Best moeilijk om rekening te houden met andermans gevoelensquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Jank je ook dagelijks om het 12:00, 16:00, 20:00, 22:00 en 24:00 uur journaal.
Doe even normaal zeg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Als je hem kende okay, of als het nou familie was.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
Sorry, maar in mijn ogen ben je dan wel een raar mens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
sorry dat ik een mens ben hoor..
als je niet normaal kan reageren hou dan je mond maar helemaalquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
Als dit niet de reactie is waar je op gehoopt had is dat jammer voor je.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
als je niet normaal kan reageren hou dan je mond maar helemaal![]()
harteloze eikelquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als dit niet de reactie is waar je op gehoopt had is dat jammer voor je.
Ik heb gewoon een andere mening. Anderen noemen dat realisme.
Waarvoor zou ik harteloos zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
hartelozen eikel
No offence, maar hier ben ik het toch wel mee eens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij gaat het nog behoorlijk moeilijk krijgen in het leven als je je zo snel al van je sokkel voelt geworpen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
idd
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je niks goed te zeggen heb meot je niets zeggen ik heb dit topic geopend om m'n hart te luchten en niet om over die jongen slechte dingen te laten zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik harteloos zijn?
Er komen per jaar 2300 mensen om in het verkeer in Nederland.
En waarom zou ik bij deze jongen wel stil moeten staan en bij de rest niet?
Leg me dat dan maar eens uit...
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij gaat het nog behoorlijk moeilijk krijgen in het leven als je je zo snel al van je sokkel voelt geworpen.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Was het niet zo dat de mensen die meteen "respect" roepen en gaan huilen terwijl ze iemand neit eens goed kenden, dat deden om zelf aandacht te vragen en er mee uit wilden stralen dat ze zelf zo goed en menslievend zijn?
Kan het mis hebben natuurlijk.
Ontopic: klote voor die jongen, ken em niet, wil em ook niet kennen als ik hem zo zie, hij had een beter einde verdiend, maar shit happens life goes on en papa kon niet rijden.
Het leven gaat nie altijd over roze.
Wauw, jij bent echt een goed mens weetje.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
ja maar ik doe tenminste wel alsof ik met mensen meeleef, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergensquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Was het niet zo dat de mensen die meteen "respect" roepen en gaan huilen terwijl ze iemand neit eens goed kenden, dat deden om zelf aandacht te vragen en er mee uit wilden stralen dat ze zelf zo goed en menslievend zijn?
Kan het mis hebben natuurlijk.
Ontopic: klote voor die jongen, ken em niet, wil em ook niet kennen als ik hem zo zie, hij had een beter einde verdiend, maar shit happens life goes on en papa kon niet rijden.
Het leven gaat nie altijd over roze.
Wat weet jij nou van zijn medeleven?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
Ik leef met mensen mee, die ook iets hebben aan mijn steun.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
Ik den kdat ik tegen die tijd niets meer vind.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergens
Je hart hoeft niet gelucht te worden want je kende die jongen niet ok. Misschien is de familie wel helemaal niet zo blij dat je een topic opent over de dood van deze jongen zodat er over gediscussieerd kan worden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als je niks goed te zeggen heb meot je niets zeggen ik heb dit topic geopend om m'n hart te luchten en niet om over die jongen slechte dingen te laten zeggen
tuurlijk wil ik wel mijn hart luchten want het raakt mij welquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:06 schreef Baklap het volgende:
[..]
Je hart hoeft niet gelucht te worden want je kende die jongen niet ok. Misschien is de familie wel helemaal niet zo blij dat je een topic opent over de dood van deze jongen zodat er over gediscussieerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |