bijna tussen haakjes?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:21 schreef benniebon het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan ??
Ik zeg altijd "tussen twee haakjes"
Nu sta ik niet bekend om mijn geweldige abn.
Maar waar maak je je druk om Maud is echt niet dom, ze bespeelt iedereen zoals het hoort voor een psychiater. (bijna).
![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:33 schreef Fusion het volgende:
Wel een beetje dom dat ze tussen haakjes zei ipv tussen aanhalingstekens
Vertel?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:46 schreef Timmai het volgende:
Ik denk dat JK het nog aardig moeilijk krijgt zaterdag, aangezien de keuze qua nummers van Maud!
Ik heb het je al verteldquote:Op donderdag 15 april 2004 17:49 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat wil ik ook wel ff weten...
Ik word gek... wattan?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het je al verteld.
Eentje dan.
Cquote:Op donderdag 15 april 2004 17:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik word gek... wattan?
Oh, ik dacht dat die voor Party! was.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
CO
N
G
A
.
Je bedoelt van uhhhh hoe heet die vrouw nou....quote:Op donderdag 15 april 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
CO
N
G
A
.
Ik dacht ook dat ze dat nummer tóen zou doen, maar het wordt zaterdag blijkbaarquote:Op donderdag 15 april 2004 17:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die voor Party! was..
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Je bedoelt van uhhhh hoe heet die vrouw nou....
Je zei het idd laatst nog tegen me...
HELP ME!
JAAA! die was het... pff het lag echt op het puntje van mijn tongquote:Op donderdag 15 april 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]Gloria Estefan
.
dat is blijkbaar fout..quote:Op donderdag 15 april 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze dat nummer tóen zou doen, maar het wordt zaterdag blijkbaar.
Nietquote:Op donderdag 15 april 2004 18:13 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat is blijkbaar fout..
ik weet niet hoe je aan die info komt, maar ik heb toch een meer betrouwbare bron denkquote:Op donderdag 15 april 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet.
Of wordt het Big Spender. Een van die twee, dat weet ik zeker. Ik dacht toch echt Conga hoor
.
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je aan die info komt, maar ik heb toch een meer betrouwbare bron denk![]()
of JKquote:Op donderdag 15 april 2004 18:39 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik wist zeker dat deze twee nummers zaterdag gedaan gaan worden, CVonga leek me wel wat voor Muad. Maar niet dus? Dan gaat Marlies het doen. Of Irma, maarja dat gaat niet meer
.
Ik hoef JK geen Conga of Big Spender te horen doen hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 18:42 schreef Timmai het volgende:
[..]
of JK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |