abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18410697
Wie gebruikt hier de shampoo "Elvive for Men: haarverdikker (Regenium XY)"? Wat zijn de ervaringen?
pi_18410907
Heb het geloof ik een keertje gekocht, ik geloof niet dat ik minder kaal ben geworden, maar ja ik ben nogal ongeduldig
pi_18411093
Ja ik heb het weleens gebruikt. Je haar wordt er wel wat stugger van had ik het idee, maar dat kan natuurlijk tussen de oren zitten. Het is sowieso prima shampoo dus ik zou het gewoon eens proberen om te kijken wat je er van vindt. Ieder haartype heeft weer andere shampoo nodig dus misschien valt het wel tegen of juist mee.
Als je verwacht er minder kaal van te worden zou ik die hoop maar laten varen. Contact zoeken met Dick Advocaat, Gerard Joling e.v.a. is dan aan te bevelen
pi_18412154
quote:
Op woensdag 14 april 2004 10:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als je verwacht er minder kaal van te worden zou ik die hoop maar laten varen. Contact zoeken met Dick Advocaat, Gerard Joling e.v.a. is dan aan te bevelen
Of je koopt finasteride/proscar............. werkt uitstekend bij mij......
pi_18412487
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:16 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Of je koopt finasteride/proscar............. werkt uitstekend bij mij......
Solitarias, ik word een beetje moe van die constante proscar-propaganda van jou. Het zal ongetwijfeld werken, maar ik vroeg daar niet om. Bij ieder soortgelijk haartopic lees ik wel ergens een reactie van jou over dat proscar.

Verder voor een ieder: ik verwacht ook niet dat de shampoo kaalheid tegen gaat. Waarom denken jullie dat ik dat verwacht? Ik vroeg alleen om de haarverdikkende effecten. Ik begrijp ook wel, dat het de oorzaak niet aanpakt.

Edit:
Op het moment los ik trouwens het probleem op met mijn 'pauselijk petje' (zie icon). .

[ Bericht 5% gewijzigd door FuifDuif op 14-04-2004 11:43:14 ]
pi_18413619
Mijn vriend gebruikt deze shampoo. Hij heeft vrij dun haar.
Hij is er zeer tevreden over, zijn haar is daadwerkelijk iets voller geworden.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18413789
quote:
Op woensdag 14 april 2004 12:29 schreef Brennie het volgende:
Mijn vriend gebruikt deze shampoo. Hij heeft vrij dun haar.
Hij is er zeer tevreden over, zijn haar is daadwerkelijk iets voller geworden.
Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je Brennie. .

Kun je ook zien dat het beter in model blijft? En hoe is de kwaliteit van het haar? Wordt het haar er mooier door, of juist minder mooi (stug/dof)?
pi_18413875
quote:
Op woensdag 14 april 2004 12:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je Brennie. .

Kun je ook zien dat het beter in model blijft? En hoe is de kwaliteit van het haar? Wordt het haar er mooier door, of juist minder mooi (stug/dof)?
Graag gedaan
Wanneer zijn haar wat langer wordt dan blijft het zonder gel niet goed in model, dan hangt het toch wat sluik.
Hij heeft zijn haar nu kort en het zit 'stevig' en ook zonder gel goed.
Zijn haar is allesbehalve stug of dof
Gewoon de shampoo proberen zou ik zeggen
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18416150
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]
Bij ieder soortgelijk haartopic lees ik wel ergens een reactie van jou over dat proscar.
Laat dat nu precies de bedoeling zijn! Er is veel onwetendheid over..... ik heb al 10tallen mailtjes van fok!kers gehad hierover en velen zijn er door mij inmiddels ook mee begonnen!
pi_18416247
is best goeie shampoo...heb het zelf ook...
pi_18417680
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:30 schreef BobRooney het volgende:
is best goeie shampoo...heb het zelf ook...
Is jouw haar er ook echt voller van geworden?
pi_18417713
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:25 schreef Solitarias het volgende:
Laat dat nu precies de bedoeling zijn! Er is veel onwetendheid over..... ik heb al 10tallen mailtjes van fok!kers gehad hierover en velen zijn er door mij inmiddels ook mee begonnen!
Ja, dat geloof ik ook allemaal wel. . Maar ik vroeg simpelweg om de haarverdikkende werking van de desbetreffende shampoo. Jij komt meteen met een chemisch middel aanzetten om haaruitval te stoppen. Overigens, hoe kom jij er eigenlijk bij, dat ik haaruitval (in de zin van kaalheid) heb? Dat heb ik nog nergens genoemd. Misschien heb ik gewoon fijn haar.
pi_18417773
quote:
Op woensdag 14 april 2004 15:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Is jouw haar er ook echt voller van geworden?
ja, volgens me vriendin wel , zelf zie ik het niet zo, maar goed
pi_18417822
quote:
Op woensdag 14 april 2004 15:39 schreef BobRooney het volgende:
ja, volgens me vriendin wel , zelf zie ik het niet zo, maar goed
Welke reden had je om de shampoo te gebruiken? Was je haar vrij fijn om goed in model te krijgen? Is dat nu wel veranderd door de shampoo?
pi_18420129
quote:
Op woensdag 14 april 2004 15:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik ook allemaal wel. . Maar ik vroeg simpelweg om de haarverdikkende werking van de desbetreffende shampoo. Jij komt meteen met een chemisch middel aanzetten om haaruitval te stoppen. Overigens, hoe kom jij er eigenlijk bij, dat ik haaruitval (in de zin van kaalheid) heb? Dat heb ik nog nergens genoemd. Misschien heb ik gewoon fijn haar.
Ik reageerde op de opmerking van 205_Lacoste.... die begon te dickadvocaten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')