abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 18:55:10 #26
16961 legacythe2nd
pi_18398302
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

WTF!?
Je kent hem niet eens?
Jank je ook dagelijks om het 12:00, 16:00, 20:00, 22:00 en 24:00 uur journaal.
Doe even normaal zeg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Als je hem kende okay, of als het nou familie was.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
Best moeilijk om rekening te houden met andermans gevoelens
  dinsdag 13 april 2004 @ 18:55:32 #27
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18398312
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef justagirl19 het volgende:

[..]

sorry dat ik een mens ben hoor..
Sorry, maar in mijn ogen ben je dan wel een raar mens.
pi_18398315
wow klote dit zeg
sterkte voor de nabestaanden
pi_18398341
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
als je niet normaal kan reageren hou dan je mond maar helemaal
pi_18398375
als ik zo'n verhaal lees met zo'n foto erbij dan raakt me dat gewoon. En vind ik dat zielig voor zijn moeder enz. Daar wordt ik dan triest van. Het is niet dat ik er keihard om ga janken, maar ik vind het dan gewoon erg op dat moment. Mag ik dat of moet ik me daar hier voor verontschuldigen jezus!!
  dinsdag 13 april 2004 @ 18:58:07 #31
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18398381
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:56 schreef DjDev het volgende:

[..]

als je niet normaal kan reageren hou dan je mond maar helemaal
Als dit niet de reactie is waar je op gehoopt had is dat jammer voor je.
Ik heb gewoon een andere mening. Anderen noemen dat realisme.
pi_18398413
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als dit niet de reactie is waar je op gehoopt had is dat jammer voor je.
Ik heb gewoon een andere mening. Anderen noemen dat realisme.
harteloze eikel
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:00:50 #33
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18398444
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:59 schreef DjDev het volgende:

[..]

hartelozen eikel
Waarvoor zou ik harteloos zijn?
Er komen per jaar 2300 mensen om in het verkeer in Nederland.
En waarom zou ik bij deze jongen wel stil moeten staan en bij de rest niet?

Leg me dat dan maar eens uit...
pi_18398445
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:59 schreef DjDev het volgende:

[..]

hartelozen eikel
idd
pi_18398462
quote:

[..]

No offence, maar hier ben ik het toch wel mee eens.

Het blijft natuurlijk klote, maar dat iedereen altijd zo triest reageerd etc. terwijl ze die persoon niet eens kennen. Voor mensen die dicht bij de familie staan/stonden snap ik wel dat het een heel verlies is, maar als je hem amper kent dan ineens zo van tragisch dit en dat, beetje onrealistisch hoor als je het mij vraagt.
Op dit moment gaan er overal in de wereld mensen dood op tragisch wijze, ongelukken etc. Zolang het niet op het nieuws is weten wij er niks van
M'n signature, wat doe je :{
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:02:08 #36
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18398485
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef justagirl19 het volgende:

[..]

idd
Jij gaat het nog behoorlijk moeilijk krijgen in het leven als je je zo snel al van je sokkel voelt geworpen.
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:02:33 #37
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_18398495
Was het niet zo dat de mensen die meteen "respect" roepen en gaan huilen terwijl ze iemand neit eens goed kenden, dat deden om zelf aandacht te vragen en er mee uit wilden stralen dat ze zelf zo goed en menslievend zijn?

Kan het mis hebben natuurlijk.

Ontopic: klote voor die jongen, ken em niet, wil em ook niet kennen als ik hem zo zie, hij had een beter einde verdiend, maar shit happens life goes on en papa kon niet rijden.

Het leven gaat nie altijd over roze.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:02:40 #38
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_18398502
quote:

[..]

Lullig voor de familie en bekende, maar niet omdat de dipshit TO toevallig op dezelfde school zat ffs.
Netzo triest als allemaal de vlag uithangen en de polonaise dansen omdat Arjan Eikel weer terug is. Ook fijn voor zn relatives enz, maar omdat het in het nieuws komt moeten we allemaal blij zijn?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_18398506
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarvoor zou ik harteloos zijn?
Er komen per jaar 2300 mensen om in het verkeer in Nederland.
En waarom zou ik bij deze jongen wel stil moeten staan en bij de rest niet?

Leg me dat dan maar eens uit...
Als je niks goed te zeggen heb meot je niets zeggen ik heb dit topic geopend om m'n hart te luchten en niet om over die jongen slechte dingen te laten zeggen
pi_18398512
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Jij gaat het nog behoorlijk moeilijk krijgen in het leven als je je zo snel al van je sokkel voelt geworpen.
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
pi_18398555
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Was het niet zo dat de mensen die meteen "respect" roepen en gaan huilen terwijl ze iemand neit eens goed kenden, dat deden om zelf aandacht te vragen en er mee uit wilden stralen dat ze zelf zo goed en menslievend zijn?

Ontopic: klote voor die jongen, ken em niet, wil em ook niet kennen als ik hem zo zie, hij had een beter einde verdiend, maar shit happens life goes on en papa kon niet rijden.

M'n signature, wat doe je :{
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:04:47 #42
70256 Baklap
pi_18398560
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:

[..]

ja maar ik doe tenminste wel alsof ik met mensen meeleef, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
Wauw, jij bent echt een goed mens weetje.
pi_18398564
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef GizartFRL het volgende:

hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergens
pi_18398565
quote:

[..]

ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
Wat weet jij nou van zijn medeleven?
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:05:57 #45
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18398589
quote:

[..]

Ik leef met mensen mee, die ook iets hebben aan mijn steun.
Die ik kan troosten met woorden, ik zorg ervoor dat ik er voor dat soort mensen sta in de hoop de pijn te kunnen verzachten.
Maar om een foto van een overleden onbekende heb ik geen gevoel, gek he?
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:06:05 #46
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_18398595
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef DjDev het volgende:

[..]

hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergens
Ik den kdat ik tegen die tijd niets meer vind.

Maar mocht dat zo zijn zou ik er niet wakker van liggen hoor
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:06:23 #47
70256 Baklap
pi_18398603
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef DjDev het volgende:

[..]

Als je niks goed te zeggen heb meot je niets zeggen ik heb dit topic geopend om m'n hart te luchten en niet om over die jongen slechte dingen te laten zeggen
Je hart hoeft niet gelucht te worden want je kende die jongen niet ok. Misschien is de familie wel helemaal niet zo blij dat je een topic opent over de dood van deze jongen zodat er over gediscussieerd kan worden.
pi_18398632
Xebro, jij verbaast je erover dat iemand zich druk maakt om de dood van een schoolgenoot, wat mij veel meer verbaast is dat jij je al zoveel postings lang zo druk maakt om een topic daarover
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 19:07:54 #49
16961 legacythe2nd
pi_18398648
Wel eens van respect gehoord jongens?
Niemand heeft hier om die kut reacties gevraagd, als het niet boeiend genoeg is sluit het topic dan zonder iets te zeggen.
pi_18398651
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:06 schreef Baklap het volgende:

[..]

Je hart hoeft niet gelucht te worden want je kende die jongen niet ok. Misschien is de familie wel helemaal niet zo blij dat je een topic opent over de dood van deze jongen zodat er over gediscussieerd kan worden.
tuurlijk wil ik wel mijn hart luchten want het raakt mij wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')