abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18411311
Graag zou ik mijn eetpatroon willen veranderen. Maar de vraag is hoe? Ik eet opzich niet ontzettend veel (bijv. een mergpijp/mars/twix o.i.d. overdag en 's avonds een bak(je) chips bij de film .

Mijn probleem is niet dat ik er dik van word, ik kan nog zoveel eten, dik word ik toch niet. Maar ongezond vind ik het wel. Daarom dacht in aan een ander eetpatroon. Maar ook dit patroon moet lekker zijn. Wat is dus toch gezond om tussendoor te eten maar ook lekker (ik ben anti-fruit).

Dus ik ben op zoek naar goedvullende gezonde snacks.
pi_18411358
Allereerst de chips en andere ongezonde zooi bewaren voor het weekeind. Dan blijft het ook nog een beetje speciaal. Verder zou je 'gezondheidsrepen' van bijvoorbeeld Sultana in huis kunnen halen als je toch honger begint te krijgen
pi_18411365
japanse mix....rijstwafeltjes...sultana's of liga's
soepstengels....maria biscuitjes..lange vingers.....kwark...

Die dingen snoep ik meestal tussendoor
I thought this day would never end...
  woensdag 14 april 2004 @ 10:32:45 #4
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_18411373
van die muesli-repen zijn wel lekkere soorten van volgens mij
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_18411400
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:32 schreef Angel20 het volgende:
japanse mix....rijstwafeltjes...sultana's of liga's
soepstengels....maria biscuitjes..lange vingers.....kwark...

Die dingen snoep ik meestal tussendoor
Maar dit zijn ook gelijk producten. Sultana eet ik in de schoolpause 's ochtends.
japanse mix, rijstwafels lust ik niet
En soepstengels vullen niet bepaald...
Die kaakjes vind ik wel een goeie. En kwark is natuurlijk altijd lekker .
pi_18411427
gewoon kappen met dat gevreet 's avonds..
pi_18411450
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:36 schreef skiczukie het volgende:
gewoon kappen met dat gevreet 's avonds..
Beste opmerking van dit topic .
pi_18411694
gewoon alle snacks waar suiker en/of veel wit meel in zit niet eten
(:
pi_18411808
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:37 schreef Karrakas het volgende:

[..]

Beste opmerking van dit topic .
natuurlijk.
  woensdag 14 april 2004 @ 10:59:02 #10
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18411823
Als je een tijd minder snacks eet dan is de lekkere trek naar dat soort snacks ook minder en zal je dus ook automatische minder eten..
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_18411844
neem een banaan en een glas limonade, dan heb je alweer genoeg binnen, werkt iniedergeval bij mij wel zo
  woensdag 14 april 2004 @ 11:04:06 #12
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_18411923
Je zult toch fruit moeten gaan eten als je een gezond eetpatroon wil. Of genoeg fruit-sap drinken denk ik.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_18411961
laatst las ik in een topic dat sommige mensen steeds 's nachts zin in frituren krijgen.. om een uurtje of 3 's ochtends. Dan is jouw eetpatroon toch wel wat normaler
  woensdag 14 april 2004 @ 11:38:55 #14
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_18412544
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:06 schreef skiczukie het volgende:
laatst las ik in een topic dat sommige mensen steeds 's nachts zin in frituren krijgen.. om een uurtje of 3 's ochtends. Dan is jouw eetpatroon toch wel wat normaler
das wel mooi werk trouwens na 't uitgaan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_18412579
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:38 schreef 9christensen het volgende:

[..]

das wel mooi werk trouwens na 't uitgaan
als dat nog een beetje lukt dan tenminste..
pi_18412627
Worteltjes
Vrijwillig gebanned
pi_18495118
door de weeks VOORAF je eten plannen, dingen voorbereiden en klaarmaken, zodat je geen troep hoeft te eten omdat je geen tijd hebt... maak lekkere, simpele broodjes met gezond beleg... neem volkoren ontbijtkoek mee, een zakje naturel nootjes, wat fruit... en als je dan toch een keer ongezond wil eten, doe het dan goed en ga voor kwaliteit.... luxe ijs, chocolade etc. Leren genieten van de kleine dingen en niet bunkeren met bergen junk.
pi_18496987
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef kingnbajam het volgende:
door de weeks VOORAF je eten plannen, dingen voorbereiden en klaarmaken, zodat je geen troep hoeft te eten omdat je geen tijd hebt... maak lekkere, simpele broodjes met gezond beleg... neem volkoren ontbijtkoek mee, een zakje naturel nootjes, wat fruit... en als je dan toch een keer ongezond wil eten, doe het dan goed en ga voor kwaliteit.... luxe ijs, chocolade etc. Leren genieten van de kleine dingen en niet bunkeren met bergen junk.
Dat doe ik dan ook weer niet...
pi_18508476
dan wil je het dus niet graag

Zo moeilijk is het niet om lekkere, gezonde voeding van tevoren klaar te maken....
pi_18509245
quote:
Op zondag 18 april 2004 09:34 schreef kingnbajam het volgende:
dan wil je het dus niet graag

Zo moeilijk is het niet om lekkere, gezonde voeding van tevoren klaar te maken....
Nou ja, ik bedoelde volstoppen met fastfood
pi_18511770
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef kingnbajam het volgende:
zo zou het eigenlijk wel moeten he?
t klinkt zo simpel, maar jammer genoeg heb je soms opeens keiveel zin in vis, terwijl je in je "weekmenu" een gehaktbal hebt staan...dan smaakt je eten op een gegeven moment ooknergens meer naar volgens mij. Maar je idee is wel t "gezondst" in elk geval.
(:
pi_18523753
Ik zie overigens niet in waarom je in godsnaam zou stoppen met eten als je een mars per dag en 's avonds wat chips eet, er niet dik van wordt en geen aanwijsbare klachten hebt ofzo.
pi_18526425
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:00 schreef Gutnre het volgende:
Ik zie overigens niet in waarom je in godsnaam zou stoppen met eten als je een mars per dag en 's avonds wat chips eet, er niet dik van wordt en geen aanwijsbare klachten hebt ofzo.
niemand zegt toch ook dat jíj dat moet doen? Alleen de topicstarter wilde zn eetpatroon aanpassen. Maar het is verder wel nuttig om te weten wat je binnen krijgt en wat de evt consequenties kunnen zijn. Net als met roken, je weet dat t slecht is, maar het is toch je eigen keuze.
(:
pi_18543632
Ik vind het wel lekker om op wortels, selderij of komkommer te knabbelen... andere rauwe groente zijn ook wel oke.
Je kunt er zelfs nog een dipsausje bij maken (op basis van yoghurt is beter als mayo) met wat curry of knoflook/bieslook....
Klikt heel erg gezond en goed enzo, maar eigenlijk is het ook nog best lekker (vooral als je van knabbelen houd).
you're the criminal mastermind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')