Dus omdat de MOEDER het leuk vind moet dat kind beschoten worden? ik vind het echt achterlijk...quote:Op woensdag 14 april 2004 10:43 schreef Lil-WoMaN het volgende:
Das toch leuk.. zijn/haar eerste oorbelletjes..
En een paar uitgerekte oorlelletjes...quote:Op woensdag 14 april 2004 10:43 schreef Lil-WoMaN het volgende:
Das toch leuk.. zijn/haar eerste oorbelletjes..
Jep zo gaat dat tegenwoordig, omdat de moeder iets leuk vindt moet het kind er maar aan geloven.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:44 schreef Kreeltje het volgende:
Dus omdat de MOEDER het leuk vind moet dat kind beschoten worden? ik vind het echt achterlijk...
Hoe moeilijk kun je zijn zeg, Als dat kind geen oorbellen wil kan hij/zij ze er later zelf uithalen. Als een kind gedoopt word heeft hij/zij daar toch ook niet om gevragen, maar vaak word het toch gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:44 schreef Kreeltje het volgende:
[..]
Dus omdat de MOEDER het leuk vind moet dat kind beschoten worden? ik vind het echt achterlijk...
Ze zegt toch niet dat ze er oorringen van 1 meter in wil. Gewone knopjes kunnen echt heel lief staan.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En een paar uitgerekte oorlelletjes...
En vaak willen de kindertjes dan na een tijdje geen oorbelletjes meer.
Wat zij zegt...quote:Op woensdag 14 april 2004 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou nog even wachten
Dus dat is dan wel gerechtvaardigd??quote:Op woensdag 14 april 2004 10:55 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kun je zijn zeg, Als dat kind geen oorbellen wil kan hij/zij ze er later zelf uithalen. Als een kind gedoopt word heeft hij/zij daar toch ook niet om gevragen, maar vaak word het toch gedaan.
Nou, nee dus. Ik heb ze zelf gehad toen ik heel klein was, en heb ze er op mijn 8e uitgehaald. Zes jaar later, op mijn 14e, stonden ze nog gewoon vrolijk open. En zelfs al groeien oorgaatjes dicht, je blijft het de rest van je leven zien.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:00 schreef Lil-WoMaN het volgende:
Oorbellen die groeien na een tijdje wel dicht hoor als het kind ze niks aan vind.. en lelijke gaatjes? hallo het zijn geen gaten van 2 cm hoor.. =|
Rare vergelijking.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:55 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kun je zijn zeg, Als dat kind geen oorbellen wil kan hij/zij ze er later zelf uithalen. Als een kind gedoopt word heeft hij/zij daar toch ook niet om gevragen, maar vaak word het toch gedaan.
Zoals ik al zei, overdrijven is ook een vak....quote:Op woensdag 14 april 2004 11:32 schreef ViPeRII het volgende:
[qoute]Daarbij, je kan een kind van 3 toch vragen of ze het wil?
Paar maandjes overheen laten gaan en als het kind het dan nogsteeds ziet zitten dan zit het wel goed hoor.[/qoute]
Ah jah... net of een KIND van 3 dat kan beoordelen??? Dat kind kan helemaal niks zelf beslissen, en jij gaat dat kind alvast voor derest van zijn/haar leven verminken, lekkere ouder ben je dan.,
Dat dan weer welquote:Op woensdag 14 april 2004 11:29 schreef erodome het volgende:
Daarbij, je kan een kind van 3 toch vragen of ze het wil?
Paar maandjes overheen laten gaan en als het kind het dan nogsteeds ziet zitten dan zit het wel goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |