Iets te kort misschienquote:Op woensdag 21 april 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks mis met Maud's rokje!
Heb ik al eens gezegdquote:Op woensdag 21 april 2004 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom vind je dat?
Idd.. maar ze heeft wel een voorbeeldfiguurquote:Op donderdag 22 april 2004 09:13 schreef Christine het volgende:
Ze is geen voorbeeldfiguur.
Oh ja, mooi nummerquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien is Torn van Natalie Imbruglia ook wat voor Maud..
Zeker.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:41 schreef schatje het volgende:
Oh ja, mooi nummer.
Wat hebben die dan gemeen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker..
En Maud is fan van Pink, en Pink en Natalie Imbruglia hebben wel wat met elkaar gemeen enzo..
Ze maken allebei lichtverteerbare poprock-muziek. Beetje dezelfde stijl.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:02 schreef dunn0w het volgende:
Wat hebben die dan gemeen?..
met het verschil dat Natalie aan de ene kant van het truttigheidsspectrum zit en Pink aan de anderequote:Op vrijdag 23 april 2004 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze maken allebei lichtverteerbare poprock-muziek. Beetje dezelfde stijl.
Ja dat vind ik dus ook... m.i. hebben ze weinig gemeen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef Fusion het volgende:
[..]
met het verschil dat Natalie aan de ene kant van het truttigheidsspectrum zit en Pink aan de andere
Ik zie Pink idd niet zo snel reclame maken voor L'Oreal.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef Fusion het volgende:
met het verschil dat Natalie aan de ene kant van het truttigheidsspectrum zit en Pink aan de andere
Maud zit qua truttigheidsspectrum wel meer aan de kant van Natalie, maar ze zingt liedjes van Pink. Dat wordt watquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zie Pink idd niet zo snel reclame maken voor L'Oreal..
Daarom zou het waarschijnlijk ook werken als ze een nummer van Natalie Imbruglia doet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Maud zit qua truttigheidsspectrum wel meer aan de kant van Natalie, maar ze zingt liedjes van Pink. Dat wordt wat
viel wel mee tochquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:30 schreef Tania18 het volgende:
Maud en JK zijn wel klef samen zeg, tijdens de chat![]()
Wat vroeg je?quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:34 schreef Timmai het volgende:
En mijn vraag aan Maud werd beantwoord
quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:38 schreef Timmai het volgende:
Of ze zondag mee doet met de hockey als ze afvalt
ja ze doet gewoon mee als ze afvalt, maar ze hoopt natuurlijk dat ze niet afvalt. En ze zei mn naamquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En, wat zei ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |