met wat samples erdoor
quote:maar in combinatie met allerlei andere instrumenten afhankelijk voor het soort genre, dus soms electronisch, soms klassiek etc
Op zaterdag 16 november 2002 21:05 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
En gitaar muziek blijft muziek met gitaren?
ikzelf vind metal af en toe wel relaxed om te luisteren (als gabber zijnde).
Kan me ook heel goed voorstellen dat mensen die duistere muziek helemaal te gek vinden.
Dat het samen KAN gaan, is idd al vaker bewezen.
alleen zijn liefhebbers aan beide kanten te koppig om dat toe te geven.
Ik vraag me alleen af waarom dit zo is, durven ze niet te zeggen dat ze 't leuk vinden omdat ze dan door al hun maten uitgelachen worden ofzo?
en ik kan me nog herinneren dat Neophyte bestond uit een aantal gitaristen en een dj, en dat deze van metal overgestapt zijn naar hardcore (correct me if iam wrong)
ook ken ik een aantal die-hard gabbers (ja de wat oudere) die vroeger ookal naar bands luisterden als morbid angel en cannibal corps.
dus ik denk dat de stromingen wel degelijk een aantal raakvlakken hebben. Zoals iemand hier voor al zei het is beide HARDE AGRESSIEVE muziek.
ook ikzelf luister naar hardcore maar ook metal en punk
ahhh whatever ik luister eigenlijk naar alles wat ik wel goed vind behalve die slappe R&B bagger...
denk dat er meer mensen zo over denken.
greetz
odin
quote:Fear Factory remixte overigens al 1993 metal met techno. En inderdaad: Dj Dano heeft een remix gedaan die op Remanufacture staat. Een echt gabber nummmer dat totaal niet bij de rest past.
Op zondag 17 november 2002 11:54 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Welk album is dat dan? Dano heeft misschien 2 remixes gedaan maar echt geen heel album hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop