En een prijsje gemaakt jaquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef HaJee het volgende:
Je bent niet echt intelligent zeker. De prijzen gaan binnenkort omlaag en je hebt er nu al een laten maken.![]()
![]()
![]()
BIinnenkort gaat de prijs omlaag, dus nu nog niet en dan heb je nu al een jas laten maken. Ik denk dat je even wat beter had moeten nadenken toen je dit topic bedacht.quote:nu hoorde ik dat de prijzen van zeehondenbont binnenkort omlaag gaan dus ik heb meteen een mooie laten maken
Via kennissen van ons in Amerika. We hebben wel vaker spullen door hun laten maken. zal de link niet neerzetten anders spam ik zeker? maar Ik heb ze er 1 laten maken. en een mooie prijs afgesproken. Deze prijs is mooi omdat het binnenkort goedkoper gaat worden. En de jas is niet 1 2 3 gemaakt. denk dat ik hem pas over 2 maanden heb ofzow.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:17 schreef Lucille het volgende:
Waar heb je de jas laten maken en voor welke prijs?
Mooi is zo relatief, wat is de prijs?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Via kennissen van ons in Amerika. We hebben wel vaker spullen door hun laten maken. zal de link niet neerzetten anders spam ik zeker? maar Ik heb ze er 1 laten maken. en een mooie prijs afgesproken. Deze prijs is mooi omdat het binnenkort goedkoper gaat worden. En de jas is niet 1 2 3 gemaakt. denk dat ik hem pas over 2 maanden heb ofzow.
is het een serieus topic dan ? ik dacht dat je hem gewoon was vergeten om in onzin te openen ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef Suphafly het volgende:
Maarre kunnen er ook wat normale mensen reageren?
En jij vind je zelf zeker normaal??quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef Suphafly het volgende:
Maarre kunnen er ook wat normale mensen reageren?
Je mag de link wel mailenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Via kennissen van ons in Amerika. We hebben wel vaker spullen door hun laten maken. zal de link niet neerzetten anders spam ik zeker? maar Ik heb ze er 1 laten maken. en een mooie prijs afgesproken. Deze prijs is mooi omdat het binnenkort goedkoper gaat worden. En de jas is niet 1 2 3 gemaakt. denk dat ik hem pas over 2 maanden heb ofzow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |