Je zei dat het vorig jaar vaak gedraaid werd, ik heb even bij de jaarlijst van vorig jaar gekeken en daar stonden deze erg hoog...ach ja we zien het morgen welquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat hij in het lijstje stond
ja ik vond dat ie erg vaak gedraaid werdquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zei dat het vorig jaar vaak gedraaid werd, ik heb even bij de jaarlijst van vorig jaar gekeken en daar stonden deze erg hoog...ach ja we zien het morgen wel.
Nog 1 hintje?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja ik vond dat ie erg vaak gedraaid werd![]()
nah genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog 1 hintje?.
wie weetquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:49 schreef LeBeau het volgende:
My Immortal van Evanescence is natuurlijk ook nog mogelijk. Dat het hier over het algemeen gezien werd als een nummer voor Irma betekent niet dat het Nederlandse publiek net zo dacht. Het is denk ik ook wel een nummer passend bij de stem van Maud, en ook nog eens recent/veel gedraaid, dus voldoet ie aan Tim 'Ik zeg niks' Mai's slappe hint.
lol, ja het is dat je weet wie het isquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:03 schreef --Globe-- het volgende:
duidelijke foto
Goh, zal ik nog ff bij ze langs gaan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:39 schreef Timmai het volgende:
De idolssterren maud, JK en Boris brengen vandaag de nacht door bij Jan Tabak in Naarden.
succes:quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Goh, zal ik nog ff bij ze langs gaan?
Goh, en ik maar denken dat je vanuit die uithoek waar jij zit even naar Naarden was gegaan om Maud te stalken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
succes:
[afbeelding]
de complete jeugd van naarden tot 12 jaar stond volgens mij voor de deur
Het zijn overigens niet mijn foto's
naja het is dat ik het pas om half 9 hoorde..quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Goh, en ik maar denken dat je vanuit die uithoek waar jij zit even naar Naarden was gegaan om Maud te stalken.
We hebben nog een hint tegoedquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja het is dat ik het pas om half 9 hoorde..![]()
hmm.. 3e nummer heeft wel wat met de zomer te makenquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:05 schreef BVO het volgende:
[..]
We hebben nog een hint tegoed.
Hind - Summer All Over Again?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:05 schreef Timmai het volgende:
hmm.. 3e nummer heeft wel wat met de zomer te maken
Toch Hind?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
hmm.. 3e nummer heeft wel wat met de zomer te maken
nee geen hind,quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch Hind?![]()
.
Ehmmzz...is dat het nummer van de jury? Of 1 van de 2 recente van het publiek?
naja ze zou mn kop eraf slaan als ik het zei dusquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:08 schreef Christine het volgende:
Timmai, zeg het nou gewoon... je krijgt heus geen pak slaag of een boete ofzo...
het heeft wel iets van zomer in de titelquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef LeBeau het volgende:
Dat het met zomer te maken heeft betekent natuurlijk niet dat het ook iets met zomer in de titel heeft. Dat zou een te directe hint zijn voor Timmai.
Of je zit gewoon interessant te doen. Zeg dan niksquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja ze zou mn kop eraf slaan als ik het zei dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |