abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2004 @ 18:44:46 #101
56819 Kimske
Juf in wording
pi_18422302
Nou, ik zou ook wel pissed worden als ik zo'n smsje kreeg.... Ik zou die vriendin willen spreken denk ik..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_18423533
quote:
Op woensdag 14 april 2004 12:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Met zo'n wijf, who neeed enemies
Ik zeg niets...

Nee, iedereen moet voor zich weten wat hij of zij zoekt in een partner. Dat moet je verder enigszins respecteren vind ik. Maar het was geen liefdevol verhaal
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 14 april 2004 @ 19:35:51 #103
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_18423589
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 03:25 schreef Plaagske het volgende:
Heb voorgesteld om alle contact met die vriendin te verbreken
Hm, jouw vrienden kunnen ook lekker van je op aan. Je hebt een keer ruzie om ze met je vriendin en je stelt je vriendin gelijk voor om alle contact te verbreken.
Smell the flowers while you can....
pi_18424665
tuurlijk.. naja is zo wel de enige oplossing die ik snel kon bedenken om haar te bewijzen dat er echt nx aan de hand was.
  woensdag 14 april 2004 @ 23:36:01 #105
56819 Kimske
Juf in wording
pi_18430984
en?? al gepraat?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_18431580
ja kimske we hebben een ellenlange conversatie gehad, maar we hebben het gelukkig kunnen uitpraten
Ze gelooft me dat het niets voorsteld, maar is nog wel een beetje down ervan.
Ze heeft beetje de indruk dat ze niet genoeg is, maar dat is natuurlijk wel zo.
pi_18431945
ok mijn verhaal, misschien lachwekkend, misschien niet..

toen ik voor het eerst met mijn huidige vriendin had gezoend (ik kende haar al een tijdje dus ik kende haar huis en mob. nr.) stuurde ik haar een smsje.. maar je raad het al, de sms ging naar haar huis nr.. nu heeft kpn een &^%$# dienst die alle smsjes die je naar een vast nr zendt omzet naar een gesprok bericht.. haar ouders hoorden het bericht wat ik naar haar had willen zenden..
dat kreeg ik wel te horen.. :$ echt niet leuk

maar euh on topic.. probeer het uit te leggen.. en laat merken dat je niks voor dat andere meisje voelt!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_18442487
quote:
Op woensdag 14 april 2004 00:36 schreef Plaagske het volgende:
@ cherrymoon: xzie wel, wil haar niet kwijt. rest is van lagere prioriteit atm.
trouwens deze avond lang gepraat, ik heb ze zover gekregen dat ik zoveel contact met die vriendin mag hebben als 'k wil enzo, zolang ik haar er maar niet mee confronteer en bij haar blijf.
heb wel veel dingen uit dit topic ervoor moeten gebruiken.
De vrouwen waarop ik val zijn een beetje weldenkend, durven een situatie aan te luisteren en hieruit conclusies trekken. Het is een kwestie van vertrouwen, als jij haar verteld dat het niets te betekenen heeft dan heeft het niets te betekenen. Als ze daarnaar niet wil luisteren is het over, dan kan zij nog alleen de keuze maken en jij haar een termijn geven om deze keuze in te maken. Tuurlijk komen gevoelens erbij kijken, maar stel je voor dat je nog 2-3 jaar onder de 'tereur' van zo'n persoon moet leven en je niet eens ALLEEN uit kan gaan??? DAMN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')