Ja, dat is erg irritant. Maar volwassenen kunnen ook erg irritant zijn. Elke keer gaat er wel een mobieltje af. En toen ik naar de laatste Harry Potter ging zaten er drie mensen achter me die het boek dus echt helemaal van buiten konden. En die gingen dus steeds vertellen wat er niet klopte met het boek.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoeiii!! Harry Potter! Gaan we dan straks een bioscoop-meet doen, Beavje?.
Alleen heb ik eigenlijk een hekel aan bioscopen, met al die krijsende kutpubers die door de film heen bleren..
4 Juni.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
wanneer komt ie nou eigenlijk uit dan, Harry Potter?
*Neuriet "This must be underwater love"*quote:Op woensdag 14 april 2004 00:34 schreef Waxxer het volgende:
Haai Xman en Jerruh en Biefje en G_E en Blubblub en de rest!
Nou ik heb dus gezwommen om wat aan mijn conditie te doenvorige week ook al gedaan heur
![]()
als ie in de lijst met review materiaal staat, zal ik m eens uitproberenquote:Op woensdag 14 april 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Jerruh, ik heb e-ven-tu-eel nog een leuke tip voor als je nog een cd-review moet doen: Phoenix! Het album heet Alphabetical en hij is erg goedof is er al een review van of heb je daar geen inspraak op? Hij is deze week cd van de week op ID&T
Sirius was m'n favoriet.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
wanneer komt ie nou eigenlijk uit dan, Harry Potter?
ja en Serius
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
4 Juni.
Ik vond het tijd voor Harry.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:40 schreef blublub het volgende:
[..]je mooie hoofd! waar is ie?
Leuke nieuwe icoon trouwens.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, dat is erg irritant. Maar volwassenen kunnen ook erg irritant zijn. Elke keer gaat er wel een mobieltje af. En toen ik naar de laatste Harry Potter ging zaten er drie mensen achter me die het boek dus echt helemaal van buiten konden. En die gingen dus steeds vertellen wat er niet klopte met het boek..
ik ben benieuwd hoe ze hem gaan neerzetten in de film...quote:Op woensdag 14 april 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sirius was m'n favoriet.
Samen met de Weasley's
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond het tijd voor Harry.
of moet Jude weer terug?
En Harry's haar is helemaal niet warrig in de film!quote:Op woensdag 14 april 2004 00:41 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe ze hem gaan neerzetten in de film...
ik vind Hermelien te kweenie, bijdehand of iig te knap ofzo in de film
Zeker doenquote:Op woensdag 14 april 2004 00:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ie in de lijst met review materiaal staat, zal ik m eens uitproberen.
is het een nieuwe CD?
Nou iedereen is weer bijzonder enthousiast.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Leuke nieuwe icoon trouwens..
Jammer. Lijkt me wel leuk om jou met Harry Potter bril in de bioscoop te zien zitten.quote:Gelukkig heb ik nou een andere bril, hopelijk word ik nou niet meer door kleuters in de trein voor Harry Potter aangezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |