abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2004 @ 20:06:31 #1
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18375405
Mensen,

Ik zit met het probleem dat ik mijn stage veel te zwaar vind. Niet dat ik nou zozeer een heel zware stage heb, maar ik zit er helemaal doorheen. Vooral het fulltime werken staat me tegen. Ik ben een aantal jaar geleden burnout geraakt, en ben voor deze stage heel bang geweest dat het me weer zou overkomen. Ik moet zeggen, ik zit soms op het randje. Zelfs dit extra lange weekend heb ik nauwelijks kunnen ontspannen, en ik zie als een berg op tegen morgen, dan begint het weer.

Het liefst zou ik me ziekmelden morgen, maar uitegerkend morgen komt mijn stagebegeleider van school langs voor een tussentijdse beoordeling. Dat is allemaal prima, maar dan kan ik dus niet net die dag ziek zijn. Overigens maak ik me over mijn beoordeling geen zorgen, mijn stagebegeleidster van mijn stage heeft al een aantal keer gezegd dat ze nog nooit zo'n goede stagiaire gehad heeft.

Fulltime werken is echt niets voor mij, dat weet ik inmiddels. Helaas ben ik pas op de helft van mijn stage en moet ik nog 2 maanden... hoe ga ik dat doorkomen...?
  maandag 12 april 2004 @ 20:09:14 #2
83592 djv
for me and me mom
pi_18375486
loop niet zo te poepen aansteller
pi_18375493
Waarom valt je stage je zo zwaar, is het enkel dat je full-time aan de gang bent of tellen er nog andere zaken bij?? Druk prive leven etc etc??
pi_18375541
word later wat
ik heb ook ieder jaar stage, je moet er maar mee leren leven, als je van school gaat heb je ook 40 urige werk week, als het niet meer is
pi_18375550
quote:
Fulltime werken is echt niets voor mij

WTF Ben je van plan "klaploper" te worden?
  maandag 12 april 2004 @ 20:11:36 #6
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18375564
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:09 schreef The_Masterer het volgende:
Waarom valt je stage je zo zwaar, is het enkel dat je full-time aan de gang bent of tellen er nog andere zaken bij?? Druk prive leven etc etc??
Ik vind vooral de verantwoordelijkheid en het fulltime werken erg zwaar, in mijn privéleven heb ik het doorgaans vrij rustig. Vergeleken met anderen.

Ik ben voornamelijk heel erg bang dat ik het niet tot het einde vol kan houden. Misschien is dat ook wel vermoeiend.
  maandag 12 april 2004 @ 20:12:36 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18375591
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:11 schreef B03S het volgende:

[..]

WTF Ben je van plan "klaploper" te worden?
Ja dat, of huisvrouw en mamma en vrouw van een man met een goede baan.

Of dat alles samen

Oja, en met een parttime baan kun je ook best aardig wat verdienen hoor. Genoeg om van rond te komen iig. Ik leef niet om te werken.
pi_18375619
Je moet je zelf maar afvragen waar je je zo druk om maakt, zoals je al aan geeft is men (zeer) tevreden over je dus.
  maandag 12 april 2004 @ 20:14:14 #9
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_18375630
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Of dat alles samen

Oja, en met een parttime baan kun je ook best aardig wat verdienen hoor. Genoeg om van rond te komen iig. Ik leef niet om te werken.
wil je met mij trouwen
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  maandag 12 april 2004 @ 20:15:08 #10
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18375660
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:13 schreef The_Masterer het volgende:
Je moet je zelf maar afvragen waar je je zo druk om maakt, zoals je al aan geeft is men (zeer) tevreden over je dus.
Waaar, maar ik heb het gevoel het niet vol te houden.
  maandag 12 april 2004 @ 20:15:52 #11
23271 seiko
Crestfallen
pi_18375675
quote:
Conservatief, ouderwets, ongeëmancipeerd.
[zeikmode]
Ik hoop niet dat die sig op jou slaat want met dit soort crap had je vroeger niet aan hoeven te komen.[/zeikmode]

[ontopic]
Je kan natuurlijk ook proberen een compromis te sluiten en gewoon te overleggen met je stagebegeleider dat je dit niet volhoudt en dat je misschien wat minder uren in de week maak.
[/ontopic]
The killer in me is the killer in you, My love, I send this smile over to you!
pi_18375742
je moet niet denken dat het hele bedrijf op jou steund... en je niet voor taken verantwoordelijk voelen waar je geen verantwoording voor draagt. Jouw stage begleider is verantwoordelijk voor je. Praat met hem?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_18375751
Niet al te ver vooruit kijken, en vertrouwen in jezelf hebben. Op het werk ook je rustmomenten nemen, al is het maar 5 minuten. Je zorgen maken is nergens voor nodig en werkt averechts.

Succes
  maandag 12 april 2004 @ 20:19:56 #14
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18375809
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef Vampier het volgende:
je moet niet denken dat het hele bedrijf op jou steund... en je niet voor taken verantwoordelijk voelen waar je geen verantwoording voor draagt. Jouw stage begleider is verantwoordelijk voor je. Praat met hem?
Mijn stagebegeleidster op mijn werk zit tegenover me, maar weet niet van mijn problemen in het verleden, ook niet dat ik het zwaar vind. De stagebegeleider van school ga ik morgen voor het eerst ontmoeten
  maandag 12 april 2004 @ 20:20:43 #15
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18375839
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef ITCHY1 het volgende:
Niet al te ver vooruit kijken, en vertrouwen in jezelf hebben. Op het werk ook je rustmomenten nemen, al is het maar 5 minuten. Je zorgen maken is nergens voor nodig en werkt averechts.

Succes
Dank je
pi_18375843
Wat is nu 2 maanden op een mensenleven?

En wat Itchy zegt...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_18375954
Pieker niet zo veel, serieus helpt echt als je je niet continu gaat afvragen wat je morgen moet gaan doen en dat soort dingen
pi_18376047
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:19 schreef Christine het volgende:

[..]

Mijn stagebegeleidster op mijn werk zit tegenover me, maar weet niet van mijn problemen in het verleden, ook niet dat ik het zwaar vind. De stagebegeleider van school ga ik morgen voor het eerst ontmoeten
Even dit... een burnout kun je niet of amper krijgen van een stage... een gebrek aan zelfvertrouwen zal je kunnen doen geloven dat de stage te zwaar is... dat je het werk niet goed doet... ook je werk mee naar huis nemen is een slechte zaak.

Ik zeg dit omdat ik dit eerder mee gemaakt heb met iemand die stage liep... die had amper of weinig zelfvertrouwen.... dacht dat ie nergens goed voor was en liep de hele dag daardoor met een donker gezicht op het werk.

Pas nadat ik hem er over aansprak dat hij niet zoveel verantwoordelijkheid op zijn vork moest nemen ging het een beetje beter.

Een stage is er om te leren... dus ook praktijk ervaring op te doen.

Als je morgen je stage mentor spreekt speel dan open kaart.
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 12 april 2004 @ 20:29:20 #19
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_18376119
Jezus, 23 jaar en nu al piepen? Dat wordt niks met jou in de toekomst, jij gaat het heel moeilijk krijgen in deze harde wereld. Niet mauwen en doorzetten, dan kan t misschien nog goed komen.
Er gaat niks boven Urk
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 april 2004 @ 20:30:08 #20
862 Arcee
Look closer
pi_18376154
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:12 schreef Christine het volgende:
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:15 schreef seiko het volgende:
[zeikmode]
Ik hoop niet dat die sig op jou slaat want met dit soort crap had je vroeger niet aan hoeven te komen.[/zeikmode]
Nee, vroeger werden vrouwen nooit huisvrouw. Da's meer iets van de laatste tijd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 12 april 2004 @ 20:33:55 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18376248
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:27 schreef Vampier het volgende:
Even dit... een burnout kun je niet of amper krijgen van een stage... een gebrek aan zelfvertrouwen zal je kunnen doen geloven dat de stage te zwaar is... dat je het werk niet goed doet... ook je werk mee naar huis nemen is een slechte zaak.
Dat weet ik, maar ik ben er wel bang voor dat ik het desondanks gewoon toch niet aan kan. Verder ben ik wel tevreden over hoe het gaat op mijn stage, het gaat supergoed. Het is ook leuk, leuke collega's, leuke sfeer, leuke werkzaamheden... maar ik vind het echt gewoon te zwaar. 36 uur vind ik echt te veel. Ik snap dat het misschien aanstellerig overkomt, of lui... maar wanneer ik voor een project voor school thuis zit te werken dan kan ik er wel al mijn tijd in stoppen. Dan voel ik me op de één of andere manier veel ontspannender, lekkerder en meer op mijn gemak. Het is voornamelijk het "weg van huis zijn" wat ik als zwaar ervaar. Waar ik ook elke dag meer tegenop ga zien.
pi_18376284
Het klinkt bijna als een echte fobie...
Dura lex sed Lex
pi_18376297
als je eens verteld wat voor werk je doet... dus in welke branche loop je stage ?
  maandag 12 april 2004 @ 20:37:11 #24
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18376330
quote:
Op maandag 12 april 2004 20:35 schreef Ruudje het volgende:
als je eens verteld wat voor werk je doet... dus in welke branche loop je stage ?
Bij de gemeente op de communicatie-afdeling.
pi_18376458
BIJ DE GEMEEEENTE ????? EN DAN KUN JE HET WERK NIET AAN ???

Dan ben je echt te zielig voor woorden, ik heb zelf ook op een gemeente stage gelopen en het werk wat mijn 2 stage begeleiders deden deed ik in mijn eentje als zij er niet waren en zat nog tijden uit mijn neus te vreten.

Je maakt me echt niet wijs dat je het op de gemeente druk hebt, er zijn gvd mensen in andere branche's (bijvoorbeeld de zorg) die het echt mogen spreken van zwaar werk en jij zit te zeiken over een AMBTENAARSBAANTJE... ???? ZIELIG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')