Wanneer is het?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:41 schreef Ska-te het volgende:
Standaard doodse N-H publiek, nee dat klinkt niet erg okIk zou zeggen, kom dit jaar eens kijken en laat zien dat niet heel N-H zo dood is, zo rond 9 uur savonds
Podium B...
Neuh, die horen er toch niets vanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:38 schreef Nemephis het volgende:
O ja trouwens Yoko, pas maar op dat je niet gefilitst wordt met die DB snelheden van je! Vet man! Kan horen dat je vooruit gaat, was een halfjaar geleden nog aanzienlijk langzamerburen al op de koffie gehad?
Dat komt slechts door angst, die raak je na een bepaalde tijd wel kwijt. Bewijsdrang en het niet accepteren van je foutjes, raak je vanzelf kwijt.quote:En ik herken het wel, thuis speel je zaken snel en foutloos en achter de kit op de drumschool strand je ...
Inderdaad.quote:Dan zet je je hihat toch hoger. Neem de tijd om je spullen goed te zetten, ze wachten toch wel.
Ik vind het echt niet zo vanzelfsprekend... Ik heb maar een half uurtje (meestal nog minder) en om dan direct te gaan prutsen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:58 schreef Ska-te het volgende:
Dan zet je je hihat toch hoger. Neem de tijd om je spullen goed te zetten, ze wachten toch wel. Op les kan je hulp vragen aan je leraar, geeft hij meteen tips waarschijnlijk
inderdaad...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:44 schreef Carn het volgende:
ik denk gewoon een gemeentelijke muziekschool zoals we ze hier in NL ook hebben.
Hihat iets hoger zetten, toms goed zetten en shit, kost je hooguit een minuutje, gewoon doen.quote:Ik vind het echt niet zo vanzelfsprekend... Ik heb maar een half uurtje (meestal nog minder) en om dan direct te gaan prutsen...
Desnoods een crappe 1 microfoon-opname, alles beter dan niets he!quote:Verder euhm k zal binnenkort maar weer es wat opnemen zodra ik weer een goeie plek heb om te drummen thuis want we zijn nou aan t verbouwen en ik kan daar geen opname spul kwijt. :\
Yoko, jij houdt altijd wel de drumspirit alive and kicking he?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:03 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Desnoods een crappe 1 microfoon-opname, alles beter dan niets he!
Hmmm... dat valt wel es te proberen, want dat van ME zelf valt op zich wel mee vind ik...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:03 schreef Yokozuna het volgende:
Met mijn bandje speelden we toevallig Ice Queen, zit ook wel paar leuke stukjes in, bass-tom triolen. Die dubbelbasspatroontjes van Mother Earth moet je es proberen te spelen door nu es met LINKS in te zetten/te beginnen, goed voor je coördinatie.
Ej nee, we hebben ook nog geen eigen nummers. Altijd cover band geweest. Gaan nu wel eigen nummers schrijven, dat kriebelt ook wel na een tijdje. Maar ik kan weles tijdens repetities wat opnemen, pc staat toch in dezelfde ruimte. 1 mic opname, niet superduidelijk dus, maarja. Keertje 2e hands mengpaneeltje op de kop tikken ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
hey yoko heb je geen opnames van je band dan?
Indeed.quote:Btw: toen ze die cd opnamen hadden ze nog n goeie drummer... Vergeleken met de huidige drummer (Stephen) is Ivar echt de master
Ik zou eerder voor een asio2 geluidskaart gaan, met meerdere ingangen en een virtuele mixer.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:18 schreef Yokozuna het volgende:
1 mic opname, niet superduidelijk dus, maarja. Keertje 2e hands mengpaneeltje op de kop tikken ofzo
Je bedoelt, een geluidskaart met zo'n break out box en meerdere kanalen en mic preamps ingebouwd? Zoiets lijkt me geweldig, maar die zijn toch heel duur? Of bedoel je dat niet..quote:Op zondag 23 mei 2004 11:48 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een asio2 geluidskaart gaan, met meerdere ingangen en een virtuele mixer.
Jazeker, heb de laatste 2 OMC albums. Die laatste met Nick Barker is gewoon top melodic blackmetal, zitten ook wat leuke drumstukjes in.quote:Is iemand hier (ook) quasi fan van Old Mans Child.... of maybe Kamelot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |