abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2004 @ 10:39:03 #1
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_18411487
Weet iemand in Eindhoven en/of omstreken een zaak waar ze oorbelletjes schieten bij een kind van 3 jaar?
Ze doen het bij de meeste vanaf 6 jaar...
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_18411529
Vanaf 6 jaar pas?? hier in tilburg kan het al vanaf 6 maanden ofzo.. =|
pi_18411568
wat moet een kind van 3 met oorbellen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_18411578
Das toch leuk.. zijn/haar eerste oorbelletjes..
pi_18411584
kan je beter een paar jaartjes mee wachten, als hij/zij het zelf ook wil...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 14 april 2004 @ 10:44:48 #6
45613 Kreeltje
It's Just RockNRoll!
pi_18411589
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:43 schreef Lil-WoMaN het volgende:
Dus omdat de MOEDER het leuk vind moet dat kind beschoten worden? ik vind het echt achterlijk...
Isn't it?
  woensdag 14 april 2004 @ 10:46:01 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_18411607
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:43 schreef Lil-WoMaN het volgende:
En een paar uitgerekte oorlelletjes...

En vaak willen de kindertjes dan na een tijdje geen oorbelletjes meer.
So we just called him Fred
  woensdag 14 april 2004 @ 10:47:16 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_18411634
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:44 schreef Kreeltje het volgende:
Dus omdat de MOEDER het leuk vind moet dat kind beschoten worden? ik vind het echt achterlijk...
Jep zo gaat dat tegenwoordig, omdat de moeder iets leuk vindt moet het kind er maar aan geloven.
So we just called him Fred
pi_18411648
Ik hoop dat dit topic niet serieus is. Laat dat kind lekker zelf beslissen
Zometeen zit het met twee lelijke gaatjes, zonder het ooit gewild te hebben. Die leeftijdsgrens van 6 jaar, die de meeste winkels hanteren, is er niet voor niets.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_18411756
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:44 schreef Kreeltje het volgende:

[..]

Hoe moeilijk kun je zijn zeg, Als dat kind geen oorbellen wil kan hij/zij ze er later zelf uithalen. Als een kind gedoopt word heeft hij/zij daar toch ook niet om gevragen, maar vaak word het toch gedaan.
pi_18411772
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:46 schreef FredvZ het volgende:

[..]

En een paar uitgerekte oorlelletjes...

En vaak willen de kindertjes dan na een tijdje geen oorbelletjes meer.
Ze zegt toch niet dat ze er oorringen van 1 meter in wil. Gewone knopjes kunnen echt heel lief staan.
pi_18411777
ik zou nog even wachten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18411790
ik hoor net dat ik 2 pas toen ik mijn eerste kreeg
beetje jong wel
maarja ik heb er niks van, dus er zullen er vast wel zijn.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 april 2004 @ 10:59:14 #14
17729 SP
I hate my interests
pi_18411828
waarom niet gelijk een tattoo? is ook zo schattig, een beertje Sebastiaan op de schouder?
Ouderlijk egoisme ten top....
pi_18411855
Oorbellen die groeien na een tijdje wel dicht hoor als het kind ze niks aan vind.. en lelijke gaatjes? hallo het zijn geen gaten van 2 cm hoor.. =|
  woensdag 14 april 2004 @ 11:04:19 #16
77417 Fool
Rielekst!
pi_18411927
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou nog even wachten
Wat zij zegt...
Uhm...
pi_18412151
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:55 schreef Lil-WoMaN het volgende:

[..]

Hoe moeilijk kun je zijn zeg, Als dat kind geen oorbellen wil kan hij/zij ze er later zelf uithalen. Als een kind gedoopt word heeft hij/zij daar toch ook niet om gevragen, maar vaak word het toch gedaan.
Dus dat is dan wel gerechtvaardigd??
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_18412297
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:00 schreef Lil-WoMaN het volgende:
Oorbellen die groeien na een tijdje wel dicht hoor als het kind ze niks aan vind.. en lelijke gaatjes? hallo het zijn geen gaten van 2 cm hoor.. =|
Nou, nee dus. Ik heb ze zelf gehad toen ik heel klein was, en heb ze er op mijn 8e uitgehaald. Zes jaar later, op mijn 14e, stonden ze nog gewoon vrolijk open. En zelfs al groeien oorgaatjes dicht, je blijft het de rest van je leven zien.
Het is een stuk leuker voor dat kind als hij/zij zelf kan beslissen over het eigen lichaam, denk je ook niet? Wat wordt de volgende stap, een neuspiercing omdat de moeder dat schattig vindt staan?
pi_18412369
Ik heb gaatjes in mijn oren gekregen voor mijn eerste verjaardag, kadootje van de buurvrouw

Heb er tot op de dag van vandaag plezier van.

Daarbij, je kan een kind van 3 toch vragen of ze het wil?
Paar maandjes overheen laten gaan en als het kind het dan nogsteeds ziet zitten dan zit het wel goed hoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18412391
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:55 schreef Lil-WoMaN het volgende:

[..]

Rare vergelijking.
Aan een doop houd je geen littekens over.

[ Bericht 4% gewijzigd door gathering_storm op 14-04-2004 11:40:09 ]
  woensdag 14 april 2004 @ 11:32:40 #21
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_18412426
[qoute]Daarbij, je kan een kind van 3 toch vragen of ze het wil?
Paar maandjes overheen laten gaan en als het kind het dan nogsteeds ziet zitten dan zit het wel goed hoor.[/qoute]

Ah jah... net of een KIND van 3 dat kan beoordelen??? Dat kind kan helemaal niks zelf beslissen, en jij gaat dat kind alvast voor derest van zijn/haar leven verminken, lekkere ouder ben je dan.,
-- ViPeRII --
pi_18412442
Ach kom op zeg!!!!!!!!!

Overdrijven is ook een vak hoor...
Zullen we dan ook maar alle kinderen in een steriele kamer gaan bewaren met zachte muren, want de goden mogen verhoeden dat ze een keer vallen en er een klein liitekentje aan overhouden, of ze krijgen waterpokken wat ook littekens kan geven.

Je hebt het max. over een stipje van misschien een millimeter groot hoor, niet over een open hart operatie waarvan je een enorm litteken overhoudt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18412489
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:32 schreef ViPeRII het volgende:
[qoute]Daarbij, je kan een kind van 3 toch vragen of ze het wil?
Paar maandjes overheen laten gaan en als het kind het dan nogsteeds ziet zitten dan zit het wel goed hoor.[/qoute]

Ah jah... net of een KIND van 3 dat kan beoordelen??? Dat kind kan helemaal niks zelf beslissen, en jij gaat dat kind alvast voor derest van zijn/haar leven verminken, lekkere ouder ben je dan.,
Zoals ik al zei, overdrijven is ook een vak....

En ja hoor, een kind van 3 kan prima beoordelen of hij/zij dat zelf wil.
Leg maar uit hoe gaatjes geprikt worden, zeg erbij dat het kan bloeden, dat het even pijn doet en laat er een paar maanden overheen gaan.

Ik wilde toen al oorbelletjes hebben, heb ze gekregen en ben er nu nog blij mee, zo ook mijn zus, zo ook vele vriendinnen van me....

Er wordt net gedaan alsof het om het splitten van de tong gaat ofzo zeg....
pi_18412555
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:29 schreef erodome het volgende:
Daarbij, je kan een kind van 3 toch vragen of ze het wil?
Paar maandjes overheen laten gaan en als het kind het dan nogsteeds ziet zitten dan zit het wel goed hoor.
Dat dan weer wel Kinderen kunnen snel van mening veranderen. Dat heb ik ook gehad; wel gaatjes, geen gaatjes... Daarom heb ik tot mijn 6e verjaardag moeten wachten. Twee jaar later heb ik ze er alsnog uitgehaald Maargoed, het gaat mij er vooral om dat het kind het echt zelf moet willen.
  woensdag 14 april 2004 @ 11:39:58 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18412561
Ik vind het gewoon superlelijk en vind dus ook dat het daarom niet gedaan moet worden.
En dat is dus los van de vraag of ze dichtgroeien ja of nee.

Maar goed, ik vind die armbandjes bij die kleintjes ook geen gezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')