Irma in ieder geval niet, die zou Crazy in Love en een ander nummer doen.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:39 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik wist zeker dat deze twee nummers zaterdag gedaan gaan worden, CVonga leek me wel wat voor Muad. Maar niet dus? Dan gaat Marlies het doen. Of Irma, maarja dat gaat niet meer
.
Als Maud idd deze nummers gaat zingen maakt ze in 1 keer alles weer goed want het zijn wel nummers die bij haar stem passen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:15 schreef EminemRulezz het volgende:
Maud vliegt er morgen uit
daar vrees ik ook voor..quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:15 schreef EminemRulezz het volgende:
Maud vliegt er morgen uit
Daar vrees ik niet voor maar hoop ik, want ze is gewoon waardeloosquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
daar vrees ik ook voor..![]()
Wat voor verschillende kakkerige milieu's bestaan er dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:55 schreef Skwish het volgende:
Ben benieuwdt uit welk kakkerig milieu ze komt...
Het gaat erom wie ze is en niet wat haar achtergrond is (kijk maar naar maxima).quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat voor verschillende kakkerige milieu's bestaan er dan?
Vind ik ook.. maar helaas heeft je achtergrond wel te maken met wie je bent.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:34 schreef benniebon het volgende:
[..]
Het gaat erom wie ze is en niet wat haar achtergrond is (kijk maar naar maxima).
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:04 schreef SynchroSteve het volgende:
Mooie woorden maar ook allemaal op haar stemmen!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |