Nee hoor nu ze iig 3e is is het iig al zeker dat ze een cd gaat maken, met bijbehorende singles en videoclips en zo.quote:Op zondag 18 april 2004 13:54 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dan kan je nog lang wachten.![]()
Jaquote:Op zondag 18 april 2004 13:54 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dan kan je nog lang wachten.![]()
Of ben ik de enige hier die in Maud geen artiest ziet...
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 18 april 2004 13:57 schreef Fusion het volgende:
Nee hoor nu ze iig 3e is is het iig al zeker dat ze een cd gaat maken, met bijbehorende singles en videoclips en zo.
Wat heeft die jongen dan?? Helemaal niks... ja een moeder en een broertje en koorts en een kutstem en verschrikkelijke achterlijke kledingkeuze, maar meer toch nie?quote:Op zondag 18 april 2004 13:17 schreef Day het volgende:
Ik zeg al de hele tijd: Maud is een goeie zangeres, maar ze knalt niet!
Nou, dat heeft ze gisteravond ruimschoots ingehaald!!!!![]()
(en toch denk ik dat ze er volgende week uitgaat, JK is, ongelooflijk maar waar, populairder)
Dat hockeykutje kon je nie zien, ze ging niet zitten op die krukquote:Op zondag 18 april 2004 13:56 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Hockeykutje....
Ongelovelijk dat Marlies eruit is![]()
Zou ze geen slipje aan hebben gehad? Vroeg me wel af waarom ze zo krampachtig weigerde om te gaan zitten.quote:Op zondag 18 april 2004 14:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat hockeykutje kon je nie zien, ze ging niet zitten op die kruk![]()
Ik vind juist wel dat ze leuk doet in dat napraatje!quote:Op zondag 18 april 2004 18:57 schreef Christine het volgende:
Maud was gisteren echt onovertroffen, supergoed. Maar ik blijf erbij dat een idool iets moet toevoegen en persoonlijkheid moet hebben, dat heeft Maud niet. Ze blijft een grijze muis met een goede stem, die braaf alles zal zingen wat haar voorgeschoteld wordt. Een idool moet staan als een huis... persoonlijkheid, een nieuwe trend setten, vooruit lopen... geen van dat alles is op Maud van toepassing. Ze zegt ook nooit echt leuke dingen tijdens het "napraatje" bij Reinout.
Overigens hoop ik wel dat zij naast Boris in de finale staat, en niet JK...... je zou zoiemand maar naar World Idol sturen... ik zou me erger schamen dan de afgelopen keer.
Ik wil natuurlijk niet heel vervelend doen, maar Maud heeft de nummers van afgelopen zaterdag toch echt zelf uitgekozen. Er is helemaal geen idols-peroon bij \geweest die heeft gezegd wat Maud moest zingen..quote:Op zondag 18 april 2004 18:57 schreef Christine het volgende:
Ze blijft een grijze muis met een goede stem, die braaf alles zal zingen wat haar voorgeschoteld wordt.
Ik snap haar punt wel een beetje.. maar feit blijft dat Maud geweldig zingt!quote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet heel vervelend doen, maar Maud heeft de nummers van afgelopen zaterdag toch echt zelf uitgekozen. Er is helemaal geen idols-peroon bij \geweest die heeft gezegd wat Maud moest zingen..
Ik was echt blij toen ik hoorde dat ze doorging. Als ze praat heeft ze de meest sexy stem die ik ooit heb gehoord (meer dan wanneer ze zingt, hoewel ik vind dat ze ook dat heel goed doet).quote:Op zondag 18 april 2004 18:49 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat Maud had verwacht dat ze er toch wel uit zou gaan, dat ze daarom veel minder last had van de zenuwen en dat ze daarom dus ook supergoed was!
Ik vind dat ze praat alsof ze heeel erg verkouden isquote:Op zondag 18 april 2004 23:21 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik was echt blij toen ik hoorde dat ze doorging. Als ze praat heeft ze de meest sexy stem die ik ooit heb gehoord (meer dan wanneer ze zingt, hoewel ik vind dat ze ook dat heel goed doet).
Alsof ze moet poepen bedoel je.quote:Op zondag 18 april 2004 23:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind dat ze praat alsof ze heeel erg verkouden is
dat hoor ik dan weer niet..quote:Op maandag 19 april 2004 11:20 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Alsof ze moet poepen bedoel je.
Ik heb het over de toekomst... Dat ze braaf de singeltjes gaat zingen die haar voorgeschoteld worden. Net als koekhappen, singeltje ophangen en Maud hapt welquote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet heel vervelend doen, maar Maud heeft de nummers van afgelopen zaterdag toch echt zelf uitgekozen. Er is helemaal geen idols-peroon bij \geweest die heeft gezegd wat Maud moest zingen..
Daarom is het ook niet te hopen dat ze wintquote:Op maandag 19 april 2004 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb het over de toekomst... Dat ze braaf de singeltjes gaat zingen die haar voorgeschoteld worden. Net als koekhappen, singeltje ophangen en Maud hapt wel
Mooi!quote:Op maandag 19 april 2004 12:14 schreef Timmai het volgende:
dit kwam ik net nog tegen op mn site:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |