okay... heb opzich meer topics gezien, maar zijn allemaal wat oud....
dussuh....dit weekend de erotische massage van erodome geprobeerd (werkt goed, bedankt
![]()
) maaruh na enige tijd, tijdens de sex, dus me toompje verder in geschurd. (mocht je niet weten wat een toompje is bij de man zoek dan ff de oude topics door...of vul het voor de gein op google in, zijn genoeg plaatjes....
nou was het 6 jaar terug al een keer gebeurd...dat ie zo'n 1 tot 1,5cm afscheurde (dat heb je met sterke vriendinnen he....)en bloede dus als een runt. litertje bloed en een dag later eigenlijk niet veel meer aan de hand... (mijn lichaam geneest GZD heel snel) in de tussen tijd is ie steeds wat verder gescheurd (eigenlijk nooit door gehad) tot ie zeg maar van me eikel los was.... heel handig vond ik...had er geen last meer van en kon wat verder in me vriendin komen
![]()
.
maar dit weekend dus één foute stoot gemaakt tijdens de sex waardoor hij dus verder dan de eikel gescheurd is...weet precies wanneer het gebeurd is, deed heel ff pijn, huid zat niet lekker er in zeg maar...dus stopte... maar voelde daarna niets meer dus ging rustig verder. op een gegeven moment werd "ïe" wat slap dus we stopte ff pas na 2 minuten had ik door dat ik op bed lag te bloeden (mij lichaam wordt bij pijn snel plaatselijk gevoelloos, vandaar dat ik er ook niets van merkte) gelukkig zit mijn vriendin in de verzorging en is dus wel wat gewend
![]()
maar nu.... mijn vraag... zijn er hier mannen op dit forum die het zelfde hebben, en ik heb het dit keer niet over gedeeltelijk ingescheurd...maar zo goed als van de eikel af..lompe is..tis maar een halve milimeter.... ga morgen naar de dokter dus dat advies hoef ik niet, (andere nutteloze adviezen hoef ik ook niet te zien) ga ondanks mijn ziekenhuis fobie zelfs naar het ziekenhuis als het moet, maar laat het liever zo als het is en ga dan maar ff zonder sex voor 3 weken om het te laten genezen (ik weet het er zijn er een hoop frust hier dus reageer maar niet... ik kan gemakkelijk ff zonder sex...en ja...me vriendin ook)
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"