We zullen zien.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:30 schreef -moi- het volgende:
[..]
jep, dus doei Maud![]()
Precies. Ze is juist de enige die af en toe oprecht grappig is. En ze is inderdaad zo beleefd om Reinout aan te kijken als ie tegen haar praat ipv de hele tijd naar het publiek zitten te wuiven.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder saai verstaat..
Als je niet hysterisch en niet overdreven blij onder saai verstaat dan wel ja.
Boris en Marlies zijn beterquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
We zullen zien.
Mee eens... maar dan nog, als je naar haar kijkt, val je in 5 minuten in slaap..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:33 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Precies. Ze is juist de enige die af en toe oprecht grappig is. En ze is inderdaad zo beleefd om Reinout aan te kijken als ie tegen haar praat ipv de hele tijd naar het publiek zitten te wuiven.
Ze is toch gestoptquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:22 schreef -moi- het volgende:
[..]
1 positief puntje aan Maud: ze studeert aan dezelfde universiteit als mijmisschien kom ik d'r ooit nog wel tegen
![]()
Kamerplant?quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Boris en Marlies zijn beter
Maud kan weliswaar beter zingen dan JK, maar heeft de uitstraling van een kamerplant
ik neem aan dat ze het nog wel gaat afmaken? na idols?quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is toch gestopt
het is niet mijn foto, maar ik vind het bestquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van je foto gebruikt!
Issie zo goed?
Of Marlies... ze mogen samen op de kruk...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:19 schreef liane het volgende:
ik wil jk weg hebben niet maud
Ja, wie d8 je anders?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:14 schreef liane het volgende:
je bedoelt jk en marlies
quote:Op woensdag 14 april 2004 09:47 schreef benniebon het volgende:
Van de 4 die nog over zijn heeft Maud de beste uitstraling om een idool te zijn.
Ze kan ook goed zingen alleen komt het in de laatste 2 afleveringen niet echt goed eruit.
Haar nummerkeuzes zijn op z'n minst bijzonder te noemen.
Ik hoop dat ze voor de a.s. show wel goede nummers heeft anders vrees ik het ergste.
Maarrrr we blijven hoop houden en we gaan natuurlijk allemaal weer stemmen op Maud.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien niet nee.. maargoed we zullen zien...quote:Op woensdag 14 april 2004 09:50 schreef GoodspeeD het volgende:
Maud vond ik erg goed in het begin, maar de laatste twee tot drie weken een beetje minder. Ze kiest ook telkens nummers die niet echt bij haar passen. Wel leuk dat ze het durft en probeert enzo, zoals ze zelf al aangaf, maar zoiets moet je niet doen in een talentenjacht.
Zoals Irma en Henk-Jan vanochtend al op 3FM zeiden: ik vrees dat Maud eruit vliegt komend weekeinde. Maar ik hoop dat JK eruit vliegt en Maud iig tot de laatste drie behoort.quote:Op woensdag 14 april 2004 09:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Misschien niet nee.. maargoed we zullen zien...
Aanstaande zaterdag ga ik gewoon weer kijken.. en vanavond trouwens ook...
Die fout maak ik ook regelmatigquote:Op woensdag 14 april 2004 11:33 schreef Fusion het volgende:
Wel een beetje dom dat ze tussen haakjes zei ipv tussen aanhalingstekens
Wat is er mis mee dan ??quote:Op woensdag 14 april 2004 11:33 schreef Fusion het volgende:
Wel een beetje dom dat ze tussen haakjes zei ipv tussen aanhalingstekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |