abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18577062
van mij mag maud ook winnen maud the best en jk sucks
  woensdag 21 april 2004 @ 02:25:07 #177
15600 BB-King
Long live the King!
pi_18577112
Uiterlijk redelijk, zang matig.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_18578580
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:32 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ik ook
Als ik zie hoe de jury en met name HenkJan zich de afgelopen weken heeft uitgedrukt met betrekking tot de stem van Maud
"waanzinnige stem" en tijdens de theaterronde: hoe kan iemand hier nu al zo geweldig staan te zingen enz....
Kan Maud nooit een lachertje zijn vergeleken met Hind ik denk eerder andersom
want ik kan me echt niet herinneren dat hij ooit net zo wild enthousiast is geweest over Hind's stem.
Het niveau dit jaar ligt sowieso hoger.

[ Bericht 22% gewijzigd door MyMilkshake op 21-04-2004 08:16:36 ]
it's better than yours
pi_18579011
Maud gaat gewoon winnen!
pi_18579162
quote:
Op woensdag 21 april 2004 09:07 schreef benniebon het volgende:
Maud gaat gewoon winnen!
Niet overdrijven.
  woensdag 21 april 2004 @ 12:29:44 #181
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18582596
quote:
Op woensdag 21 april 2004 08:09 schreef MyMilkshake het volgende:

[..]
Kan Maud nooit een lachertje zijn vergeleken met Hind ik denk eerder andersom
want ik kan me echt niet herinneren dat hij ooit net zo wild enthousiast is geweest over Hind's stem.
Het niveau dit jaar ligt sowieso hoger.
Dan moet je maar even naar de filmpjes op www.idols.nl kijken, HJ was over Hind zowat nog positiever dan dit jaar over Boris. Enkel in de uitzending waarin ze wegging had hij wat negatiefs (terecht ook), voor de rest was hij laaiend enthousiast. Dat is bij Maud niet altijd het geval geweest.
Het niveau ligt in die mate hoger, dat er dit jaar meer mensen met een hoog niveau zijn. De besten (Vorig jaar Hind, nu Boris) zijn wat mij betreft qua stem vban hetzelfde niveau.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 21 april 2004 @ 12:32:08 #182
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18582639
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 22:16 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Natuurlijk????

Wees daar maar niet zo zeker van. Smaken verschillen en ik vind Maud duizend keer beter, mooier en leuker dan Hind.
Ja, natuurlijk.
Maud is goed hoor, maar in vergelijking met Hind veel en veel minder constant. Hind was vorig jaar elke week super, Maud is de ene week erg goed (afgelopen week bijv.) en de andere week een stuk minder (afscheid, this is how we do it, signed sealed delivered).
pi_18583288
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:29 schreef BVO het volgende:

[..]

Dan moet je maar even naar de filmpjes op www.idols.nl kijken, HJ was over Hind zowat nog positiever dan dit jaar over Boris. Enkel in de uitzending waarin ze wegging had hij wat negatiefs (terecht ook), voor de rest was hij laaiend enthousiast. Dat is bij Maud niet altijd het geval geweest.
Het niveau ligt in die mate hoger, dat er dit jaar meer mensen met een hoog niveau zijn. De besten (Vorig jaar Hind, nu Boris) zijn wat mij betreft qua stem vban hetzelfde niveau.
Ja dat bedoel ik ook met het niveau is hoger en buiten dat ook het entertainmentgehalte plus de deelnemers durven meer dit keer.
Is idols 1 dan nog te zien op de idolssite ? dat wist ik niet. Even kijken straks dan. Het lijkt mij alsof de jury dit jaar zich meer met superlatieven uit.
Ik vond alleen Maud's "afscheid" niet zo de rest vond ik prima.
Wat ik me kan herinneren van Hind is dat ik haar altijd aan de voorzichtige kant vond zingen en niet vond knallen maar dat is persoonlijk. Ik vind haar echt een balladstype.
it's better than yours
pi_18584140
De jury over Maud:
Eric: ontzettend goed, steeengoed
HenkJan: ik had echt zoiets van WOW wat een sound je hebt zo'n mooi geluid ik vind dat je ge-wel-dig zingt, het prachtig brengt, zang is HE-LE-MAAL goed
HenkJan: ik begrijp er helemaal niks van begreep dat jij grote stemproblemen had en je staat hier te zingen, je straaalt echt van de buis af, je ziet er geweldig uit, je ging bijna de bocht uit maar voor iemand met stemproblemen was het echt HEEEL erg goed
Eric: ik ben eigenlijk heel erg onder de indruk, een ontzettende mooie rust en beheersing die heel ontspannend en overweldigend is, ik vind je helemaal te gek
Edwin: ik ben ook erg onder de indruk.
Eric: je kan horen dat jij deze stijl heel goed aankan, heel goed gedaan
Edwin: je ziet er echt fantastisch uit, zang vond ik ook erg goed, ik vind dat je hier een hele goede performance hebt neergezet
Henkjan: Jezus Maud toen je begon zagen we een leuk hockeytutje met een waanzinnig mooie sound mooie stem..... en nu iedere week denk ik zij gaat het gewoon redden, zoals je hier staat met een bigband ....en...ik koop de plaat absoluut
Jerney: Je ziet er fantastisch uit en je hebt een geweldige performance gegeven

Hoezo een lachertje ?

Vergeet niet dat Hind (die ik trouwens ook heel mooi fado vind zingen) al sinds ongeveer de basisschool zangles krijgt en van alles heeft gedaan tot en met de soundmixshow aan toe.
it's better than yours
  woensdag 21 april 2004 @ 13:47:23 #185
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18584485
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef MyMilkshake het volgende:
De jury over Maud:
Eric: ontzettend goed, steeengoed
HenkJan: ik had echt zoiets van WOW wat een sound je hebt zo'n mooi geluid ik vind dat je ge-wel-dig zingt, het prachtig brengt, zang is HE-LE-MAAL goed
HenkJan: ik begrijp er helemaal niks van begreep dat jij grote stemproblemen had en je staat hier te zingen, je straaalt echt van de buis af, je ziet er geweldig uit, je ging bijna de bocht uit maar voor iemand met stemproblemen was het echt HEEEL erg goed
Eric: ik ben eigenlijk heel erg onder de indruk, een ontzettende mooie rust en beheersing die heel ontspannend en overweldigend is, ik vind je helemaal te gek
Edwin: ik ben ook erg onder de indruk.
Eric: je kan horen dat jij deze stijl heel goed aankan, heel goed gedaan
Edwin: je ziet er echt fantastisch uit, zang vond ik ook erg goed, ik vind dat je hier een hele goede performance hebt neergezet
Henkjan: Jezus Maud toen je begon zagen we een leuk hockeytutje met een waanzinnig mooie sound mooie stem..... en nu iedere week denk ik zij gaat het gewoon redden, zoals je hier staat met een bigband ....en...ik koop de plaat absoluut
Jerney: Je ziet er fantastisch uit en je hebt een geweldige performance gegeven

Hoezo een lachertje ?

Vergeet niet dat Hind (die ik trouwens ook heel mooi fado vind zingen) al sinds ongeveer de basisschool zangles krijgt en van alles heeft gedaan tot en met de soundmixshow aan toe.
Je vergeet alleen de negatieve commentaren .

Ik vind Maud ook ontzettend goed hoor, absoluut, ik zei alleen dat ik haar lang niet zo goed vind als Hind. Ik vind Maud niet altijd natuurlijk op het podium staan. Daarnaast vind ik haar best wisselvallig en heeft ze soms een bepaalde onzekerheid in haar stem.
Ik vind haar sowieso beter bij ballads dan bij uptempo-nummers.
pi_18584799
Ja en negatieve commentaren kreeg Hind ook.
Tuurlijk heeft Maud wel 's haar off-momenten maar ze kreeg geweldig goede feedback van de jury als ze het wel goed deed en in mijn opinie mag alles wat positief is lekker vaak benadrukt worden
Het ging mij er even om om dat "lachertje" van de tafel te vegen. Bij deze dus.
Wat betreft de rest van je posting... daarom schreef ik ook vergeet niet dat Hind al sinds ongeveer... zangles...enzovoorts.
En die laatste zin van je geldt ook voor Hind.
it's better than yours
  woensdag 21 april 2004 @ 14:02:45 #187
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18584963
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:57 schreef MyMilkshake het volgende:
Ja en negatieve commentaren kreeg Hind ook.
Noem me de negatieve commentaren buiten de uitzending van de laatste 3 (die Maud ook nog niet gedaan heeft). Ben benieuwd of je ze vinden kan, ik niet namelijk .
quote:
En die laatste zin van je geldt ook voor Hind.
Vind ik niet .
Tijdens Idols misschien gedeeltelijk, nu absoluut niet meer.

Maud heeft ook een paar keer een goed uptempo-nummer gezongen, maar ik vind dat het bij haar nogal snel schreeuwerig wordt, itt wanneer ze ballads zingt.
pi_18585389
Ik ben het met BVO eens. Ik vind Hind beter zingen. Maud is ook wle goed. Maar Maud is geen idol. Hind helaas ook niet gewonnen, maar die zou het wel kunnen zijn.

Daarbij vind ik Hind knapper dan Maud. Heb je Maud wel eens zonder make-up gezien? Dan is ze echt niet z bijzonder hoor, tenminste vind ik.

Hoewel ik het Maud wel gun, denk ik dat ze niet doorgaat. En dat heeft alles te maken met het stemmen. Ik denk dat zij eruit gaat omdat al die meiden om de jongens stemmen.
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_18587371
Hind was inderdaad constanter qua zang, maar ik heb bij Maud echt het idee dat ze groeit. Iedere week laat ze wat meer van zichzelf zien enzo. Dat vind ik persoonlijk leuk. .
  woensdag 21 april 2004 @ 16:13:05 #190
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18588163
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind was inderdaad constanter qua zang, maar ik heb bij Maud echt het idee dat ze groeit. Iedere week laat ze wat meer van zichzelf zien enzo. Dat vind ik persoonlijk leuk. .
Helemaal eens, maar ik vind Maud geen idool.
pi_18588289
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:13 schreef Christine het volgende:
Helemaal eens, maar ik vind Maud geen idool.
Waarom vind je dat?
pi_18589987
vinden jullie jk wel een idool dan ik niet
pi_18590068
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:22 schreef liane het volgende:
vinden jullie jk wel een idool dan ik niet
Al vind ik hem persoonlijk matig (vooral na afgelopen zaterdag) .. een idool lijkt het me toch wel..
pi_18590776
Maud is in de loop der jaren in ieder geval een stuk mooier geworden

pi_18592077
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:54 schreef Tania18 het volgende:
Maud is in de loop der jaren in ieder geval een stuk mooier geworden

[afbeelding]
Aah.. wat schattig..
pi_18592753
Met die tanden leek ze een beetje op Boris
pi_18592928
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Met die tanden leek ze een beetje op Boris
pi_18593087
  woensdag 21 april 2004 @ 21:30:56 #199
41509 Mes
Go Cat!
pi_18595487
Whoaha!!!
Maud lijkt op Willy Dobbe!!
Wie is dat??

Vraag maar aan je papa en mama. Of Opa/oma.

pi_18597142

Maud in Finaleronde 7, Bigband.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')