Wauw, ik heb een afkortingquote:Op maandag 12 april 2004 03:16 schreef TallMan het volgende:
Daar ligt je fout BC, je moet van mij niets verwachten.
als je een beetje je best doet kan je wel aan de verwachtingen voldoen hoor!quote:Op maandag 12 april 2004 03:16 schreef TallMan het volgende:
Daar ligt je fout BC, je moet van mij niets verwachten.
verwachtingen zijn er om niet uit te komen.quote:Op maandag 12 april 2004 03:16 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Wauw, ik heb een afkortingNu verwacht ik meer lieve dingen.
Ik vind het heel leuk voor je dat je nu krijgt wat je wilt!quote:Op maandag 12 april 2004 03:16 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Wauw, ik heb een afkortingNu verwacht ik meer lieve dingen.
zoiets verwachtte ik al. Maar dat geeft niet. Ik blijf hopen.quote:Op maandag 12 april 2004 03:17 schreef TallMan het volgende:
[..]
verwachtingen zijn er om niet uit te komen.
Gatverdamme wat ben jij overdreven positief. Krijg er gewoon kotsneigingen van.quote:Op maandag 12 april 2004 03:18 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk voor je dat je nu krijgt wat je wilt!
Shirley, help me. Ik wordt bijna mee gezogen in die positiviteit. Huhum, herstel. Beukengeval. Soderflikker een teringeind op aub. Ik wordt helemaal gaar van achterlijke kutnewbies die na twee weken iedereen geïrriteerd te hebben nooit meer hier verschijnen.quote:Op maandag 12 april 2004 03:18 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk voor je dat je nu krijgt wat je wilt!
*noteert*. Maar mag ik je dan nog even aanraken ? Mijn heldquote:Op maandag 12 april 2004 03:18 schreef TallMan het volgende:
hoop is er om de grond in te boren.
Ja erg he! Echt, ze moeten ze opsluiten en nooit meer laten gaan. Kutmensen!quote:Op maandag 12 april 2004 03:19 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Shirley, help me. Ik wordt bijna mee gezogen in die positiviteit. Huhum, herstel. Beukengeval. Soderflikker een teringeind op aub. Ik wordt helemaal gaar van achterlijke kutnewbies die na twee weken iedereen geïrriteerd te hebben nooit meer hier verschijnen.
Als je nou een lekker wijf was (a la Shirley), dan wel, nu.quote:Op maandag 12 april 2004 03:20 schreef Briefcase het volgende:
[..]
*noteert*. Maar mag ik je dan nog even aanraken ? Mijn held![]()
ik ben best knap in die blauwe jurk hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 03:21 schreef TallMan het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was (a la Shirley), dan wel, nu..
Alsjeblieft, kap met dat geslijm zeg...quote:Op maandag 12 april 2004 03:21 schreef TallMan het volgende:
[..]
ik ben voor een generale positiviteits-banquote:Op maandag 12 april 2004 03:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja erg he! Echt, ze moeten ze opsluiten en nooit meer laten gaan. Kutmensen!
Mischien helpt een goeie slaap tegen de stress, of een lekker kopje thee, ik vind het niet erg dat je op het moment een beetje kribbig bent hoor, ik begrijp het best.quote:Op maandag 12 april 2004 03:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja erg he! Echt, ze moeten ze opsluiten en nooit meer laten gaan. Kutmensen!
Ja, kon zo gauw ff geen ander voorbeeld bedenken.quote:Op maandag 12 april 2004 03:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsjeblieft, kap met dat geslijm zeg...
Ik voor een definitieve permanente.quote:Op maandag 12 april 2004 03:22 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik ben voor een generale positiviteits-ban
pics ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:21 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik ben altijd kribbig. Vooral als er van die kutmensen zoals jij hier komen.quote:Op maandag 12 april 2004 03:22 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Mischien helpt een goeie slaap tegen de stress, of een lekker kopje thee, ik vind het niet erg dat je op het moment een beetje kribbig bent hoor, ik begrijp het best.
Ja, soort van onomgebouwde Kelly zeker.quote:Op maandag 12 april 2004 03:22 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik ben best knap in die blauwe jurk hoor.
Ze is niet kribbig, ze is normaal. Daarmee wil ik aangeven dat jij niet normaal bent. Je bent dus koekeloere. Dat wil zeggen dat je op de PAAZ afdeling thuis hoort en niet hier.quote:Op maandag 12 april 2004 03:22 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Mischien helpt een goeie slaap tegen de stress, of een lekker kopje thee, ik vind het niet erg dat je op het moment een beetje kribbig bent hoor, ik begrijp het best.
Jaja...quote:Op maandag 12 april 2004 03:23 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, kon zo gauw ff geen ander voorbeeld bedenken.
nee de enige echte Briefkees-tranny.quote:Op maandag 12 april 2004 03:23 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, soort van onomgebouwde Kelly zeker..
OMGquote:Op maandag 12 april 2004 03:24 schreef Briefcase het volgende:
[..]
nee de enige echte Briefkees-tranny.
Shit, je hebt me door, je weet gewoon dat ik al jaaaren smoorverliefd op je ben, vertel me, hoe ben je erachter gekomen ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaja...
*eensch is*quote:Op maandag 12 april 2004 03:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
OMG
Al jaaaaaren? Lijkt me stug. Kom hier pas anderhalf jaar. Nog langer dan jij dus.quote:Op maandag 12 april 2004 03:24 schreef TallMan het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door, je weet gewoon dat ik al jaaaren smoorverliefd op je ben, vertel me, hoe ben je erachter gekomen ?
quote:Op maandag 12 april 2004 03:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
OMG
Ontwijk de drama in mijn post nou niet door mijn overdrijvingen te ondermijnen maar beantwoord mijn vraag, en vertel me, is het wederzijds ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Al jaaaaaren? Lijkt me stug. Kom hier pas anderhalf jaar.
hier ontstaat iets mooisquote:Op maandag 12 april 2004 03:26 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ontwijk de drama in mijn post nou niet door mijn overdrijvingen te ondermijnen maar beantwoord mijn vraag, en vertel me, is het wederzijds ?
Ik krijg nu de neiging om jou ook in de negeer modus te gooien...quote:Op maandag 12 april 2004 03:26 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Ik kan mijn ballen wel wat opbinden, dan zie je ze niet zo in die jurk.
quote:Op maandag 12 april 2004 03:26 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ontwijk de drama in mijn post nou niet door mijn overdrijvingen te ondermijnen maar beantwoord mijn vraag, en vertel me, is het wederzijds ?
Sorry. GVD wat een klote topic is dit toch. Allemaal dood en opflikkeren hieroquote:Op maandag 12 april 2004 03:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik krijg nu de neiging om jou ook in de negeer modus te gooien...
Ik snap neit waarom je me moet beledigen ik heb jouw niks misdaan, ik snap best omdat je me niet kent dat je een beetje terughoudend bent maar zo te reageren kan mensen pijn doen, ik vind het niet zo erg maar ik vind het ook niet echt leuk van je, ik had dit niet van je verwacht.quote:Op maandag 12 april 2004 03:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben altijd kribbig. Vooral als er van die kutmensen zoals jij hier komen.
quote:Op maandag 12 april 2004 03:27 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Sorry. GVD wat een klote topic is dit toch. Allemaal dood en opflikkeren hiero
hoor ik er nu weer bij ?
altijd weer die verwachtingen.quote:Op maandag 12 april 2004 03:27 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Ik snap neit waarom je me moet beledigen ik heb jouw niks misdaan, ik snap best omdat je me niet kent dat je een beetje terughoudend bent maar zo te reageren kan mensen pijn doen, ik vind het niet zo erg maar ik vind het ook niet echt leuk van je, ik had dit niet van je verwacht.
Jij had het niet van me verwacht nee...de rest wel. That's me. En wat jij daarvan vindt? I don't care.quote:Op maandag 12 april 2004 03:27 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Ik snap neit waarom je me moet beledigen ik heb jouw niks misdaan, ik snap best omdat je me niet kent dat je een beetje terughoudend bent maar zo te reageren kan mensen pijn doen, ik vind het niet zo erg maar ik vind het ook niet echt leuk van je, ik had dit niet van je verwacht.
Ken je S. ? Nee, nou, waarom heb je dan verwachtingen van haar ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:27 schreef Beukenootje het volgende:
ik had dit niet van je verwacht.
Ik vind het niet erg ik respecteer je om wie je bent, je probeerd stoer over te komen en dat is jouw goed recht en het is leuk voor jouw dat de mensen het dan geloven, ik vind je gewoon heel aardig!quote:Op maandag 12 april 2004 03:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij had het niet van me verwacht nee...de rest wel. That's me. En wat jij daarvan vindt? I don't care.
gelukkig. Dan gaat mijn voorspelbaarheids theorie ook op.quote:Op maandag 12 april 2004 03:29 schreef TallMan het volgende:
Ik kan toch echt wel zeggen dat het niet onverwacht is.
Ik probeer niet stoer over te komen hoor, nogmaals het interesseert me niet wat mensen van me denken. En hoe kan je me nou aardig vinden, je kent me niet!quote:Op maandag 12 april 2004 03:29 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg ik respecteer je om wie je bent, je probeerd stoer over te komen en dat is jouw goed recht en het is leuk voor jouw dat de mensen het dan geloven, ik vind je gewoon heel aardig!
Truste Mafcase.quote:Op maandag 12 april 2004 03:30 schreef Briefcase het volgende:
[..]
gelukkig. Dan gaat mijn voorspelbaarheids theorie ook op.
ik ga zo maar eens ontzettend aan mijn piemel slingeren en maffen. Weltrusten S., TallMan en die achterlijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |