Hej, jij bent toch onze snaredrum boer?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:04 schreef Bensel het volgende:
Maar dan nog, dat stond niet op de vinnie site :p Bovendien weet ik aardig wat van rudiments, en hoe ze te gebruiken (dat krijge je, als je 10 jaar snare drumt, en daarbij OOK de Schotse en Baseler technieken leert (Schots via de clan McBeth pipband, en Baseler via m'n leraar)
VET, die accenten zijn zo kicken! Vind dit trouwens beter klinken als op het album, tenminste wat echter en minder fratsen. Klinkt toch wel goedquote:Op donderdag 22 april 2004 21:52 schreef Carn het volgende:
trouwens gaaf nummer: http://www.strain.nl/05-2-05-Tiempo%20De%20Festival.mp3
helaas is dat echt zoiets waar je gewoon een goede docent voor nodig hebtquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:08 schreef Bensel het volgende:
Als iemand nog linkjes heeft voor wat van de moeller technieken?
dat heeft élke drummer toch?quote:Zo machinaal als die hun snare bespelen, volgens mij is hun standandpunt "het kan ALTIJD strakker"...
correctie, dat hoort elke drummer te hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:28 schreef Nemephis het volgende:
dat heeft élke drummer toch?
Waarom dan gaan drummen.. als je nu al zo denkt?quote:Op maandag 26 april 2004 17:20 schreef Marnick het volgende:
Ik denk dat ik te weinig op het drumstel speel als het niet 'moet'
style="font-size: 10px;">quote:
Zolang je maar enthousiast bent geloof ik wel dat het goedkomt.quote:100% inzet is toch wel echt nodig .. als je redelijk een potje wil gaan drummen
Dan is het duidelijk, drumstel kopen! Te weinig geld -> sparen en 2e hands Pearl forum/export op de kop tikken.quote:ik zit altijd ritmes te verzinnen en te tikken met mijn handen op tafels enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |