abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2004 @ 23:37:14 #1
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_18381237
Heb zojuist een online bestelling geplaats en daarbij stond aangegeven dat je de bestelling naar een Kiala punt kon laten sturen. Dat is een winkel bij je in de buurt waar je de bestelling af kunt halen en aldaar contant kunt betalen.
Mij leek het wel handig aangezien ik geen creditkaart heb en heb het dus op deze manier gedaan.

Heeft iemand anders hier al ervaringen mee?

http://www.kiala.nl
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_18381284
yups, werkt prima

iig, als je niet de hele dag thuis bent, want postpakketten kunnen de hele dag afgeleverd worden, en hier kan je het de hele dag ophalen/retourneren

van de Large had ik spullen besteld, maargoed dat terzijde Kiala = kiala
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_18381311
heb me altijd al afgevraagd wat daar het voordeel van is. behalve dan als je met creditcard moet betalen en die niet hebt...
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_18381361
quote:
Op maandag 12 april 2004 23:41 schreef King_Nothing het volgende:
heb me altijd al afgevraagd wat daar het voordeel van is. behalve dan als je met creditcard moet betalen en die niet hebt...
het grote voordeel is voornamelijk de openingstijden van de winkel, en je krijgt garanties bij het versturen, en bij retourneren kan dat bij Kiala en heb je geen verzendkosten voor het retourneren

[ Bericht 20% gewijzigd door Pompiedom op 12-04-2004 23:49:30 ]
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_18381482
quote:
Op maandag 12 april 2004 23:43 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

je kan gewoon pinnen in de winkel waar je het ophaald hoor?
ja dat bedoel ik dus. alleen als je online met creditcard zou moeten betalen kan het handig zijn. je hebt het niet sneller in huis ofzo.
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  maandag 12 april 2004 @ 23:53:48 #6
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_18381566
quote:
Op maandag 12 april 2004 23:50 schreef King_Nothing het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik dus. alleen als je online met creditcard zou moeten betalen kan het handig zijn. je hebt het niet sneller in huis ofzo.
Dat klopt, maar je hoeft ook pas te betalen als je het afhaalt dus da's ook weer wat minder risico.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 12 april 2004 @ 23:54:41 #7
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_18381589
Dat doe ik elke keer als ik wat bij de Large bestel en het werkt hartstikke prima!!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_18381638
quote:
Op maandag 12 april 2004 23:54 schreef Hells_Angel het volgende:
Dat doe ik elke keer als ik wat bij de Large bestel en het werkt hartstikke prima!!
bij de Large hoef je toch niet vooruit te betalen? dan kun je 't toch gewoon thuis laten bezorgen? als er iemand thuis is hoef je niet meer naar zo'n Kialapunt en anders haal je 't gewoon bij 't postkantoor (of de buren)
Nee, dat is geen gezwel!
pi_18381754
Hey da's geinig daar heb ik nog gewerkt toen het net bestond, toen was het nog heel klein (met z'n tweeën) maar het is dus ondertussen al aardig aan het groeien??

Het pakket wordt dus i.p.v. jouw huis naar een kiala punt gestuurd (bijv. een tankstation) zodat je het kunt ophalen wanneer je wilt, en ook het betalen gaat inderdaad via dat kiala punt. Ook retourzenden gaat dan via dat punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')