Maar je vind haar dus lekkerder dan:quote:Op donderdag 15 april 2004 01:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Godverdomme wat een mokkel! Kan ik urenlang mee bezig zijn!![]()
Ik vind het moeilijk, want ze hebben beiden een hoog lekkerheidsgehalte. Vivienne is iets ronder en voller om het zo te zeggen, Nikkie ziet er wat meer teder uit. Ik zou eigenlijk een vergelijkend warenonderzoek moeten uitvoeren.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
Maar je vind haar dus lekkerder dan:
Viviënne is als winnares uit de bus gekomen, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, want ze hebben beiden een hoog lekkerheidsgehalte. Vivienne is iets ronder en voller om het zo te zeggen, Nikkie ziet er wat meer teder uit. Ik zou eigenlijk een vergelijkend warenonderzoek moeten uitvoeren.
Hoezo? Heb je die twee ooit te grazen genomen?quote:Op donderdag 15 april 2004 01:42 schreef Svensational het volgende:
Viviënne is als winnares uit de bus gekomen, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Waarom denk je dat ik "eigen ervaring" schrijfquote:Op donderdag 15 april 2004 01:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die twee ooit te grazen genomen?
Stuur die twee dan eens rap naar mij toe. Ik ben een ouwe bok, maar ik lust zeker weten nog een paar groene blaadjes.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:46 schreef Svensational het volgende:
Waarom denk je dat ik "eigen ervaring" schrijf![]()
Na het zien van jouw icon zijn ze volledig op je afgeknapt. Mocht je nou deze icon gebruiken:quote:Op donderdag 15 april 2004 01:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Stuur die twee dan eens rap naar mij toe. Ik ben een ouwe bok, maar ik lust zeker weten nog een paar groene blaadjes.
Als jij je icon verandert ga ik geloven dat jij bij VM werktquote:Op donderdag 15 april 2004 01:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bel morgen wel ff op de redactie van Veronica Magazine met hun managers. Dan regel ik ff een "interviewtje" met die twee.
Vervuilenquote:Op donderdag 15 april 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
willen jullie dit mooie Iwan topic niet zo vervuilen
Sorry. Tikfoutje. Ik werk bij VW.quote:Op donderdag 15 april 2004 02:00 schreef Svensational het volgende:
Als jij je icon verandert ga ik geloven dat jij bij VM werkt
Jij moet stil zijn. Jij hebt hier het topic vervuild door te zeggen dat je Pik Frommelmans leuk / lekker vindt.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
willen jullie dit mooie Iwan topic niet zo vervuilen
Ik wordt er steeds meer benieuwd naar hoe Wup er uitziet. Misschien lijkt ze op één van de Lizzy's, of misschien op Claire, Frida of Ellen?quote:Op donderdag 15 april 2004 02:01 schreef Svensational het volgende:
VervuilenMet foto's van de oude Lizzy????
En ik ben transeksueelquote:Op donderdag 15 april 2004 01:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Viviënne is als winnares uit de bus gekomen, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
35quote:Op donderdag 15 april 2004 02:19 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
WIV, ouwe bok? Hoe oud ben je dan?
65+??? Ik ben echt niet van JOUW leeftijd, hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 02:25 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Zo, dacht meer aan 65+ omdat je ouwe bok zei
Dus ik ben een ouwe lul en jij bent een snotaap? Dan ben ik liever een ouwe lul, hahahahahaha!quote:Op donderdag 15 april 2004 02:30 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Ik ben 65:4=16,25
In dreams, boy!quote:Op donderdag 15 april 2004 02:37 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
en ik liever een snotaap!
ik maak andere snotaapjes als de nikkie plessens en inge schramas mee ! haahahahahahahah !
Who cares? Als ik ze maar heb gehad. Na één keer dank ik ze toch af (of zij mij, maar dan heb ik ze toch gehad....quote:Op donderdag 15 april 2004 02:49 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
uhuh uhuh enige waar ik ervaring mee heb gehad, meisjes die een so called 2e vriend namen voor cash! die 2e vriend is dan zo'n ouwe droplul die als een hond achter dr aan hupt..!![]()
![]()
![]()
dus nope, sorry! plus dat je dan ook nog cash moet hebben om dr geldboom te zijn...heb je dat ?![]()
Owh? Bestaan er ook gratis vrouwen?quote:(niet dat ik met ze heb gehad, want zulke hoertjes hoef ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |