Fietsen doe ik al 7 dagen. Maar nog echt geen verschil.quote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef wouter37 het volgende:
ga zwemmen of fietsen
Ja, en dan. Na een kleine 5 minuten weer omdraaien?quote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef Drakire het volgende:
Ehh ga elke dag met wat vrienden buiten een stukje rennen in het park ofzo heb ik ook nog een tijdje gedaan.
En nu zit ik actief op fittness ddar kun je op zo'n loopband rennen.
Maar conditie krijg je niet vanzelf je moet er best veel voor doen.
steeds meer gaan fietsen. niet alleen dat stukje naar school/werkquote:Op maandag 12 april 2004 19:19 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Fietsen doe ik al 7 dagen. Maar nog echt geen verschil.![]()
Heb geen school/werk. Eergisteren met mijn vader 40 km gefietstquote:Op maandag 12 april 2004 19:20 schreef wouter37 het volgende:
[..]
steeds meer gaan fietsen. niet alleen dat stukje naar school/werk
ja, en de volgende dag na 6 minuten, en de dag daarna na 7 minuten, enz enz...quote:Op maandag 12 april 2004 19:19 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Fietsen doe ik al 7 dagen. Maar nog echt geen verschil.
[..]
Ja, en dan. Na een kleine 5 minuten weer omdraaien?
Hey bedankt, dat ga ik is een keer uitproberen bij mij op de dijk... of fietspad. Dit moet dus een goede training zijn..quote:Op maandag 12 april 2004 19:21 schreef Pompiedom het volgende:
verhaal...
yups het is zeker aan te raden, het is iig inspannender dan fietsen, en ik heb nu ook dat om de dag een vriend meerent of mn broertje dus het kan nog gezellig zijn ook, en nu met mooi weer ontmoet je gelijk weer meer mensenquote:Op maandag 12 april 2004 19:23 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hey bedankt, dat ga ik is een keer uitproberen bij mij op de dijk... of fietspad. Dit moet dus een goede training zijn..![]()
Lopen is bij mij geen punt. Ik wandel elk jaar in Oostenrijk. Dus bergbeklimmingen gaan uitstekend.quote:Op maandag 12 april 2004 19:21 schreef The_DarkAngel het volgende:
Hoe gaat dat met lopen? dan ook snel moe?
ga anders telkens een "eind" lopen telkens een grotere afstand en met iets meer snelheid..
na een tijdje als je merkt dat je een afstand makkelijker volhoudt ga dan een kleinere afstand rennen/snelwandelen en zo langzaam opbouwen
Die ga ik ook eens opvolgen. Ben nu werkloos, dus dat wordt veel oefenen . Bedanktquote:Op maandag 12 april 2004 19:24 schreef Nala het volgende:
Ik weet niet of je van hardlopen houdt? Je moet een sport vinden die je leuk vindt.. Je conditie met hardlopen kun je zo opbouwen:
- 1e dag: 200 meter rennen, 200 meter wandelen, 200 m rennen, 200 m wandelen
- 2e dag: 400 m rennen etc...
Bouw dit op tot je op de 1 km zit, en ga dan bijvoorbeeld proberen 3 km in je eigen tempo te lopen, bouw dit na een paar keer op tot 5 km, en dan ben je al heel ver
Dit heeft bij mij goed gewerkt!
heheh met vrienden, tot het 1e bankje en je zit alweerquote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef Drakire het volgende:
Ehh ga elke dag met wat vrienden buiten een stukje rennen in het park ofzo heb ik ook nog een tijdje gedaan.
Ik ga morgen gewoon beginnenquote:Op maandag 12 april 2004 19:49 schreef Uddel het volgende:
Niet denken dat het toch niet lukt. Je hoeft niet meteen veel hard te lopen/ te hardlopen (nja, who gives a fuck), maar gewoon eerst rustig beginnen en steeds iets opbouwen...
Je zegt ook dat je nu werkloos bent, ik weet niet of je overdags veel te doen hebt, maar je kunt ook 's morgens een stukje lopen en 's avonds weer. Wedden dat je resultaat bereikt!
Bedankt voor je tip Brenniequote:Op dinsdag 13 april 2004 01:02 schreef Brennie het volgende:
Met hartproblemen is het altijd verstandig onder begeleiding van een sportarts een trainingsschema te maken.
Je mag gerust sporten maar een te hoge hartslag in combi met snellere pompfunctie ( bv, zeg niet dat je dat hebt) kan wel degelijk problemen geven.
Immers als je sport span je je in en gaat je hartslag altijd wat omhoog.
Enige voorzichtigheid is geboden ( al weet ik niet in welke mate je hartklachten hebt)
Succes
Hoezo niet? Te weinig geld, of geen zin?quote:Op dinsdag 13 april 2004 02:09 schreef Shai-Hulud het volgende:
Ook helemaal geen conditie...
Wilde mezelf nog een nieuwe fiets kopen om zo langzaam op te bouwen, maar dat zit er ff niet meer in.
En?quote:Op maandag 12 april 2004 19:57 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon beginnenOm 10uur of zo iets
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |