quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:58 schreef NewLife het volgende:
Dit spel is echt KICKEH @ Lan Party met 4 tegen 4... (kamer tegen kamer!).
Met onbekende over internet vind ik er geen drol aan.
Ik vat je reactie niet echt ..quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Onbekende is leuk(er ?) ....
Dat is toch nou juist de bedoeling van Multiplayer? Voor exacte gelijkwaardige tegenstand moet je jezelf verlagen tot het aanmaken van bots.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:08 schreef NewLife het volgende:
Met bekende/vrienden is het juist leuk, tacktiek bespreken ed met personen die ongeveer even goed zijn (paar uitzonderingen uiteraard maar die zijn eerlijk verdeeld over de 2 teams).
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:08 schreef NewLife het volgende:
[..]
Ik vat je reactie niet echt ...
Met bekende/vrienden is het juist leuk, tacktiek bespreken ed met personen die ongeveer even goed zijn (paar uitzonderingen uiteraard maar die zijn eerlijk verdeeld over de 2 teams). Ook IRL undercover spelen is weleens leuk... voor 1 keertje![]()
![]()
Nou elke keer als ik online ga word ik direct door me kop geschotenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is toch nou juist de bedoeling van Multiplayer? Voor exacte gelijkwaardige tegenstand moet je jezelf verlagen tot het aanmaken van bots.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef NewLife het volgende:
[..]
Nou elke keer als ik online ga word ik direct door me kop geschoten![]()
Zal mij een zorg zijn, als ik maar fijn met maten kan multiplayeren hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het leven van een newbie is zwaar
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het leven van een newbie is zwaar
![]()
Elke keer vol met digitaal lood worden is op een gegeven moment niet fijn meer. De nagel in de doodskist spelen daarintegen welquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:16 schreef NewLife het volgende:
Zal mij een zorg zijn, als ik maar fijn met maten kan multiplayeren hoor je mij niet klagen![]()
Fun is relatief..quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Elke keer vol met digitaal lood worden is op een gegeven moment niet fijn meer. De nagel in de doodskist spelen daarintegen wel
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:20 schreef NewLife het volgende:
Tja ik ben liever een pro in een leuke sport dan de hele dag achter zo'n schermpie zitten, maar t kan ook aan mij liggen hoor.
we merken het!quote:Aantal posts: 864 (gemiddeld 67 per dag)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
we merken het!
wat een kut grap.. ik heb er van wakker gelegen en was alweer met engineer aan het oefenenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:37 schreef Salteh het volgende:
Dat was een 1-april grap van een website..
De meeste mensen van Splash Damage zijn iig deze week op vakantie :p
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:48 schreef BMWM3 het volgende:
Ik speel op de XS4ALL servers en de N E X U S servers. Ruige leuk op die servers!!
Wat ik me opeens invalt. Kan iemand met een goede mbit een server starten met de naam "Gathering of Tweakers [GoT] Server"? Of kan dat niet?
And proud of itquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
we merken het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |