Of je koopt finasteride/proscar............. werkt uitstekend bij mij......quote:Op woensdag 14 april 2004 10:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als je verwacht er minder kaal van te worden zou ik die hoop maar laten varen. Contact zoeken met Dick Advocaat, Gerard Joling e.v.a. is dan aan te bevelen
Solitarias, ik word een beetje moe van die constante proscar-propaganda van jou. Het zal ongetwijfeld werken, maar ik vroeg daar niet om. Bij ieder soortgelijk haartopic lees ik wel ergens een reactie van jou over dat proscar.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:16 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Of je koopt finasteride/proscar............. werkt uitstekend bij mij......
Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je Brennie.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:29 schreef Brennie het volgende:
Mijn vriend gebruikt deze shampoo. Hij heeft vrij dun haar.
Hij is er zeer tevreden over, zijn haar is daadwerkelijk iets voller geworden.
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 april 2004 12:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je Brennie..
Kun je ook zien dat het beter in model blijft? En hoe is de kwaliteit van het haar? Wordt het haar er mooier door, of juist minder mooi (stug/dof)?
Laat dat nu precies de bedoeling zijn!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bij ieder soortgelijk haartopic lees ik wel ergens een reactie van jou over dat proscar.
Is jouw haar er ook echt voller van geworden?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:30 schreef BobRooney het volgende:
is best goeie shampoo...heb het zelf ook...
Ja, dat geloof ik ook allemaal wel.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:25 schreef Solitarias het volgende:
Laat dat nu precies de bedoeling zijn!Er is veel onwetendheid over..... ik heb al 10tallen mailtjes van fok!kers gehad hierover en velen zijn er door mij inmiddels ook mee begonnen!
ja, volgens me vriendin wel , zelf zie ik het niet zo, maar goedquote:Op woensdag 14 april 2004 15:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is jouw haar er ook echt voller van geworden?
Welke reden had je om de shampoo te gebruiken? Was je haar vrij fijn om goed in model te krijgen? Is dat nu wel veranderd door de shampoo?quote:Op woensdag 14 april 2004 15:39 schreef BobRooney het volgende:
ja, volgens me vriendin wel , zelf zie ik het niet zo, maar goed![]()
Ik reageerde op de opmerking van 205_Lacoste.... die begon te dickadvocaten!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook allemaal wel.. Maar ik vroeg simpelweg om de haarverdikkende werking van de desbetreffende shampoo. Jij komt meteen met een chemisch middel aanzetten om haaruitval te stoppen. Overigens, hoe kom jij er eigenlijk bij, dat ik haaruitval (in de zin van kaalheid) heb? Dat heb ik nog nergens genoemd. Misschien heb ik gewoon fijn haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |