Ga eens dood, ik ben blond!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Su·per·U·li (de ~ (m.), ~'s)
1 neonbuisjes monteren onder je opgevoerde brommer
2 op vakantie stiekem roken met 'vrienden' achter het toitelgebouw, en dan niet doorhebben dat je ouders al lang doorhebben dat je rookt, en daar dan trost op zijn.
3 korte zwarte stekeltjes
4 goed in het beledigen van mensen op grote afstand
5 trance-hond.
Dat verklaart ineens een hoop.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:07 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ga eens dood, ik ben blond!!
Die gemakkelijke inkoppertjes ook altijd.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat verklaart ineens een hoop.
Is dat niet de definitie van Taraquote:Op woensdag 14 april 2004 17:10 schreef FlyingFox het volgende:
Qy·RoZ (de ~ (m.), ~sen)
1 lekken -> uitlekken
2 [gez.] ''Zo lek als een QyRoZ'' -> Zo lek als een zeef.
3 Het op eigen zeggen op onverklaarbare manier informatie van A naar B weten te sluizen
Verklaard het nivoquote:Op woensdag 14 april 2004 17:07 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ga eens dood, ik ben blond!!
Mijn god, ga eerst maar eens terug naar de basisschool voordat je mij probeert te "dissen" om mijn niveau.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verklaard het nivo
Want op de basisschool leer ik communiceren op jou nivo?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Mijn god, ga eerst maar eens terug naar de basisschool voordat je mij probeert te "dissen" om mijn niveau.
Nou, aan je taalgebruik te zien ligt dat nogal ver onder mijn niveau.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want op de basisschool leer ik communiceren op jou nivo?![]()
Daar leer je in ieder geval spellen en het correcte gebruik van de d en t als uitgangsvormen van werkwoorden.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
Want op de basisschool leer ik communiceren op jou nivo?![]()
En niet te vergeten de bezittelijk voornaamwoorden.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar leer je in ieder geval spellen en het correcte gebruik van de d en t als uitgangsvormen van werkwoorden.
die had ik dan net even gemistquote:Op woensdag 14 april 2004 17:28 schreef SuperUli het volgende:
En niet te vergeten de bezittelijk voornaamwoorden.
ik dacht altijd dat het bios-lock was..quote:Op woensdag 14 april 2004 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Bio·slock (de ~ (m.), ~en)
1 nuchter, zonder enige emotie.
2 overmatig gebruik van moeilijke woorden en bier.
3 ''Bioslocken'' -> het voornamelijk s' ochtends bier nuttigen.
4 Liefde.
met andere woordenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
melanie_the_miss (de ~ (v.), ~en)
1 vrouwelijk persoon aan wie Dirkh door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is
2 meisje, vrouw met wie Dirkh een liefdesrelatie onderhoudt indien geaccepteerd
3 The Bomb
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
melanie_the_miss (de ~ (v.), ~en)
1 vrouwelijk persoon aan wie Dirkh door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is
2 meisje, vrouw met wie Dirkh een liefdesrelatie onderhoudt indien geaccepteerd
3 The Bomb
ik geloof dat z'n kans op een evt. relatie zijn mening drastisch heeft verandertquote:Op woensdag 14 april 2004 18:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jij haatte mij toch????
![]()
martinuhhh (de, v.)quote:Op woensdag 14 april 2004 18:27 schreef martinuhhh het volgende:
Zet mij er maar niet in, is toch alleen maar negatief
Sterker nog, whe're having sex at this moment!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:28 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
ik geloof dat z'n kans op een evt. relatie zijn mening drastisch heeft verandert
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:27 schreef martinuhhh het volgende:
Zet mij er maar niet in, is toch alleen maar negatief
dat gaat snel danquote:Op woensdag 14 april 2004 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sterker nog, whe're having sex at this moment!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |