zaterdag feest tochquote:Op donderdag 15 april 2004 14:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Doe maar fan..
Maargoed, Ik ben morgen jaaaaaarig! Mijn laatste uurtjes als 15 jarige.
Zon is nu een beetje weg.
En ik had een 8.1 voor mijn wiskunde!!! I rule!
Ik kom ook jah... maar kan niet zo heel lang blijven moet de volgende dag erg vroeg beginnen met werken. @ 8 uur (strandhuisjes in elkaar zetten)quote:Op donderdag 15 april 2004 14:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Bravo!
Jup, kom je dus ook?
Ohja, wat voor een cadeau'tjes had je allemaal in gedachtes? Een nieuwe BMW, Snowboard of tóch maar dat kaartje naar Werchter?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Doe maar fan..
Maargoed, Ik ben morgen jaaaaaarig! Mijn laatste uurtjes als 15 jarige.
Zon is nu een beetje weg.
En ik had een 8.1 voor mijn wiskunde!!! I rule!
geeft nietquote:Op donderdag 15 april 2004 14:55 schreef MAX_crazy het volgende:
cadeutje.. poe hee... van die paar cent die ik heb kan ik nog net een snoepjuh kopuh
sorry
ow ik heb tot en met de kruising bij de kogerweg met ruben (vliet) mee gereden. Toen rechts afgeslagen en later dat kleine bosje in gereden bij de rotonde. Jah dat is omrijden jah... maar zoveel maakt dat niet uitquote:Op donderdag 15 april 2004 15:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Btw. Marcus, hoe fiets jij naar huis? Ik zie je vandaag voor de 2e keer langs m'n huis fietsen... das toch om??
okee, ja zoiets dacht ik al.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ow ik heb tot en met de kruising bij de kogerweg met ruben (vliet) mee gereden. Toen rechts afgeslagen en later dat kleine bosje in gereden bij de rotonde. Jah dat is omrijden jah... maar zoveel maakt dat niet uit
Ik zal hem even uitproberen onder winex3quote:Op donderdag 15 april 2004 18:52 schreef MAX_crazy het volgende:
WHOOOOOOOO CHEK DIT!!! Volledige shooter kleiner dan 100 Kb te downloaden Ja en dit is geen onzin!!!... voor een fps van minder dan 100kB zit het er echt SUPER 1337 uit.
Je eigen pc gaat dat spel eerst helemaal renderen en dan is het speelbaar. Maar wel leuk idee.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:52 schreef MAX_crazy het volgende:
WHOOOOOOOO CHEK DIT!!! Volledige shooter kleiner dan 100 Kb te downloaden Ja en dit is geen onzin!!!... voor een fps van minder dan 100kB zit het er echt SUPER 1337 uit.
jap... maar toch is dat erg knapquote:Op donderdag 15 april 2004 20:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je eigen pc gaat dat spel eerst helemaal renderen en dan is het speelbaar. Maar wel leuk idee.
Leuk zeg, zo'n onderzoek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2003 09:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad, ik moest de slang ZELF doorslikken dwz zelf naar binnen schuiven, zonder verdoving, terwijl ik midden in de behandelruimte stond, ziek van de buikpijn door Crohn, gewicht nog geen 40 kilo, kortom knap ellendig voelend.
Ik moest natuurlijk steeds kokhalzen en trok uit reflex dan die slang er weer gedeeltelijk uit.
Is echt bijna niet te doen, dus, zelf dat ding naar binnen schuiven.
De arts raakte geirriteerd, dat ik die slang niet 1,2,3 naar binnen schoof, riep de zuster om mijn handen vast te houden en duwde die slang toen mijn keel in, waar het vervolgens opkrulde achter in mijn keel, de dokter gewoon doorging ondanks paniekerig ge-huhuhuh van mij, tranen stroomend over mijn wangen.
De zuster riep toen de dokter tot de orde "de slang krult op, stoppen!!!!"
Na veel gedoe dus 'zat'-ie en mocht ik gaan liggen, eindelijk.
Zegt die arts dat hij tegelijkertijd ook nog een endoscopie wilde doen, "nu ik er toch was" ... NO F*CKING WAY
Wat een ellende, eens maar nooit meer, echt!
Dude, jij hebt vast een hele lieve en voorzichtige dokterquote:Op donderdag 15 april 2004 20:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuk zeg, zo'n onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |