abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18443217
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Doe maar fan..

Maargoed, Ik ben morgen jaaaaaarig! Mijn laatste uurtjes als 15 jarige.
Zon is nu een beetje weg.

En ik had een 8.1 voor mijn wiskunde!!! I rule!
zaterdag feest toch

Ik had een 8.7 voor wis
pi_18443324
Bravo!

Jup, kom je dus ook?
pi_18443460
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Bravo!

Jup, kom je dus ook?
Ik kom ook jah... maar kan niet zo heel lang blijven moet de volgende dag erg vroeg beginnen met werken. @ 8 uur (strandhuisjes in elkaar zetten)
pi_18443547
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Doe maar fan..

Maargoed, Ik ben morgen jaaaaaarig! Mijn laatste uurtjes als 15 jarige.
Zon is nu een beetje weg.

En ik had een 8.1 voor mijn wiskunde!!! I rule!
Ohja, wat voor een cadeau'tjes had je allemaal in gedachtes? Een nieuwe BMW, Snowboard of tóch maar dat kaartje naar Werchter?

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_18443676
cadeutje.. poe hee... van die paar cent die ik heb kan ik nog net een snoepjuh kopuh

sorry
pi_18444044
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:55 schreef MAX_crazy het volgende:
cadeutje.. poe hee... van die paar cent die ik heb kan ik nog net een snoepjuh kopuh

sorry
geeft niet

Maar van Ruben wil ik wel een brommer. of snowboard
pi_18444169
Btw. Marcus, hoe fiets jij naar huis? Ik zie je vandaag voor de 2e keer langs m'n huis fietsen... das toch om??
pi_18444334
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Btw. Marcus, hoe fiets jij naar huis? Ik zie je vandaag voor de 2e keer langs m'n huis fietsen... das toch om??
ow ik heb tot en met de kruising bij de kogerweg met ruben (vliet) mee gereden. Toen rechts afgeslagen en later dat kleine bosje in gereden bij de rotonde. Jah dat is omrijden jah... maar zoveel maakt dat niet uit
pi_18444481
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef MAX_crazy het volgende:

[..]

ow ik heb tot en met de kruising bij de kogerweg met ruben (vliet) mee gereden. Toen rechts afgeslagen en later dat kleine bosje in gereden bij de rotonde. Jah dat is omrijden jah... maar zoveel maakt dat niet uit
okee, ja zoiets dacht ik al.
pi_18444553
Nou, Joram is naar huis, we hebben even goed Engels geoefend + ANW gemaakt, ANW is nog niet helemaal af, maar dat komt-nog-wel

Ik heb zo'n hekel aan presentaties en PO's
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_18444645
ik heb helemaal niks voor morgen... maar moet nog wel veel lezuh voor nederlands
pi_18446287
Ik moet nog best veel doen ja.

PO/Presentatie ANW
Sport verzinnen voor gym
Presentatie voor Engels
Bio en Wis bijwerken.

Maar nu ben ik moe, dus ik weiger wat te doen.

Hebben jullie btw mss een leuk idee voor een sport?
pi_18449239
WHOOOOOOOO CHEK DIT!!! Volledige shooter kleiner dan 100 Kb te downloaden Ja en dit is geen onzin!!!... voor een fps van minder dan 100kB zit het er echt SUPER 1337 uit.
pi_18450574
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:52 schreef MAX_crazy het volgende:
WHOOOOOOOO CHEK DIT!!! Volledige shooter kleiner dan 100 Kb te downloaden Ja en dit is geen onzin!!!... voor een fps van minder dan 100kB zit het er echt SUPER 1337 uit.
Ik zal hem even uitproberen onder winex3
pi_18450636
hmm, install kan ik niet runnen, zal wel een of andere windows-xp setup zijn, ik zal het van het weekend ff beneden installeren en dan onder winex aan de gang krijgen

Dit heb ik trouwens ook niet:
3. system requirements
- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster. (Pentium 3 1GHz)
- 512MB of RAM (or more) (640 mb, maar beejte brak)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card (GeForce 2 GTS)
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM. (uh wtf?)
- Some kind of sound hardware (okey, onboard and working )
- DirectX 9.0b (uh Open GL ook goed)
pi_18450885
je moet ook ff de readme lezuh.. ze zijn heir al 2 jaar mee bezig.... Dus dan ben je 2 jaar bezig om 100 kB te vullen haha
pi_18450956
"We do .not. have some kind of magical data compression machine that is able to squeeze
hundreds of megabytes of mesh/texture and sound data into 96k."
Jaja... Nobelprijs jongens
pi_18451152
Ik vind het erg knap gedaan... maar hij loopt nog een beetjuh brak.. Bij mij loopt hij ook beetjuh kut
pi_18451224
Bij mij loopt hij helemaal niet, maar da's linux. Ik zal er zaterdag even mee aan de gang gaan, moet nu naar sterrenkijk gebeuren enzo...
pi_18451444
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:52 schreef MAX_crazy het volgende:
Je eigen pc gaat dat spel eerst helemaal renderen en dan is het speelbaar. Maar wel leuk idee.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_18451928
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Je eigen pc gaat dat spel eerst helemaal renderen en dan is het speelbaar. Maar wel leuk idee.
jap... maar toch is dat erg knap
pi_18452192
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb het ook gehad, ik moest de slang ZELF doorslikken dwz zelf naar binnen schuiven, zonder verdoving, terwijl ik midden in de behandelruimte stond, ziek van de buikpijn door Crohn, gewicht nog geen 40 kilo, kortom knap ellendig voelend.
Ik moest natuurlijk steeds kokhalzen en trok uit reflex dan die slang er weer gedeeltelijk uit.
Is echt bijna niet te doen, dus, zelf dat ding naar binnen schuiven.

De arts raakte geirriteerd, dat ik die slang niet 1,2,3 naar binnen schoof, riep de zuster om mijn handen vast te houden en duwde die slang toen mijn keel in, waar het vervolgens opkrulde achter in mijn keel, de dokter gewoon doorging ondanks paniekerig ge-huhuhuh van mij, tranen stroomend over mijn wangen.
De zuster riep toen de dokter tot de orde "de slang krult op, stoppen!!!!"

Na veel gedoe dus 'zat'-ie en mocht ik gaan liggen, eindelijk.
Zegt die arts dat hij tegelijkertijd ook nog een endoscopie wilde doen, "nu ik er toch was" ... NO F*CKING WAY

Wat een ellende, eens maar nooit meer, echt!
Leuk zeg, zo'n onderzoek.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_18454266
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Leuk zeg, zo'n onderzoek.
Dude, jij hebt vast een hele lieve en voorzichtige dokter
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_18454356
Zo, ik ben terug van volleybal

3-1 gewonnen, best goede pot, leuke tegenstanders.

De tegenstanders waren grotendeels tussen de 40-60, maar er was nog 1 kerel van zo'n 30 jaar bij, nummer 9. En in de eerste set ging mijn paas nog niet echt lekker, dus hij had het al snel gezien; "Serveer op nummer 10" (ik ben dus nr. 10), ook nog "Jah, nr 10 wordt al zenuwachtig"

Ik vond het allemaal wel grappig, kon er wel om lachen, maar kreeg nu wel de hele tijd de service om mijn oren Dus toen ik weer vooraan stond even een flinke smash op nummer 9 zijn borst Stond hij toch wel even van te kijken Daarna, volgende rally meteen weer een smash op de 5 meter voor zijn neus, dus toen was het wel weer even af

In de laatste set ook nog een leuke actie, de paas kwam vanuit de tegenstanders hun veld, veel te ver, dus dat zijn cadeautjes, in een keer keihard terug smashen Alleen stond er nu nog een blok voor, bal spatte mooi recht omhoog, weer springen en boem, weer net langs nummer 9

Dat kon hij toch wel waarderen en gaf me een hand, respect
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_18454533
WAZAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')