ja dat roken vind ik ook wel grappig, maar dat gebel 'n beetje vaag... maar goed, 't is maar 'n kanttekening, moest 't ff kwijt haha...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
ow dat vind ik juist wel stoer. Maar Victor was natuurlijk ook gewoon stoer.
Tuur loopt ook altijd bij Bettinaop kantoor te roken.
Lijkt wel of Carlo die ouwe meid gaat pakken.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
dit is gewoon al een topic opzich,
ik heb hier niks meer aan toe te voegen
[afbeelding]
Floor is gewoon een lekker ding.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
Floor vond Bram grappig. Dan ben je maf.
Idols kijkequote:Op woensdag 14 april 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al te pitten?
Alweer??quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Idols kijke.
Ik snap niet dat iemand een hele avond naar zo'n debiele flauwekul en doorgestoken kaart kan kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
Idols kijke.
Zelfs de herhaling is leukquote:Op woensdag 14 april 2004 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand een hele avond naar zo'n debiele flauwekul en doorgestoken kaart kan kijken.
Ik kijk voor de eerste keer...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfs de herhaling is leuk![]()
.
Dan begrijp ik hetquote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik kijk voor de eerste keer...
Maargoed ONtopic ..![]()
Fijn...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het.
Ik ga vandaag wel overal offtopic.
What else is new...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Fijn...!
Carlo was vandaag echt irritant zeg...
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef dunn0w het volgende:
Kmoest toch wat zeggen om ONtopic te blijven..
Beetje wel ja... maar geef haar es ongelijk!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:42 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik vond wel dat Tara een beetje lullig deed t.o.v. Carlo op dat feessie.
Tja, op zulke momenten blijft Tartara een van Walsum, maar volgens Veronica Magazine breekt ze volgende week met Tuur.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:42 schreef BVO het volgende:.
Ik vond wel dat Tara een beetje lullig deed t.o.v. Carlo op dat feessie.
Wie lullig tegen Lizzy doet verdient een klap op het bakkes.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:46 schreef dunn0w het volgende:
Tegen Lizzie deed Tara ook lullig... en dat vind ik nou weer niet kunnen..
Tjah idd lastig... Allebei goed acteren idd.. Ik kies denk ik voor Nikkie Plessen .. ik voorzie haar wel een goedlopende acteercarierre.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie lullig tegen Lizzy doet verdient een klap op het bakkes.
Welke Lizzy vind jij leuker? Vivienne of Nikki. Ik vind het een moeilijke keuze. Zijn beiden erg smakelijk en spelen beiden erg overtuigend.
Wat vinden jij en DunnOw aan Vivienne dan "minder"?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
Nikki vind ik een stuk leuker.
Vivienne kreeg tenminste nog eens wat te doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke Lizzy vind jij leuker? Vivienne of Nikki. Ik vind het een moeilijke keuze. Zijn beiden erg smakelijk en spelen beiden erg overtuigend.
Straks blijkt nog dat die ouwe wanker een incestpedo is geweest...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
Zou ik ook doen als je vader met je aan de telefoon zit en als afsluiting zegt: 'Dag schat, mooi meisje'
Hmm...vind Viviënne ook wel goed acteren hoor, maar vind Nikki wat natuurlijker en echter overkomen...daarbij is ze qua uiterlijk gewoon veel meer mijn type.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat vinden jij en DunnOw aan Vivienne dan "minder"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |