Ik vind vooral de verantwoordelijkheid en het fulltime werken erg zwaar, in mijn privéleven heb ik het doorgaans vrij rustig. Vergeleken met anderen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:09 schreef The_Masterer het volgende:
Waarom valt je stage je zo zwaar, is het enkel dat je full-time aan de gang bent of tellen er nog andere zaken bij?? Druk prive leven etc etc??
Ja dat, of huisvrouw en mamma en vrouw van een man met een goede baan.quote:Op maandag 12 april 2004 20:11 schreef B03S het volgende:
[..]
WTFBen je van plan "klaploper" te worden?
wil je met mij trouwenquote:Op maandag 12 april 2004 20:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat, of huisvrouw en mamma en vrouw van een man met een goede baan.
Of dat alles samen
Oja, en met een parttime baan kun je ook best aardig wat verdienen hoor. Genoeg om van rond te komen iig. Ik leef niet om te werken.
Waaar, maar ik heb het gevoel het niet vol te houden.quote:Op maandag 12 april 2004 20:13 schreef The_Masterer het volgende:
Je moet je zelf maar afvragen waar je je zo druk om maakt, zoals je al aan geeft is men (zeer) tevreden over je dus.
[zeikmode]quote:Conservatief, ouderwets, ongeëmancipeerd.
Mijn stagebegeleidster op mijn werk zit tegenover me, maar weet niet van mijn problemen in het verleden, ook niet dat ik het zwaar vind. De stagebegeleider van school ga ik morgen voor het eerst ontmoetenquote:Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef Vampier het volgende:
je moet niet denken dat het hele bedrijf op jou steund... en je niet voor taken verantwoordelijk voelen waar je geen verantwoording voor draagt. Jouw stage begleider is verantwoordelijk voor je. Praat met hem?
Dank jequote:Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef ITCHY1 het volgende:
Niet al te ver vooruit kijken, en vertrouwen in jezelf hebben. Op het werk ook je rustmomenten nemen, al is het maar 5 minuten. Je zorgen maken is nergens voor nodig en werkt averechts.
Succes![]()
Even dit... een burnout kun je niet of amper krijgen van een stage... een gebrek aan zelfvertrouwen zal je kunnen doen geloven dat de stage te zwaar is... dat je het werk niet goed doet... ook je werk mee naar huis nemen is een slechte zaak.quote:Op maandag 12 april 2004 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleidster op mijn werk zit tegenover me, maar weet niet van mijn problemen in het verleden, ook niet dat ik het zwaar vind. De stagebegeleider van school ga ik morgen voor het eerst ontmoeten
quote:Op maandag 12 april 2004 20:12 schreef Christine het volgende:
Ja dat, of huisvrouw en mamma en vrouw van een man met een goede baan.
Nee, vroeger werden vrouwen nooit huisvrouw. Da's meer iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 12 april 2004 20:15 schreef seiko het volgende:
[zeikmode]
Ik hoop niet dat die sig op jou slaat want met dit soort crap had je vroeger niet aan hoeven te komen.[/zeikmode]
Dat weet ik, maar ik ben er wel bang voor dat ik het desondanks gewoon toch niet aan kan. Verder ben ik wel tevreden over hoe het gaat op mijn stage, het gaat supergoed. Het is ook leuk, leuke collega's, leuke sfeer, leuke werkzaamheden... maar ik vind het echt gewoon te zwaar. 36 uur vind ik echt te veel. Ik snap dat het misschien aanstellerig overkomt, of lui... maar wanneer ik voor een project voor school thuis zit te werken dan kan ik er wel al mijn tijd in stoppen. Dan voel ik me op de één of andere manier veel ontspannender, lekkerder en meer op mijn gemak. Het is voornamelijk het "weg van huis zijn" wat ik als zwaar ervaar. Waar ik ook elke dag meer tegenop ga zien.quote:Op maandag 12 april 2004 20:27 schreef Vampier het volgende:
Even dit... een burnout kun je niet of amper krijgen van een stage... een gebrek aan zelfvertrouwen zal je kunnen doen geloven dat de stage te zwaar is... dat je het werk niet goed doet... ook je werk mee naar huis nemen is een slechte zaak.
Bij de gemeente op de communicatie-afdeling.quote:Op maandag 12 april 2004 20:35 schreef Ruudje het volgende:
als je eens verteld wat voor werk je doet... dus in welke branche loop je stage ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |