nog steeds geen Hugo & Chris, ze moeten nu toch echt een beetje opschieten daarmee.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Voor de rest weinig interessants![]()
wie verzint dit nou weer?quote:Op woensdag 14 april 2004 09:30 schreef dunn0w het volgende:
stem image
Vind je? Ik vind er niet veel aan op 't momentquote:Op woensdag 14 april 2004 12:58 schreef Wup het volgende:
[..]
nou ja geeft niet, er gebeurt nu ook niet echt veel maar het is echt super lollig allemaal.
ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt met ONM.
ow wat jammer voor je, ik lach me suf.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:21 schreef Svensational het volgende:
Vind je? Ik vind er niet veel aan op 't moment![]()
Ik moest alleen lachen toen Joost op z'n bek flikkerdequote:Op woensdag 14 april 2004 13:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat jammer voor je, ik lach me suf.
ik moet zelfs lachen als Duuk bami eet.
Staat op de officiele site van ONM...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:03 schreef Wup het volgende:
[..]
wie verzint dit nou weer?
rare figuren komen daar. Joost & Carlo.... en dan ook nog Bram of all people?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:46 schreef dunn0w het volgende:
Staat op de officiele site van ONM...
joh, da's een hele fanclub.......quote:Op woensdag 14 april 2004 13:38 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor weet_ik_veel!!!
En dankje wel he!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:49 schreef Wup het volgende:
[..]
rare figuren komen daar. Joost & Carlo.... en dan ook nog Bram of all people?
voor de zoveelste keer.....quote:Op woensdag 14 april 2004 13:37 schreef Svensational het volgende:
Ik moest alleen lachen toen Joost op z'n bek flikkerde
mja ik ben een beetje in paniek want ik zie Claire niet meer?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:51 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor Wup!!!
Die is ook al een keer in elkaar gezakt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:55 schreef Wup het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer.....
neuh, Joost vind ik al heel lang niet meer lollig.
maar dat heb ik al een paar keer uitgelegd.
kijk als Bram nou eens zomaar op zn smoel zou vallen, zou het tenminste nog een beetje verrassend zijn.
Die heeft met 9-5 van haar schoonpapa verlorenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:56 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik ben een beetje in paniek want ik zie Claire niet meer?
tsss, wat een tuig hier.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef Svensational het volgende:
Die heeft met 9-5 van haar schoonpapa verloren
ja toen had ik de slingers nog opgehangen want ik dacht dat ie dood vielquote:Op woensdag 14 april 2004 13:57 schreef Svensational het volgende:
Die is ook al een keer in elkaar gezakt in het ziekenhuis.
Hahaquote:Op woensdag 14 april 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ja toen had ik de slingers nog opgehangen want ik dacht dat ie dood viel
Jazeker... alleen beetje irritant formaat.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef BVO het volgende:
Mooie OP weer.
Die was inderdaad goed.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:13 schreef babette21 het volgende:
Hulde aan Iwan voor prachtige OP!!
En nog ff reactie op je berichtje in vorig topic: jammer van die scenes/caps van Babs, maar 't is niet anders... Ben benieuwd naar je dvd'tje haha!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |