het grote voordeel is voornamelijk de openingstijden van de winkel, en je krijgt garanties bij het versturen, en bij retourneren kan dat bij Kiala en heb je geen verzendkosten voor het retournerenquote:Op maandag 12 april 2004 23:41 schreef King_Nothing het volgende:
heb me altijd al afgevraagd wat daar het voordeel van is. behalve dan als je met creditcard moet betalen en die niet hebt...
ja dat bedoel ik dus. alleen als je online met creditcard zou moeten betalen kan het handig zijn.quote:Op maandag 12 april 2004 23:43 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
je kan gewoon pinnen in de winkel waar je het ophaald hoor?
Dat klopt, maar je hoeft ook pas te betalen als je het afhaalt dus da's ook weer wat minder risico.quote:Op maandag 12 april 2004 23:50 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus. alleen als je online met creditcard zou moeten betalen kan het handig zijn.je hebt het niet sneller in huis ofzo.
bij de Large hoef je toch niet vooruit te betalen? dan kun je 't toch gewoon thuis laten bezorgen? als er iemand thuis is hoef je niet meer naar zo'n Kialapunt en anders haal je 't gewoon bij 't postkantoor (of de buren)quote:Op maandag 12 april 2004 23:54 schreef Hells_Angel het volgende:
Dat doe ik elke keer als ik wat bij de Large bestel en het werkt hartstikke prima!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |