A·de·lan·te (de ~ (m.), ~'s)quote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef Adelante het volgende:
Er is ook geen zak aan namelijk.
hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
Niemand doet mee.
De hele olijke bende compleet.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?
zowel tiemie, gebruikersnaam, gfree, shaolin, xternal als ik hadden al wat geplaatst
en nu is daar VAC bijgekomen
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De hele olijke bende compleet.
Paar·se·Paas·haas (de ~ (m.), ~hazen)quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PaarsePaashaas (de ~ (m.), ~en)
1 Eeuwige pessimst
2 Afzeiken op hoger niveau
3 ''Paashazen'' - Alles negatief zien
4 Cynisch tot het bot
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De hele olijke bende compleet.
Saracasme op hoog niveau, Nouk?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:50 schreef Nouk het volgende:
Wat een leuk topic FF, wow!
het is een gavequote:Op woensdag 14 april 2004 11:53 schreef FlyingFox het volgende:
1 Finno-Oekraeense teksten-vertaler
plotselinge trek in veel bierquote:2 het spontaan organiseren van een meet
om alternatieverder te zijn dan de restquote:3 het preventief niet gebruiken van de MSN messenger, maar die echter wel gewoon stug hebben geïnstalleerd op je computer.
Ik ben daar goed in, Nofi frietjestofi.quote:4 het onthouden van quotes van users uit het verre verleden, uit je blote hoofd.
Ik vond mijn beschrijving Lief..en ik meende het, van dat leuk topic FF!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Saracasme op hoog niveau, Nouk?
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:58 schreef Jolan het volgende:
Ik ben daar goed in, Nofi frietjestofi.
[afbeelding]
een hart onder de riem voor SUquote:Op woensdag 14 april 2004 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Su·per·U·li (de ~ (m.), ~'s)
1 neonbuisjes monteren onder je opgevoerde brommer
2 op vakantie stiekem roken met 'vrienden' achter het toitelgebouw, en dan niet doorhebben dat je ouders al lang doorhebben dat je rookt, en daar dan trost op zijn.
3 korte zwarte stekeltjes
4 goed in het beledigen van mensen op grote afstand
5 trance-hond.
Paarse_paashaas (de ~ (m.))quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Niemand doet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |