goed advies.. tjarie doen..quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:27 schreef yohan.nl het volgende:
Damn klinkt eng. Zou niet genoegen nemen met wat de huisarts zegt. Gewoon nog eens gaan, of desnoods eens langs een andere huisarts.
presies het is de onmacht van hun, kinderen kunnen zo kwaad worden dat ze de raarste dingen gaan doen om toch hun zin te krijgen, het is heel moeilijk ze die dan niet te geven als ze dus zulke capriolen uithalen, maar als ze dan eenmaal hun zin geeft wordt het van kwaad tot erger, probeer of je haar op ander gedachten kan brengen door een spellteje wat ze leuk vindt met haar te doen geheid dat de boze bui zo over isquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn schoonzusje heeft het ook gehad. Lekker laten janken, geen aandacht aan besteden. Ze vallen vanzelf flauw en gaan dan weer ademen, omdat de hersenen die reflex doorgeeft. Het enige wat er kan gebeuren, is dat ze met haar hoofd ergens tegenaan valt. Het is een vorm van aandachtstrekken. Maak je echt geen zorgen, ze houdt er geen hersenbeschadiging of zo aan over!!
Nou, ik zou haar juist negeren. Ook koud water is aandacht.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:17 schreef yohan.nl het volgende:
Nou die truuk met het koude water maar es proberen dan
Ken je je schoonzus al van kleins af aan dan? Lijkt me wel apart eigenlijk... of is het van verhalen die je gehoord hebt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh.... en als het mijn schoonzusje met janken niet lukte, hield ze gewoon haar adem in. Ook heel scary, maar ook hier nemen de hersenen de ademfunctie op tijd over. Het is trouwens niet meer goedgekomen met haar, het is een eigenwijs verwend rotkreng gebleven, maar dat hoeft bij jullie natuurlijk niet zo te zijn
Niet iets wat kinderen als fijn ervaren: ergo -> misschien een manier om het af te lerenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik zou haar juist negeren. Ook koud water is aandacht.
Van verhalen uiteraard. Mijn schoonouders en vriendlief kunnen er nogal levendig over vertellenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ken je je schoonzus al van kleins af aan dan? Lijkt me wel apart eigenlijk... of is het van verhalen die je gehoord hebt.
Nee, negatieve aandacht is ook aandacht gaat toch echt op in dit geval, het beste is negeren.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:21 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Niet iets wat kinderen als fijn ervaren: ergo -> misschien een manier om het af te leren
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:36 schreef BMWM3 het volgende:
Ik zal even langs je dokter/arts gaan! Dit is niet best als ze huilt en geen adem tussendoor haaltHet is heel slecht voor de bloedcellen en vooral je hersenen. Die krijgen dan geen genoeg zuurstof en sterft het heel langzaam af
Dus gaan!!
Alle respect maar volgens mij klopt dit niet.... Je cellen sterven niet af als ze even zonder zuurstof komen te zitten. En zoals al eerder is gezegd, als je flauwvalt, nemen de automatische processen de ademhaling onmiddelijk over.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:15 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat heb ik is iemand horen zeggen hoor. Bloed heeft zuurstof nodig. Anders sterven je bloedlichamen/cellen af!Dus nu niet op me overheen rompelen. Ik weet het ook anders niet, maar dit werd mij verteld.
Oja goede voorbeeld. Bij een hartoperatie als je hart moet worden stilgezet. Dan spuiten ze ook een soort spul in je bloed dat het niet gaat verkolken. Dus.....![]()
[..]
Heb ook een hartoperatie gehad inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |