Dat heb ik nou met Irma's A Thousand Miles en haar Inside My Head. Dat wil ik helemaal horen.quote:Op maandag 19 april 2004 14:29 schreef Magics het volgende:
De jury was toch zo enthousiast over hoe Maud ''A thousand miles'' in het theater zong? Ik ben daar nu wel benieuwd naar. Ik hoop dat ze het nog eens helemaal uitzenden
Leuk! Maar Maud mag van mij niet vergeleken worden met Hind, want die was echt wel beter. Hind zingt mooier en ziet er beter uit dat Maud.quote:Op maandag 19 april 2004 12:14 schreef Timmai het volgende:
dit kwam ik net nog tegen op mn site:
[afbeelding]
Als ik zou moeten kiezen tussen Hind en Maud zou ik persoonlijk voor Maud kiezenquote:Op maandag 19 april 2004 14:40 schreef Shir het volgende:
[..]
Leuk! Maar Maud mag van mij niet vergeleken worden met Hind, want die was echt wel beter. Hind zingt mooier en ziet er beter uit dat Maud.
quote:Op maandag 19 april 2004 14:56 schreef RigorMortis het volgende:
MAUD = LEKKERSTE
MAUD = MOOISTE
MAUD = BESTE
MAUD = NEDERLANDSE
MAUD = LEUKSTE
MAUD = NATSTE
MAUD = ALLES!!!
Nou en dat wil wat zeggen hoor..quote:Op maandag 19 april 2004 19:48 schreef egmo het volgende:
Maud heeft tenminste tieten
Laten we hopen dat het niet het einde voor Maud is a.s. zaterdag.quote:Op maandag 19 april 2004 22:14 schreef girllover het volgende:
Ik vind Maud helemaal het einde![]()
![]()
naja of juist wel, want dan kan ik der vrijdag én zondag zienquote:Op maandag 19 april 2004 22:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet het einde voor Maud is a.s. zaterdag.
Tjah...quote:Op maandag 19 april 2004 22:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja of juist wel, want dan kan ik der vrijdag én zondag zien![]()
hmm ja.. lastig is het welquote:Op maandag 19 april 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tjah...Zo kun je het ook zien ja... maar ik hoor haar liever.
quote:Op maandag 19 april 2004 14:56 schreef RigorMortis het volgende:
MAUD = LEKKERSTE
MAUD = MOOISTE
MAUD = BESTE
MAUD = NEDERLANDSE
MAUD = LEUKSTE
MAUD = NATSTE
MAUD = ALLES!!!
ik ook, Maud komop doe a thousand miles ! Daarmee vaag je JK vast weg (hopelijk)quote:Op maandag 19 april 2004 14:29 schreef Magics het volgende:
De jury was toch zo enthousiast over hoe Maud ''A thousand miles'' in het theater zong? Ik ben daar nu wel benieuwd naar. Ik hoop dat ze het nog eens helemaal uitzenden
I ageequote:Op maandag 19 april 2004 23:42 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
ik ook, Maud komop doe a thousand miles ! Daarmee vaag je JK vast weg (hopelijk)
verder vind ik Maud mooier dan Hind
alhoewel hind een prachtige lach heeft en leuke pretoogjes maar Maud is net iets knapper en haar stem ook mooier. Maar niets ten nadele van Hind verder.![]()
Jaquote:Op maandag 19 april 2004 23:42 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
ik ook, Maud komop doe a thousand miles ! Daarmee vaag je JK vast weg (hopelijk)
alhoewel hind een prachtige lach heeft en leuke pretoogjes maar Maud is net iets knapper en haar stem ook mooier. Maar niets ten nadele van Hind verder.![]()
Ja, Maud is by far de leukste van deze 3, maar vergeleken bij Hind natuurlijk een lachertje. Zowel qua stem als qua uitstraling.quote:Op maandag 19 april 2004 23:42 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
Natuurlijk????quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, Maud is by far de leukste van deze 3, maar vergeleken bij Hind natuurlijk een lachertje. Zowel qua stem als qua uitstraling.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:16 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van. Smaken verschillen en ik vind Maud duizend keer beter, mooier en leuker dan Hind.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:22 schreef marky het volgende:
Ik vond Maud afgelopen zaterdag de beste van de 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |