Maar dit zijn ook gelijkquote:Op woensdag 14 april 2004 10:32 schreef Angel20 het volgende:
japanse mix....rijstwafeltjes...sultana's of liga's
soepstengels....maria biscuitjes..lange vingers.....kwark...
Die dingen snoep ik meestal tussendoor
Beste opmerking van dit topicquote:Op woensdag 14 april 2004 10:36 schreef skiczukie het volgende:
gewoon kappen met dat gevreet 's avonds..
quote:Op woensdag 14 april 2004 10:37 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Beste opmerking van dit topic.
das wel mooi werk trouwens na 't uitgaanquote:Op woensdag 14 april 2004 11:06 schreef skiczukie het volgende:
laatst las ik in een topic dat sommige mensen steeds 's nachts zin in frituren krijgen.. om een uurtje of 3 's ochtends. Dan is jouw eetpatroon toch wel wat normaler
als dat nog een beetje lukt dan tenminste..quote:Op woensdag 14 april 2004 11:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
das wel mooi werk trouwens na 't uitgaan![]()
Dat doe ik dan ook weer niet...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef kingnbajam het volgende:
door de weeks VOORAF je eten plannen, dingen voorbereiden en klaarmaken, zodat je geen troep hoeft te eten omdat je geen tijd hebt... maak lekkere, simpele broodjes met gezond beleg... neem volkoren ontbijtkoek mee, een zakje naturel nootjes, wat fruit... en als je dan toch een keer ongezond wil eten, doe het dan goed en ga voor kwaliteit.... luxe ijs, chocolade etc. Leren genieten van de kleine dingen en niet bunkeren met bergen junk.
Nou ja, ik bedoelde volstoppen met fastfoodquote:Op zondag 18 april 2004 09:34 schreef kingnbajam het volgende:
dan wil je het dus niet graag![]()
Zo moeilijk is het niet om lekkere, gezonde voeding van tevoren klaar te maken....![]()
zo zou het eigenlijk wel moeten he?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef kingnbajam het volgende:
door de weeks VOORAF je eten plannen, dingen voorbereiden en klaarmaken, zodat je geen troep hoeft te eten omdat je geen tijd hebt... maak lekkere, simpele broodjes met gezond beleg... neem volkoren ontbijtkoek mee, een zakje naturel nootjes, wat fruit... en als je dan toch een keer ongezond wil eten, doe het dan goed en ga voor kwaliteit.... luxe ijs, chocolade etc. Leren genieten van de kleine dingen en niet bunkeren met bergen junk.
niemand zegt toch ook dat jíj dat moet doen? Alleen de topicstarter wilde zn eetpatroon aanpassen. Maar het is verder wel nuttig om te weten wat je binnen krijgt en wat de evt consequenties kunnen zijn. Net als met roken, je weet dat t slecht is, maar het is toch je eigen keuze.quote:Op zondag 18 april 2004 22:00 schreef Gutnre het volgende:
Ik zie overigens niet in waarom je in godsnaam zou stoppen met eten als je een mars per dag en 's avonds wat chips eet, er niet dik van wordt en geen aanwijsbare klachten hebt ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |