Bij de kinki dus...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:36 schreef Hodja het volgende:
wat shaper van Fudge
te koop bij de betere kapper
klei???quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:23 schreef saaw het volgende:
gewoon naar de kapper gaan en zeggen hoe je het wilt, dan knipt hij het alvast goed in model en dan gewoon een beetje wax/klei kopen om het in model te houden
de kapper weet er wel raad mee lijkt me
ja soort fudge-achtig spul wat iemand al zei, is minder vet dan wax...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:49 schreef gexxz het volgende:
klei???
ik heb er nog nooit van gehoord maar zou best kunnen hoor! Ik gebruk dat spul bijna nooitquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ja soort fudge-achtig spul wat iemand al zei, is minder vet dan wax...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:17 schreef FrankS het volgende:
Ik loop nu al m'n hele leven met een kapsel wat nagenoeg sprekend op elkaar lijkt. Een makkelijke omschrijving hiervan is: veel sterke gel, scheiding, en wat omhoog aan de voorkant. Totaal niet speels, of lekker losjes.. gewoon 1 bonk hard haar. :|
Nu wil ik eens een keer wat anders, en toen ik Phileine zegt Sorry zag wist ik watNamelijk dat haar wat Max in die film heeft. Zelf heb ik van nature een 'slag' in m'n haar dus dat moet goed mogelijk zijn.
Hier wat foto's van hoe ik het graag zou willen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt me stug dat hij z'n haar zonder gel/wax/moes of wat dan ook heeft in die film. Iemand enig idee waarmee ik dit resultaat het beste kan bereiken?
beetje wax, out of bed van loreal is een aanradertje 4 pleuro geloof ik kruitvat/etos etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |