ja bedoel ik ook hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 09:54 schreef P-Style het volgende:
Ik mag hopen voor je dat je "poepen" bedoelt, want als je ècht maar om de 3 a 4 dagen naar de wc gaat is er iets goed mis met je!
Te weinig fruit misschien?quote:Op woensdag 14 april 2004 09:50 schreef Angel20 het volgende:
Dus vroeg me af of ik misschien iets verkeerds eet ofzo...(te weinig vezels?)
Op vakanties hoef ik gek genoeg ook altijd de eerste week niet. Zouden het de smerige camping toiletten zijn of de stress van het op vakantie gaan/aanpassen aan nieuwe eten en omgeving.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:13 schreef Oosthoek het volgende:
Heb 't wel 'ns een week zonder uitgehouden.
Ik eet inderdaad te weinig fruit...1 a 2 stuks in de weekquote:Op woensdag 14 april 2004 10:10 schreef David07 het volgende:
[..]
Te weinig fruit misschien?![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 10:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
2 keer per dag (als ik zin heb)
Fruit heeft er weinig mee te maken hoor... Ik eet over het algemeen ook weinig fruit, nooit ziek en toch 1a2 keer per dag naar het toilet.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:16 schreef Angel20 het volgende:
[..]
Ik eet inderdaad te weinig fruit...1 a 2 stuks in de week
Maar vroeger at ik ook al weinig fruit...altijd zo geweest
maar moest toen wel vaker naar de wc.
Dit is pas sinds...half jaartje ofzo?
Ik ken iemand die kan zijn schijt meer dan een week ophouden zonder enige moeite.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:41 schreef MartinusMagnus het volgende:
Altijd bruin brood, zo'n 3 stuks fruit per dag, lekker veel groente1 a 2 keer per dag dus.....
2 keer per week lijkt mij ongezond weinig
Niet gezond.... dan staat die zooi de hele tijd stil in je darmen --> groter risico op darmkankerquote:Op woensdag 14 april 2004 11:45 schreef Draakje81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die kan zijn schijt meer dan een week ophouden zonder enige moeite.
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:49 schreef Zwansen het volgende:
1 á 2 keer per dag...
Moet nu ook! Tot zo!
Dat was ok!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:53 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]we hebben de Z we hebben de W we hebben de A we hebben de N we hebben de S we hebben de E we hebben de N.... SWANSEN! Zet hem op, je kan het
wij hadden zo'n camping met zo'n papieren brilvorm, die kon je gewoon op de pleebril leggen en daarna gewoon doorspoelenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:08 schreef B_BOY het volgende:
ik eens in de 2 dagen flink kleien. op vakantie soms 1,5 week niet:P
ut is ook niet dat het vies is want als ik in hotels zit hebbik ut ook. en dan heb ik niet over die krotjes hotels maargewoon 3 4 sterren maarja ik weet niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:21 schreef capibar het volgende:
[..]
wij hadden zo'n camping met zo'n papieren brilvorm, die kon je gewoon op de pleebril leggen en daarna gewoon doorspoelenideaal.
Als ik ongesteld ben dan.....quote:Op woensdag 14 april 2004 16:57 schreef illbill2 het volgende:
Vrouwen idd niet reageren ... rillll
Waar slaat dat op!?!?!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:35 schreef jp84 het volgende:
vrouwen niet reageren aub
Ongesteld zijn mag van mij!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Als ik ongesteld ben dan.....Sorry ik houd mijn mond al hoor........
quote:Op woensdag 14 april 2004 14:36 schreef maertz het volgende:
Vrouwen hoeven toch niet te poepen?!?!
let op met dat poepen.....quote:Op woensdag 14 april 2004 09:54 schreef P-Style het volgende:
Ik mag hopen voor je dat je "poepen" bedoelt, want als je ècht maar om de 3 a 4 dagen naar de wc gaat is er iets goed mis met je!
Hé, daar houd ik natuurlijk geen rekening mee hè?quote:Op maandag 19 april 2004 01:26 schreef airbusNEK het volgende:
let op met dat poepen.....
heeft in VLaanderen een heel andere betekenis....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |