Een aantal platen van mijn lijst waar ik nog naar op zoek ben:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:14 schreef HAL9000S het volgende:
Dit moet nog allemaal besteld worden van wat er de laatste paar maanden uitgekomen is
Fransico - Moonroller
Ik vind Francisco net wat te kitscherig, de Raiders of the Lost ARP remix was de doorslaggevende reden voor aanschaf.
Lucky & Easy - Talent Hoover (Ann Aimee) CD
Staat ook op mijn lijst, schaf ik blind aan (hoewel ik heb de voorafgaande 12") bij Rushhour, als ik tenminste weer eens in Amsterdam ben.
Alter Ego - Transphormer (Klang Elektronik) CD
Die laat ik liggen, ik heb al de nodige tracks op losse 12"es
Robag Wruhme - Wuzzelbud "KK" (Musik Krause) CD
Deze dubbelaar (op vinyl), moet ik nog opnemen.
Black Strobe - Chemical Sweet Girl (Output) 12"
Staat niet op mijn lijst maar moet ik ook maar eens toevoegen. De remixes van Black Strobe zijn wel erg goed (Tiefschwarz - Ghostrack, Alter Ego - Rocker)
CD Apparat - Duplex (Shitkatapult) CD
Ik heb wel Tttrial and error op 12" en de Duplex remixes 12" met een steengoede remix van Thomas Fehlmann (Schallstrom - Thomas Fehlmann Flow remix) en een Monolake remix (zekers ook de moeite waard).
Matthew Dear - Leave Luck To Heaven (Spectral Sound) CD
Deze heb ik laten liggen, als album kon deze niet overtuigen. Voor de track "Dog days" op afzonderlijk vinyl, maak ik overigens wel een uitzondering.
hebben dusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:22 schreef teknomist het volgende:
Beetje balaerische IDM en microhouse.
Eén van de verrassingen van dit jaar.
lekker ceedeetje he!? Niet echt techno, op 2 nummers na dan maar de rest is ook bijzonder appeteitelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:28 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, Adam Johnson is trouwens erg lekker.
Die had Drexciya beluisterd. Wel een paar goede tracks, maar ook zang op een aantal nummers waardoor deze LP op Peacefrog (die zijn wel lekker bezig trouwens de laatste tijd wat betreft hoogstaande releases) in de schappen mocht blijven staan.quote:Op maandag 5 juli 2004 23:56 schreef teknomist het volgende:
Moet je Blind Behaviour van Luciano niet hebben?
De vocale tracks zijn natuurlijk niet geschikt als dansvloermateriaal maar wel uitermate geschikt voor thuis of in de auto.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:33 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Die had Drexciya beluisterd. Wel een paar goede tracks, maar ook zang op een aantal nummers waardoor deze LP op Peacefrog (die zijn wel lekker bezig trouwens de laatste tijd wat betreft hoogstaande releases) in de schappen mocht blijven staan.
Vooral de track 'Superbock' en hoe die soms in een heel andere maatschema terecht lijkt te komen...quote:Op woensdag 7 juli 2004 02:41 schreef HAL9000S het volgende:
Visions of blah is een legendarisch albumIk durf te weden dat ie hem al heeft
Inderdaad, ben ik zo voorspelbaarquote:Op woensdag 7 juli 2004 02:41 schreef HAL9000S het volgende:
Visions of blah is een legendarisch albumIk durf te weden dat ie hem al heeft
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:17 schreef HAL9000S het volgende:
Nee jullie zijn niet voorspelbaar maar er zijn nou eenmaal een aantal essentiele albums die iedere electronicaliefhebber in z'n bezit heeft...Visions of blah is er daar een van
Do what you have to doquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:46 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Your lossquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:46 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Techno (of andere muziek) hoeft van mij niet perse dansvloer materiaal te zijn, maar vocalen zijn over 't algemeen niet aan mij besteed. Een van de weinige uitzonderingen vind ik "Decomposed Subsonic - Wild night" op Force Inc.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
De vocale tracks zijn natuurlijk niet geschikt als dansvloermateriaal maar wel uitermate geschikt voor thuis of in de auto.
Damn...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:23 schreef Steijn het volgende:
Noem me maar n00b maar ik had Dr. Lektroluv nog nooit gezien (wel gehoord natuurlijk). Wat een show maakt die vent er van:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yoji maakt er een show van maar dit is echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |