DelFerro is vaak op TV..quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:56 schreef piere het volgende:
stotter je echt erg of een beetje? en kan er niks tegen gedaan worden? ik heb weleens op tv gezien van een soort school ofzo waar ze je beter leren ademhalen waardoor het stotteren vermindert
Ja dat merk ik ook wel, alleen 'er iets mee willen' is er dan niet bij..quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
volgens mij vonden veel vrouwen het juist wel leuk en schattig.
met alle respect en zeker niet lullig bedoeld:quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik stotter ongeveer iedere 5 zinnen een keer bij een woord, ik blijf dan even 'steken' zegmaar..
De reacties van de meiden.. Als ik iemand op TV zie stotteren ziet het er zo 'gehandicapt' uit.. Alsof diegene niet helemaal lekker is zegmaar, met rare bekken trekken enzoquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:04 schreef piere het volgende:
[..]
met alle respect en zeker niet lullig bedoeld:
wat is het probleem dan man.
kijk eens naar jezelf in de spiegel als je praat (als je dat niet al gedaan hebt). zo erg zal het er toch niet uitzien? ik denk dat je onzekerder bent dan nodig is maar ik heb natuurlijk makkelijk praten. als je wat meer zelfvertrouwen krijgt zal je zien dat het versieren ook beter gaat. gewoon doen! beter een blauwtje lopen (bij een onbekendequote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De reacties van de meiden.. Als ik iemand op TV zie stotteren ziet het er zo 'gehandicapt' uit.. Alsof diegene niet helemaal lekker is zegmaar, met rare bekken trekken enzo![]()
Ik weet niet of dat bij mij er vreemd uitziet, maar ik kan me wel voorstellen dat meiden zich dan generen voor mij tegenover andere meiden/vriendinnen
gewoon op de dames afstappen.. ieder gek heeft ze gebrek.. als die dames jou gaan behandelen als oud vuil gewoon links laten liggen ze zijn jou niet waard... er zijn meer dames op de planeet...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zou denk ik heel erg open zijn en overal schijt aan hebben.. Want opzich heb ik best de durf om alles te zeggen wat ik vind.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:26 schreef M1RR1E het volgende:
Je zegt ook dat je van binnen weet dat je anders zou zijn als je niet zou stotteren.. wat zou er anders zijn dan?
Ehm, daar kom je met een topic hoor. Ik heb zelf nl een handicap (ik loop anders dan anderen) en ik ken dat gevoel waar jij over praat. Ik heb dat nl zelf ook heel erg. Als ik zon meid dan eenmaal ken is dat wel weg, maar ik zal nooit uit mezelf een meisje zomaar aansprekenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De reacties van de meiden.. Als ik iemand op TV zie stotteren ziet het er zo 'gehandicapt' uit.. Alsof diegene niet helemaal lekker is zegmaar, met rare bekken trekken enzo![]()
Ik weet niet of dat bij mij er vreemd uitziet, maar ik kan me wel voorstellen dat meiden zich dan generen voor mij tegenover andere meiden/vriendinnen
Hehe. dat klinkt wel erg wanhopig..quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:00 schreef White_Wolf het volgende:
Nou ik heb een klasgenoot gehad die verschrikkelijk stotterde maar toch maar een leuke meid aan de haak geslagen had dus gewoon doorzetten joh. Suc7!
gewoon paar pilsjes drinken voor je naar een meidje toestapt!! nietveel natuurlijk dat je tezat bent om uit je woorden te komen maar gewoon relaxt!! desnoods zeg je dat je stottert vinden ze mischien nog grappig ook!!! en vooral gewoon rustig/relaxt praten dat wordt je vanzelf rustigquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik stotter zelf en merk dat ik toch wel even vreemd wordt aangekeken als ik met een meisje praat die ik niet ken. Tenminste dat gevoel heb ik.. Ik voel me er niet prettig bij.
Ik ben vrij onzeker als ik met meiden praat en van binnen weet ik dat ik heel anders zou zijn als ik niet zou stotteren..
Tijdens het uitgaan ben ik dan ook altijd vrij stil en hebben de jongens met 'praatjes' de lekkere wijven om het maar even plat te zeggen..
Nou ben ik, vind ik, niet lelijk en heb in eerste instantie wel oogcontact e.d. met leuke meisjes, maar ik ben te schijterig om er opaf te gaan om een praatje te maken aangezien ik stotter..
Zijn er meer mensen met zulke ervaringen? Ook wil ik vooral meiden horen met dit 'probleem', of hoe meiden die niet stotteren een stotteraar hebben meegemaakt tijdens uitgaan..
Op dat punt sta ik nu zo'n beetje..quote:Op woensdag 14 april 2004 19:21 schreef ijsvogeltje het volgende:
Ik sloot me vroeger helemaal af van de wereld en had echt helemaal niemand, geen vrienden, niks. (ben nu 18) Toen ben ik helemaal veranderd want ik kreeg door dat dit echt niet zo kon doorgaan. Ik kwam er nergens mee. Nu ben ik heel extrovert en praat met iedereen!
Succes!
Komt dat voort uit medelijden?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:59 schreef Nala het volgende:
Weetje kluupkluup.. ik vind jongens/mannen die stotteren érrug schattig
Medelijden? Heb niet zo snel last van medelijden > mag ik iets schattig vinden? Sorry...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:04 schreef GF het volgende:
[..]
Komt dat voort uit medelijden?
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 14 april 2004 22:07 schreef Nala het volgende:
[..]
Medelijden? Heb niet zo snel last van medelijden > mag ik iets schattig vinden? Sorry...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |