Maar La Brard heeft zelf toegegeven dat Rene soms een echt kindje is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:04 schreef milagro het volgende:
[..]
alimentatie is voor de kids, no kids, no pay
In de Weekend heb ik er foto's van gezien. Wel aardig optrekje, maar niet echt beeldig toch??quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:33 schreef milagro het volgende:
Nu ja, kaalplukken ... ook weer niet modig.
Alleen vraag ik wel af..heb je dat huis van Brard gezien op Ibiza
Jaja.....quote:Op zondag 13 juni 2004 12:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Toen ik bij mijn oma op bezoek was vorige week bladerde ik ff door de prive heen
Yep!!! Ik koop die bladen dus niet, alleen kijk ik wel eens toevallig als ik het blad ergens zie liggen. ( mijn oma koopt dus de story, weekend, privequote:Op zondag 13 juni 2004 14:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja.....
Lachen, hè..niemand koopt ze , maar iedereen leest ze..bij de kapper, de tandarts, de omaquote:Op zondag 13 juni 2004 14:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja.....
quote:Patty koopt René af met 100.000 euro.
Patty Brard betaalt haar ex-man René Muthert 100.000 euro als afkoopsom voor hun mislukte huwelijk. Na maandenlang onderhandelen zijn de presentatrice en de zanger het eens geworden over de hoogte van het bedrag en zijn de handtekeningen gezet.
"De rechter wilde dat ik René 8000 euro alimentatie in de maand ging betalen. Dat was het tweede persoonlijke faillissement geworden in mijn leven. Dat had ik niet getrokken. Ik zet nu definitief een streep onder René. "
Patty, die vanaf eind september met een nieuw omstreden programma op Yorin te zien zal zijn, vertelde dat zij definitief op Ibiza blijft wonen. " Ik heb onze etage aan de Amsterdamse Stadionkade nu definitief te koop gezet. Op Ibiza ga ik kuurreizen organiseren."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |