abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18386441
okay... heb opzich meer topics gezien, maar zijn allemaal wat oud....

dussuh....dit weekend de erotische massage van erodome geprobeerd (werkt goed, bedankt ) maaruh na enige tijd, tijdens de sex, dus me toompje verder in geschurd. (mocht je niet weten wat een toompje is bij de man zoek dan ff de oude topics door...of vul het voor de gein op google in, zijn genoeg plaatjes....

nou was het 6 jaar terug al een keer gebeurd...dat ie zo'n 1 tot 1,5cm afscheurde (dat heb je met sterke vriendinnen he....)en bloede dus als een runt. litertje bloed en een dag later eigenlijk niet veel meer aan de hand... (mijn lichaam geneest GZD heel snel) in de tussen tijd is ie steeds wat verder gescheurd (eigenlijk nooit door gehad) tot ie zeg maar van me eikel los was.... heel handig vond ik...had er geen last meer van en kon wat verder in me vriendin komen .

maar dit weekend dus één foute stoot gemaakt tijdens de sex waardoor hij dus verder dan de eikel gescheurd is...weet precies wanneer het gebeurd is, deed heel ff pijn, huid zat niet lekker er in zeg maar...dus stopte... maar voelde daarna niets meer dus ging rustig verder. op een gegeven moment werd "ïe" wat slap dus we stopte ff pas na 2 minuten had ik door dat ik op bed lag te bloeden (mij lichaam wordt bij pijn snel plaatselijk gevoelloos, vandaar dat ik er ook niets van merkte) gelukkig zit mijn vriendin in de verzorging en is dus wel wat gewend

maar nu.... mijn vraag... zijn er hier mannen op dit forum die het zelfde hebben, en ik heb het dit keer niet over gedeeltelijk ingescheurd...maar zo goed als van de eikel af..lompe is..tis maar een halve milimeter.... ga morgen naar de dokter dus dat advies hoef ik niet, (andere nutteloze adviezen hoef ik ook niet te zien) ga ondanks mijn ziekenhuis fobie zelfs naar het ziekenhuis als het moet, maar laat het liever zo als het is en ga dan maar ff zonder sex voor 3 weken om het te laten genezen (ik weet het er zijn er een hoop frust hier dus reageer maar niet... ik kan gemakkelijk ff zonder sex...en ja...me vriendin ook)

"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
  dinsdag 13 april 2004 @ 10:35:19 #2
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_18386572
mijn vriend heeft dit ook ongeveer 2 jaar terug gehad gebeurt wel vaker komt verder ook niet meer terug .
en ernstig is het ook niet
  dinsdag 13 april 2004 @ 10:38:35 #3
90959 moti0n
its a wicked combination
pi_18386628
zover heb ik het nooit gehad tot waar het wel kwam is dat hij van me eikel losschoot ( fakking hard en veel gekierd ) toen heb ik een week geen sex gehad, het geneesde redelijk snel, dus in jou geval zou ik gewoon even kijken hoe het zicht geneest en hou het schoon, voordat je penis eraf valt ofzo..
pi_18386645
Een goed glijmiddel kan dergelijke "ongelukken" voorkomen.
Geneest wel snel. Urine is goed desinfectiemiddel.
Volgende keer glijmiddel gebruiken.
Dare to be different, dare to be you!
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:04:26 #5
81630 Ome_Doedelzak
Lekker blazen op die zak
pi_18387119
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 10:38 schreef moti0n het volgende:
zover heb ik het nooit gehad tot waar het wel kwam is dat hij van me eikel losschoot ( fakking hard en veel gekierd ) toen heb ik een week geen sex gehad, het geneesde redelijk snel, dus in jou geval zou ik gewoon even kijken hoe het zicht geneest en hou het schoon, voordat je penis eraf valt ofzo..
eerlijk gezegt nog nooit last van gehad Maja, het blijkt dat de penis, evenals de tong
erg snel genezen.Dus blijf d'r in ieder geval vanaf en ga d'r nie mee liggen kloten, dan zou het
*juist motiOn* binnen weekje genezen moeten zijn
24 flesjes in een krat, 24 uur in een dag. Toeval ??
pi_18389235
Zelf al een paar keer gehad, het is de eerste week aardig pijnlijk met plassen. En gewoon even rustig aan doen met de sex.
pi_18389486
Jullie hebben het over genezen...eh ik neem toch niet aan dat het toompje weer teruggroeit ofzo?!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_18390473
neuj dat niet, maar het stukkie dat vast zat moet dicht groeien... zeg maar net als dat je een blaadje in tweeen scheurt de scheur lijn aan beide kanten. alleen is het hier wat dikker dan dat heb ff tijd nodig
ik laat morgen wel ff weten wat het vonnis wordt
pi_18390522
ik wil wel eens foto's zien
ben wel benieuwd...!
pi_18422962
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef JohnDDD het volgende:
ben wel benieuwd...!
We hebben tegenwoordig Google,of wil je perse een plaatje van zijn piemel zien
Ik heb een drankprobleem, ik heb maar 1 mond!
pi_18444050
geen foto...zoek maar op google :p

en kreeg dus mooi een standaard antwoord van de dokter....rust....
pi_18444274
maar ehm is het niet verstandig dat je je laat besnijden?!
pi_18444750
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef JohnDDD het volgende:
ben wel benieuwd...!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_18462279
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:23 schreef JohnDDD het volgende:
maar ehm is het niet verstandig dat je je laat besnijden?!
nope, heeft geen nut meer... tis zeg maar zo ver gescheurd dat het het zelfde resultaat heeft als een besnijdenis... tis zelfs iets verder gescheurd, maar volgens de arts kan het domweg niet verder scheuren...
pi_18463925
Thank god nee. Kzit ruim in m'n vel denk ik.
pi_18475456
een vriend van me, daar is dat ook gebeurd
hij zegt dat hij het niet zo erg vind, het is nu gevoeliger
Tri State. Tri State. !
  vrijdag 16 april 2004 @ 21:48:12 #17
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_18477923
het zal mij ook niets verbazen als die van mij een keer scheurd want mijn toompje is heel kort en staat vaak onder grote druk... (klinkt dit vreemd zeg)
pi_18483586
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:48 schreef Drumkruk het volgende:
het zal mij ook niets verbazen als die van mij een keer scheurd want mijn toompje is heel kort en staat vaak onder grote druk... (klinkt dit vreemd zeg)
Ag ja iedereen zit toch weer anders in elkeer. Vind het wel chill dat er hier beetje los over gelult kan worden.
pi_18531994
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:28 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Ag ja iedereen zit toch weer anders in elkeer. Vind het wel chill dat er hier beetje los over gelult kan worden.
is ook reden dat ik een nieuw topic maakte... zag opzich wel wat oude topics, maar heb ondertussen ondervonden dat het gewoon regelmatig gebeurd... en je gaat nou eenmaal niet ff naar de dokter om ff je leuter te laten zien. (ik heb zelfs gewacht tot een dag dat ik een mannelijke dokter had hehehe)

maar het gebeurd dus inderdaad regelmatig... eerste keer gaat vaak samen met een hoop bloed. belangrijkste dan is dat je de erectie tegenwerkt en dat je het schoonhoud. als je een erectie blijft houden, blijft het bloed door de druk door de wond heen stuwen, vandaar de hoeveelheid bloed. mogelijke optie is om "em" ff onder de koude kraan tehouden, niet te lang, anders blijft je bloed stromen, maar gewoon om em af te schrikken zeg maar
druk zelf de wond gewoon op elkaar en dan stopt het eigenlijk al vrij snel

hierna is het dus mogelijk dat het toompje nog verder af of in scheurd. dit is vrij normaal en gaat ook meestal met minder pijn. ik moet eerlijk toegeven dat ik na een week al weer sex gehad heb..en er eigenlijk totaal geen last van heb gehad.
goed schoon houden en evt. een beetje vet houden, meer kan je er dan niet aan doen
pi_18532399
De reden dat zo'n toompje scheurt is dat er niet genoeg speling is met je voorhuid en je eikel. En als het inscheurt zoals bij jou gebeurt, en je laat het rustig dichtgroeien, dan is het probleem vanzelf opgelost. Wat jouw dokter ook al zei, hij kan nu niet meer verder scheuren, dus je zult dit probleem nooit meer krijgen. Rustig laten genezen, alle tijd voor nemen, een week of 3 ofzo, dan is het zeker dicht, en is er niks meer aan de hand.
Your kisses are wasted on me.
pi_18532522
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt, alleen bij hem bleef het zich voor doen.
Die heeft daarna operatief laten besnijden en nou heeft hij geloof ik nergens meer last van.
Dus er zijn wel oplossingen maar zoiets heelt toch ook vanzelf wel lijkt me.
I am the Alpha and the Omega
  maandag 19 april 2004 @ 12:06:34 #22
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_18532721
hmmz ... heb nog wel een leuke variant hier op. Niet het "toompje" ingescheurd, maar een sneetje naast het "toompje". Gewoon in het vlees net onder de eikel. Niet grappig gewoon. Kennen meerdere mensen dit probleem, aangezien het probleem van het "toompje" ook regelematig voor blijkt te komen.
pi_18536867
ff vraagje voor de moderators hier..mag ik (of jullie, is misschien makkelijker) hier een foto plaatsen met aanduidingen, zodat nu eindelijk eens duidelijk is WAT het nou precies is (misschien foto uit medische woordenboek?
  maandag 19 april 2004 @ 15:23:35 #24
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_18537026

Moet kunnen lijkt me....
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_18554809
mooi....dat stukkie huid wat dus "strak" staat...is dus het gewreekte toompje hoewel ik denk dat dees al een deel los gekomen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')