quote:Op maandag 12 april 2004 23:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Die 2e OP is kut
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]. Foei Niels.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, op de man spelen is nót done
Héél eng.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:12 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wiskunde ging goed... dat is eng.
Zodat we konden horen hoe Joost jou de hele tijd voor gek zette!quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:52 schreef errrrr het volgende:
esme, waarom waren jij en petra er opeens bij nederlands?
en ik ga weer splinter cellen
Petra moet is naar CKV komenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef SuUz2ko het volgende:
petra ook inhalen?
Das niet zo verstandig inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:24 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Petra moet is naar CKV komen![]()
1) ze is d'r nooit
2) ze mist allemaal dingen zoals culturele activiteiten enzo![]()
Mijn grafische kaart genereerd 200 Watt aan hitte, m'n processor 60quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:39 schreef errrrr het volgende:
'Het is zeker dat de kaart twee molex-connectors vereist en er gebruik gemaakt wordt van een koeler met een heatpipe.' (www.tweakers.net)...
hoeveel stroom moet zo'n ding (de nieuwe grafische kaart van NVidia) wel niet trekken opdat 1 molex connector + het AGP slot niet meer genoeg stroom kunnen leveren![]()
(in de reacties staat dat 'je de koperbanen dan minder belast'.... ok ok maar toch ... kan je er twee splitters bij gaan krijgen)
Ennuh, ik ga Engels maken / pitten / Stephen Hawking lezen... dan ben ik ook weer klaar voor vandaag dus...
tot morgen allemaal
Feestje is niet zo'n heel goed excuus hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Ahum, goed, noem mij zwak, een mislukkeling of iemand zonder ruggegraat, maar ik heb iig mijn principes gebroken, al heb ik een goed excuus, er valt niets goed te praten, ik heb doordeweeks bier gedronken
Verjaardagquote:Op woensdag 14 april 2004 12:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Feestje is niet zo'n heel goed excuus hoor.
Idd.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:40 schreef SuUz2ko het volgende:
ja dat is toch Petra haar probleem...
Ah, dat was een leuke map ja, met dat kanon, ergens links bij die open plaats is een regenpijp, daar omhoog klimmen, kun je met een lijntje naar het dak zoeven, klepje open en je dropt achter dat kanon neer. Dan nog even met Thermal Goggles die dingen ontwijken, stukje taartquote:Op woensdag 14 april 2004 21:50 schreef errrrr het volgende:
btw, voor ruben, ik moet met splinter cell nu leuk een ondergronds dock infiltreren... staat zo'n kanon leuk met een laser rondjes te schijnen
(en wat is het stil de laatste tijd....
You said it dudequote:Op donderdag 15 april 2004 13:32 schreef MAX_crazy het volgende:
LEKKER WEEEEEEEEEEEERTJUH!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |