probeer het eerst dan ff uit , door zelf een paar levels te doorlopen op een lege server ofzo, zo gaan mensen zich alleen maar aan je ergeren!quote:Op woensdag 14 april 2004 17:15 schreef capibar het volgende:
ik heb hem vannochtend ook gedownload.
ik begrijp echt niet wat ik moet doen
ik loop maar een beetje rond, op dingen te schieten![]()
ja, ik weet hetquote:Op woensdag 14 april 2004 20:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeer het eerst dan ff uit , door zelf een paar levels te doorlopen op een lege server ofzo, zo gaan mensen zich alleen maar aan je ergeren!
zeer kort uitgelegd...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik weet het
(ik ben al een keer gekicked)
maar wat is nou precies de bedoeling van het spel, moet je een objective doen ofzo?
TEAMPLAY dat is het antwoord.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik weet het
(ik ben al een keer gekicked)
maar wat is nou precies de bedoeling van het spel, moet je een objective doen ofzo?
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:03 schreef Ra-z het volgende:
[..]
TEAMPLAY dat is het antwoord.
Een field op moet zijn airstrikes goed gooien. en ammo geven
Een medic moet mensen healen/reviven
Een covert ops is een beetje een vrije classdie moet infiltreren
Een soldat is voor het zware geschut
Beheers je alle classes goed met je team dan zijn de opbjectives een eitje
Die zijn meestal opgebouwd in de vorm van doe dit daarna dat
Axis defend over het algemeen ( behalve in railgun![]()
En Allies is de offence zegmaar![]()
ik ben wel geinteresseerd. Ben niet eentje van de hoogste klasse, maar speel RTCW al een tijdje en zal nu de download van ET nog een keer aanzetten. Als ik dit spel een beetje onder de knie heb (als ik het zo hoor, verschilt het niet heel veel), en mijn computer het allemaal een beetje aankan, kom ik er op terug.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:12 schreef BMWM3 het volgende:
Heeft iemand misschien zin om mijn clan te joinen?Ik vindt het heel erg gaaf als er iemand van Fok! in komt..
Ok. Voeg me even op MSN. Dan geef ik de code door met de kleuren in de clan naamquote:Op donderdag 15 april 2004 09:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik ben wel geinteresseerd. Ben niet eentje van de hoogste klasse, maar speel RTCW al een tijdje en zal nu de download van ET nog een keer aanzetten. Als ik dit spel een beetje onder de knie heb (als ik het zo hoor, verschilt het niet heel veel), en mijn computer het allemaal een beetje aankan, kom ik er op terug.![]()
download gem. van 350 kb/sec. Ben zo klaar
ok heb het net even een uurtje gespeeld, op alle maps volgens mij. Leuk spel, begin het al wat onder de knie te krijgen. Zal even kijken of ik die kleurencombo voor elkaar krijg, ben namelijk enorm technisch......quote:Op donderdag 15 april 2004 10:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ok. Voeg me even op MSN. Dan geef ik de code door met de kleuren in de clan naam
Ok hier dan de kleurencombinatie. Je nick geheel Wit (^7). En dan een spatie en de clannaam ( ^1[^7Eurocarsforum.NL^1] En je bent klaar. Dus de haakjes worden rood. De clannaam is dan witCapiche?
ik ga NU m'n nick veranderen en dan spelen. Zie je wel verschijnen. OF nietquote:Op donderdag 15 april 2004 13:00 schreef BMWM3 het volgende:
Op de XS4ALL en N E X U S servers
Die rouleren echt super
In een uurtje alle 6 de maps gespeeld??? Lijkt me sterkt of allies moeten wel heel erg goed geweest zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 12:46 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ok heb het net even een uurtje gespeeld, op alle maps volgens mij.
we kunnen iig alleen [Fok!] voor onze naam zettenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:20 schreef Man_Made_God het volgende:
We moeten maar es kijken hoeveel mensen er animo hebben voor een Fok! clan??? Als er genoeg mensen zijn is dat nog wel leuk, misschien een eigen server erbij ofzo? Ik heb er wel animo voor in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |