Nee, het is niet iets van Chris Cunningham. Waar ik het wel vandaan heb moet natuurlijk een mysterie blijven,quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:49 schreef HAL9000S het volgende:
Jouw avatar zodiakk, is dat niet iets van Chris Cunningham?? En born, wat let je??
Verdomme, ik ken het ergens van....erg irritant dit...quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:02 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nee, het is niet iets van Chris Cunningham. Waar ik het wel vandaan heb moet natuurlijk een mysterie blijven,.
Wie kent hem niet...quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:05 schreef Appetjoek het volgende:
VWie kent 'm ook?![]()
heerlijk plaatjequote:Op zaterdag 18 september 2004 22:05 schreef Appetjoek het volgende:
Verbaast me dat "Spastik" nog niet langs is gekomen? Of heb ik er over heen gelezen
Deze oude track zit zeker in mijn top 5, zo geniaal dat gerikketikketik. Wie kent 'm ook?![]()
Hier te beluisteren: http://www.truesounds.net/artists/plastikman/1368.spastik.html
Ik vind Jay Samuel momenteel ook behoren tot de top minimal-producersquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
Plastikman heeft ook een nieuwe 12" uitgebracht op Minus die gelukkig weer als vanouds behoorlijk leip en lekker klonk evenals de laatst uitgebrachte 12" van Mathew Jonson - Decompression EP. Een van de meest getalenteerde producers op het minimale gebied.
Nog nooit iets van gehoord geloof ik, Mathew Jonson draaide in Doornroosje afgelopen zaterdag en ik moet zeggen dat het stukken beter klonk dan de teleurstellende/saaie set van Atkins.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind Jay Samuel momenteel ook behoren tot de top minimal-producers.
En Job de Wit is niet de minstequote:Een gebrek aan activiteit was Christopher Bleckmann en Hannes Wenner toch al nooit te verwijten en nu hebben ze dat enthousiasme met veel overtuiging op de dansvloer geprojecteerd. De titel laat weinig misverstanden over omtrent het doel: Crunch Time!
Het is hun vijfde album in drie jaar, na eerdere projecten als Monophace (drum-’n-bass) en Niederflur (minimale techno). Als Misc. staan de twee Duitsers midden in de electro/tech-house-Welle van bijvoorbeeld Alter Ego, Tiefschwarz en Black Strobe. Het is opzwepende elektronische dansmuziek waar niet alleen dj’s mee uit de voeten kunnen. In afsluiter ‘The Magic Number’ komt zowaar een vioolpartij langs en hier en daar (‘Teleworking’, niet echt tot de verbeelding sprekende thematiek) klinkt zelfs een menselijke stem maar het is vooral het digitale instrumentarium waarmee het vanuit Keulen opererende duo imponeert. De single ‘Rocket Kontrol’ zet meteen de toon met een stuwende beat (boem-klap in plaats van boem-boem, heel fijn) en lekker smerig synthesizergekronkel voor de finesses. Er komt geen slap nummer achteraan.
tekst: Job de Wit
Ja kloptquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:52 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Teknomist: Dat zeg ik ook altijd, 'later'. Ennuh je woont zeker in rotterdam...
Ah je was ook in Roosje...kom je ook uit de buurt van Nmgn?? Johnson begon om 4 uur idd...je hebt hopelijk niet villalobos gemist de week daarvoor??quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:21 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Vergeten naar johnson te gaan, begon om 4 uur he? Om half 5 ben ik maar gegaan, volgende dag voetballen...Het was inderdaad een beetje saai, maar dat had ik ook wel een beetje verwacht..
Hij draaide wel een gruwelijk vet nummer...Electro track die begint met alleen een stotterende LFO (volgens mij is dat een LFO) en na een tijdje een erg mooie melodielijn, die je maar in 1 op de 3 of 4 loops hoort...Iemand tracknaam/artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |