Nee, maar ik ben het van plan deze tas te bestellen:quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja het is schitterend, maarre heb je er wel eens wat besteld?
Via Amazone: klik hier.quote:Op maandag 12 april 2004 22:05 schreef wb het volgende:
ik geloof niet dat die 'overseas' shippen...?
dat horlogequote:Op maandag 12 april 2004 21:06 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Paul Frank:
[afbeelding]
Ander spul:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het niet beeldig??![]()
.
Op die shorts na dan.
.
Nouja zegquote:Op maandag 12 april 2004 22:44 schreef Modus het volgende:
Zeker weer tshirtje van slechts 200 euro, de TS kennende..
Noem eens wat prijzen dan.quote:Op maandag 12 april 2004 22:58 schreef schatje het volgende:
Nouja zeg.
Dat petje van Paul Frank is nog geen 7 dollar.quote:Op maandag 12 april 2004 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Noem eens wat prijzen dan.
Dat is dus echt geen urbanquote:Op maandag 12 april 2004 23:08 schreef Steve-O het volgende:
Urban![]()
Amazone of Urban zelf??quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:09 schreef amokjeeh het volgende:
Schatje als ik wat wil bestellen dan geeft hij toch vrij duidelijk aan dat er niet naar Nederland verstuurd wordt.
Amazone, ik gooi wat in het mandje, wil afrekenen en maak dus een nieuw account aan. Kies nederland en dan zegt ie dat dus niet kan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Amazone of Urban zelf??
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Amazone, ik gooi wat in het mandje, wil afrekenen en maak dus een nieuw account aan. Kies nederland en dan zegt ie dat dus niet kan.
Jupz had alweer wat mooie dingen gezien, weet je toevallig nog iets vergelijkbaars die wel naar Nederland verschepen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
Shit zooi zeg.
Nou, schiet ook niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |