dus 'niet-in-zijn' is in... en 'in-zijn' is uit... dus...quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:52 schreef Flierp het volgende:
'in-zijn' is uit
Zullen wel de breezah chicks zijn gok ik zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:54 schreef -roGue- het volgende:
bootschoenen \o/
hehe
hangt er vanaf wat voor dames je wil imponeren denk ik
;P
Tja, ik voel me goed met mijn huidige 'shit'.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:04 schreef Hurby het volgende:
als je zo onzeker bent dat je het aan fok! overlaat om je schoenen uit te kiezen gaat t je bij die dames sowieso niet lukken
NOFI was ook mijnerzijdsquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:50 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Tja, ik voel me goed met mijn huidige 'shit'.
Maar feit blijft dat ik best wel wat mag veranderen om wat 'leuker' eruit te zien. Ik kan me dan wel jaren goed voelen op mijn bergschoenen, toch blijven die meiden weg.
Enne, zo onzeker ben ik niet.....ik vraag me gewoon af wat jullie vinden. Ik vraag het gewoon, soort van marktonderzoekje......
Ja als je niet modebewust bent, moet je andere bronnnen aanboren.
In feite zie jij FOKers als minderwaardig, want je koppelt onzekerheid aan het feit dat iemand aan fokkers raad vraagt. Niet zo negatief over fokkers......je bent er zelf een, en als je dat dan bent, wees het dan met zelfrespect en wees trots dat je Fokker bent.
NOFI
Dus wildvreemde mensen moeten jou schoenensmaak gaan bepalen? Ik kan toch vanaf hier niet zeggen welke schoenen leuk staan. Ik heb een stappenplan voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:50 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Tja, ik voel me goed met mijn huidige 'shit'.
Maar feit blijft dat ik best wel wat mag veranderen om wat 'leuker' eruit te zien. Ik kan me dan wel jaren goed voelen op mijn bergschoenen, toch blijven die meiden weg.
Enne, zo onzeker ben ik niet.....ik vraag me gewoon af wat jullie vinden. Ik vraag het gewoon, soort van marktonderzoekje......
Ja als je niet modebewust bent, moet je andere bronnnen aanboren.
In feite zie jij FOKers als minderwaardig, want je koppelt onzekerheid aan het feit dat iemand aan fokkers raad vraagt. Niet zo negatief over fokkers......je bent er zelf een, en als je dat dan bent, wees het dan met zelfrespect en wees trots dat je Fokker bent.
NOFI
lamaarquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:36 schreef Valar het volgende:
[..]
wildvreemde, niet zoveel msnen
wildvreemde mensen, niet zoveel typefouten maken valar :/.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:36 schreef Valar het volgende:
[..]
wildvreemde, niet zoveel msnen
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:40 schreef Karrakas het volgende:
[..]
wildvreemde mensen, niet zoveel typefouten maken valar :/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |