Ik vond het verhaallijntje over Lizzy's lingerielijntje wel leuk, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
Vivienne kreeg tenminste nog eens wat te doen.
Ik snap niet wat er overtuigend kan zijn aan iemand die nog geen enkele verhaallijn heeft gehad.
Ik zeg niet dat ik ook maar iets tegen Nikkie heb maar ik kan het niet uitstaan dat haar geen verhaallijnen gegund worden. Alles is voor Carlo..... ik begrijp ut dus echt helemaal niet.....
Nou .... ze liep een paar afleveringen geleden in haar rosa ondergoed rond.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:06 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind niets aan Vivienne 'minder' hoor.. moest gewoon kiezien..
Lizzies lingerielijntje?? Iets gemist..
Ah dattuh...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou .... ze liep een paar afleveringen geleden in haar rosa ondergoed rond.
Wup wil er vast en zeker nog wat caps van plaatsen.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:18 schreef dunn0w het volgende:
Ah dattuh...
Ik dacht al waar heeft hij het dan weer over...
die sjokt heus nog wel een keer terug.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
want Koen Ligthart heeft de relatie beëindigd.
Ja, achter Aafke's lijkkist.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:28 schreef Wup het volgende:
die sjokt heus nog wel een keer terug.
Ach, zo harig is SjokSjok nou ook weer niet ...quote:Harig kweekje.........
sorry, geen ontvangst hier remember?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup wil er vast en zeker nog wat caps van plaatsen.
Kabel van Nuon?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
sorry, geen ontvangst hier remember?
eneco...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kabel van Nuon?
Heb ik hier bij Essent in al die jaren een keer meegemaakt. Een maand of twee geleden. Om 19.30 uur viel de kabel deels uit (wel geluid en beeld met veel sneeuw) en om 20.05 deed de zooi het weer. Gelukkig moest die aflevering op het einde van een tape, dus kon ik ze op zondag overdoen.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
sorry, geen ontvangst hier remember?
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
eneco...
A new bad guy is born?quote:Gilles een vals liegertje, ik hoop het, dat speelt hij geweldig.
ik heb een tijdje bij nuon gewerkt en het is daar echt een flink zooitje, en inderdaad eneco schijnt dus nog erger te zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens velen nog kutter dan Nuon.
ja jij vond hem maar niks met zn dikke kop toch?quote:A new bad guy is born?
mja doe es lief, dan verzin ik een verhaaltje over een dode Bram voor jequote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: zal ik dan maar wat caps voor je maken?
Helaas heb ik er de eerste 5 jaren geen hardware voor.....quote:Op woensdag 14 april 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
mja doe es lief, dan verzin ik een verhaaltje over een dode Bram voor je
Dat was Serge.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur is nog bezig met het oppaffen van het pakje shag dat hij op het einde van het vorige seizoen van een patiënt jatte, onder het mom van: roken mag je niet meer, dus hier met dat pakje.
Jaja... ook onder rijk volk zit schorem.
Nee, dat was Tuur.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
Dat was Serge.
Niet? Ik ben toch altijd in de veronderstelling geweest dat jij die hardware allang bezitquote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Helaas heb ik er de eerste 5 jaren geen hardware voor.....
Een stukje tekst hoor je inderdaad niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:01 schreef Svensational het volgende:
Niet? Ik ben toch altijd in de veronderstelling geweest dat jij die hardware allang bezitIk heb je er ook nooit over gehoord dat je die niet zou hebben.
WIV gaat ineens interessante vragen stellen?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat vinden jij en dunnOw aan Vivienne dan "minder"?
Heb ik er één dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een stukje tekst hoor je inderdaad niet.
Ik zou die tv in/out toch van jou opkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |