Maar volgende week heeft ze het helemaal met Tuur gehad en breekt ze met hem. Ze gaat met "een van de twee primaten in een kooi" door.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
mja Tara liet dr Binkie anders ook maar gewoon aan zijn lot over.
Ja die was zekerquote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
Joost was vandaag dus wel grappig met zn visje met anorexia......
En met zijn filmhit in 32 of 33 landen .....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:32 schreef soapie het volgende:
Ja die was zeker![]()
kan je me die laatste zin een beetje uileggen?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze gaat met "een van de twee primaten in een kooi" door.
Ja hallo, hij bleef er toch zelf bij staan?! Geeft weer aan dat dat joch evenveel hersencellen als een goudvis heeft, een beetje normaal persoon was 'm allang gepeerd... (of nog beter: maakt gewoon goeie opmerkingen terug)quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
mja Tara liet dr Binkie anders ook maar gewoon aan zijn lot over.
hahaha, die sukkel kwam zelfs al opdagen, dat zegt toch genoegquote:Op woensdag 14 april 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
Ja hallo, hij bleef er toch zelf bij staan?! Geeft weer aan dat dat joch evenveel hersencellen als een goudvis heeft, een beetje normaal persoon was 'm allang gepeerd... (of nog beter: maakt gewoon goeie opmerkingen terug)
Toen Tuur tegen een van de andere ballen stond te lullen zei hij dat Carlo freefighter is. Freefighters zijn in Tuurs ogen "twee primaten in een kooi". Je moet wel opletten als Ome Tuur spreekt.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
kan je me die laatste zin een beetje uileggen?
ojah, dank je, maar eh... ik versta hem niet altijd, is dat een geldig excuus?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen Tuur tegen een van de andere ballen stond te lullen zei hij dat Carlo freefighter is. Freefighters zijn in Tuurs ogen "twee primaten in een kooi". Je moet wel opletten als Ome Tuur spreekt.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
Maar ik hoop dat Huug een beetje flink aan de zuip blijft, mag hij ook eindelijk eens voor wat vermaak gaan zorgen.
Nee. Ga eens naar een zalver. Die kan je oren uitspuiten....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
ojah, dank je, maar eh... ik versta hem niet altijd, is dat een geldig excuus?
Aan Brammetje valt niks meer te redden, maar Huugje kan wat hulp van Chris verwachtenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
In 'n soap kan niet genoeg gezopen worden, dat maakt zelfs de Brammetjes en de Huugjes grappig
(voor hun doen, of course)
Geen zuipsel ter wereld is sterk genoeg om van Bram nog ooit een lolligerd te maken. Binnen een paar minuten kotst hij het uit en laat hij zijn semafoon er in week worden.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
In 'n soap kan niet genoeg gezopen worden, dat maakt zelfs de Brammetjes en de Huugjes grappig
(voor hun doen, of course)
Floor vond Bram grappig. Dan ben je maf.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen zuipsel ter wereld is sterk genoeg om van Bram nog ooit een lolligerd te maken.
Chris: "Hugo, lust jij een worstje op een prikker?"quote:Op woensdag 14 april 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
Aan Brammetje valt niks meer te redden, maar Huugje kan wat hulp van Chris verwachten
Nee, die had gewoon een lul nodig, dus was Bram de aangewezen lul.... ehhhh ... persoon.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
Floor vond Bram grappig. Dan ben je maf.
ik hoop toch niet dat je je eigen opmerkingen nog grappig acht ook?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb ik vandaag toch een partij meligheidsaanvallen, zeg!?
In de meeste ziekenhuizen mag je tegenwoordig mobiel bellen. In het Laurentius in Roermond en het Maaslandziekenhuis in Sittard mag het, tenzij je je op de cardiologie of de IC, o.i.d. bevindt.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Weet je waar ik me nou echt mateloos aan irriteer? Dat eeuwige gebel in 't Bea... Elke debiel weet dat je in een ziekehuis niet mobiel mag bellen... En Tuur zit altijd te paffen in z'n kantoor (deed Viccie trouwens ook).... Foei foei foei....
roflmaoquote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
ik hoop toch niet dat je je eigen opmerkingen nog grappig acht ook?
ow dat vind ik juist wel stoer. Maar Victor was natuurlijk ook gewoon stoer.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
En Tuur zit altijd te paffen in z'n kantoor (deed Viccie trouwens ook).... Foei foei foei....
Bettina moet niet zeuren, want die deed vroeger toch ook iets met sigaren!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
ow dat vind ik juist wel stoer. Maar Victor was natuurlijk ook gewoon stoer.
Tuur loopt ook altijd bij Bettinaop kantoor te roken.
Ik schrok al. Ik dacht dat ik er de oorzaak van was....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Weet je waar ik me nou echt mateloos aan irriteer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |