Vivienne had iets grotere joekels, maar Nikki is absoluut niet fout.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
WIV gaat ineens interessante vragen stellen?![]()
Maar ikzelf vind Viviënne vele malen beter. Nikkie heeft zo'n piepstem. Ik hoop nog steeds op een terugkeer (van Viviënne)
Oh, ben jij er zoeentje? Nepdeals regelen?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Heb ik er één dan?
Waar is die laatste _ voor?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: W_I_V_ is altijd interessant.
Wup denk ik wel, je zult 't met mij moeten doenquote:Op donderdag 15 april 2004 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iedereen al naar bed?
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Wup denk ik wel, je zult 't met mij moeten doen
Oh, en Iwan is er ook nogquote:Op donderdag 15 april 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trusten Svenquote:Op donderdag 15 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Iwan is er ook nog
Maar WIV is ondertussen gevlogen(
)
Ja jij ookquote:Op donderdag 15 april 2004 00:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trusten Sven
Altijd dat beetje extra, hè?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Waar is die laatste _ voor?
Dat was echtquote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
wat een zielige vertoning die cliff
Ga jij maar fijn zelf je tuinslang aaien, viezerik!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Wup denk ik wel, je zult 't met mij moeten doen
En een cap van Carlo alleenstaand op een feestje lukt je wel?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry, geen ontvangst hier remember?
Tja, Carlo is inderdaad de huismongool van de Engel. Overigens had hij beter Tuur en Huug kunnen omverslaan, i.p.v. de tafel die hem niets heeft misdaan.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Arthur is echtzoals hij Carlo te kakken zet
Als het om kerels gaat gebruikt ze desnoods superantenneversterkers om ze dan ook maar te kunnen zien.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
En een cap van Carlo alleenstaand op een feestje lukt je wel?
Tuur mag blij zijn dat ik geen Carlo ben, want dan had hij ter plaatse een gebroken halswervelnekkolom gehad. En Huug: ik had gelijk Pik Frommelmans naar 'm toegejaagd. En we weten allemaal wat Frommelmans met Huugke gaat doen. (Uiteraard wel ergens waar ik het niet hoef te zien, moet ik er effe bijzeggen...quote:Op donderdag 15 april 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Arthur is echtzoals hij Carlo te kakken zet
Wup is het gewoon een beetje zat dat ik haar alsmaar om Lizzycaps aan haar hoofd zeur.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
En een cap van Carlo alleenstaand op een feestje lukt je wel?
Ik dacht dat jij wel in was voor wat mannenseksquote:Op donderdag 15 april 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuur mag blij zijn dat ik geen Carlo ben, want dan had hij ter plaatse een gebroken halswervelnekkolom gehad. En Huug: ik had gelijk Pik Frommelmans naar 'm toegejaagd. En we weten allemaal wat Frommelmans met Huugke gaat doen. (Uiteraard wel ergens waar ik het niet hoef te zien, moet ik er effe bijzeggen...)
Je kunt ook hier kijken!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup is het gewoon een beetje zat dat ik haar alsmaar om Lizzycaps aan haar hoofd zeur.
Laat het denken maar aan anderen over. Als jij dat doet komt er blijkbaar niet veel van terecht. Ik ben toch meer een op-Lizzy-geilend-type.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat jij wel in was voor wat mannenseks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |