En ik maar denken dat ik nog 3 weken moest wachten.quote:Op maandag 12 april 2004 03:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeer ontopic. Een rood kruisje.
hehe ik snapte hem eerst niet, maar nu heb ik hem door!, dat was wel even lachen zeg! dankje!quote:Op maandag 12 april 2004 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
En deze is natuurlijk ook voor jou
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 april 2004 03:04 schreef TallMan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik nog 3 weken moest wachten.
Ja, maar ik heb dus geen ervaring.quote:Op maandag 12 april 2004 03:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het zelf ervaart.
Je hoeft me echt niet te laten weten dat mijn post flauw was, dat zijn ze allemaal, per definitie.quote:Op maandag 12 april 2004 03:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
dat heeft te maken met die 2 meter dikke betonnen plaat voor je hasses.quote:Op maandag 12 april 2004 03:04 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
hehe ik snapte hem eerst niet, maar nu heb ik hem door!, dat was wel even lachen zeg! dankje!
ja dat lijkt me vreselijk, want dat zou betekenen dat je morgen weer wakker zou worden.quote:Op maandag 12 april 2004 03:05 schreef murp het volgende:
MAAR IK GA ZO MAFFEN ALS JULLIE DAT NIET ERG VINDEN..
en ja, met hoofdletters![]()
Ik snap je punt niet maar ik vond het gewoon een geschikte grap als jij het daar niet mee eens bent is dat jouw mening, en dat respecteer ik.quote:Op maandag 12 april 2004 03:05 schreef Briefcase het volgende:
[..]
dat heeft te maken met die 2 meter dikke betonnen plaat voor je hasses.
damn.. leuke humor.. alleen jammer dat het over mij gaat..quote:Op maandag 12 april 2004 03:06 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ja dat lijkt me vreselijk, want dat zou betekenen dat je morgen weer wakker zou worden.
jij snapt mijn punt niet. Als het niet begrijpt, dan heb je er ook niets van te vinden. En het is geen mening het is een constatering. En ik wil helemaal niet door jou gerespecteerd worden.quote:Op maandag 12 april 2004 03:07 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet maar ik vond het gewoon een geschikte grap als jij het daar niet mee eens bent is dat jouw mening, en dat respecteer ik.
dacht dat je ging slapen.quote:Op maandag 12 april 2004 03:07 schreef murp het volgende:
[..]
damn.. leuke humor.. alleen jammer dat het over mij gaat..
stumpertjes
JAquote:Op maandag 12 april 2004 03:08 schreef murp het volgende:
maar wie wilt er dan dat ik lekker ga slapen?
bij 5 stemmen ga ik..
k ?
of Eikeltje, dat beter bij zijn leeftijd past.quote:Op maandag 12 april 2004 03:08 schreef Shirley het volgende:
Beukenootje had beter Eikel kunnen heten.
Dat jij niet door mij gerespecteerd wil worden is jouw mening, en dat respecteer ik.quote:Op maandag 12 april 2004 03:07 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jij snapt mijn punt niet. Als het niet begrijpt, dan heb je er ook niets van te vinden. En het is geen mening het is een constatering. En ik wil helemaal niet door jou gerespecteerd worden.
wat is je MSN ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:08 schreef TallMan het volgende:
Zeg, wie moet ik eigenlijk allemaal negeren ? MSN influisterpersoon, help me
Respecteer je het ook dat je hier niet gewenst bent en dat we willen dat je oprot?quote:Op maandag 12 april 2004 03:09 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Dat jij niet door mij gerespecteerd wil worden is jouw mening, en dat respecteer ik.
Waarom dat? waar slaat het op om mij nu weer te beledigen?quote:Op maandag 12 april 2004 03:08 schreef Shirley het volgende:
Beukenootje had beter Eikel kunnen heten.
neequote:Op maandag 12 april 2004 03:08 schreef Briefcase het volgende:
[..]
JA
JA
JA
JA
JA
of geldt dat niet ?
Jij bent MSN influister persoon niet.quote:Op maandag 12 april 2004 03:09 schreef Briefcase het volgende:
[..]
wat is je MSN ?![]()
Waarom krijg ik die gozer niet aan zijn verstand dat hij met vriendelijkheid nergens komt. Saddisme en ironie zijn een basis voor succes en voorspoed.quote:Op maandag 12 april 2004 03:09 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Dat jij niet door mij gerespecteerd wil worden is jouw mening, en dat respecteer ik.
Omdat ik Shirley ben.quote:Op maandag 12 april 2004 03:09 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Waarom dat? waar slaat het op om mij nu weer te beledigen?
Vooral op Fok!quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die gozer niet aan zijn verstand dat hij met vriendelijkheid nergens komt. Saddisme en ironie zijn een basis voor succes en voorspoed.
ah toe *kopjes geeft*quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef TallMan het volgende:
[..]
Jij bent MSN influister persoon niet.
Dat ik een mening respecteer wil niet zeggen dat ik mij laat commanderen, ik ben oud genoeg om zelf uit te maken wat ik doe, en ik ken je niet dus ik hoef ook niet weg te gaan omdat je dat wilt, sorry maar ik blijf liever.quote:Op maandag 12 april 2004 03:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Respecteer je het ook dat je hier niet gewenst bent en dat we willen dat je oprot?
good point.quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik Shirley ben.
Ik ben geen kattenmens, behalve Shirley dan he.quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ah toe *kopjes geeft*
Als je erop kickt om uitgekafferd te worden moet je vooral blijven joh.quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Dat ik een mening respecteer wil niet zeggen dat ik mij laat commanderen, ik ben oud genoeg om zelf uit te maken wat ik doe, en ik ken je niet dus ik hoef ook niet weg te gaan omdat je dat wilt, sorry maar ik blijf liever.
luister es. Wat wil je hiermee bereiken ? Er is hier niemand die je wardeert of respecteerd. En dat is wat je (wie niet) wilt. Sort out the thing dude.quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Dat ik een mening respecteer wil niet zeggen dat ik mij laat commanderen, ik ben oud genoeg om zelf uit te maken wat ik doe, en ik ken je niet dus ik hoef ook niet weg te gaan omdat je dat wilt, sorry maar ik blijf liever.
*kwispelt*quote:Op maandag 12 april 2004 03:11 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik ben geen kattenmens, behalve Shirley dan he.
Dat zag ik al aan jouw naam, maar er zijn meerdere personen met zon negatieve houding zoals jij, en dat heeft niks te maken met shirley heten.quote:Op maandag 12 april 2004 03:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik Shirley ben.
Hehe...bijna maak je een goeie opmerking!quote:Op maandag 12 april 2004 03:11 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik ben geen kattenmens, behalve Shirley dan he.
mag ik dan ook blijven?quote:Op maandag 12 april 2004 03:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je erop kickt om uitgekafferd te worden moet je vooral blijven joh.
Echt wel. Hier op Fok! wel.quote:Op maandag 12 april 2004 03:12 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan jouw naam, maar er zijn meerdere personen met zon negatieve houding zoals jij, en dat heeft niks te maken met shirley heten.
bijna is helemaal niets.quote:Op maandag 12 april 2004 03:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hehe...bijna maak je een goeie opmerking!
wilt u er mayo bij ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:12 schreef TallMan het volgende:
Was het niet zo dat mensen die niet constructief bijdragen aan topic zich er uit dienden te verwijderen omwille de sfeer in een topic ?
was de opmerking dat je ging slapen dan puur om aandacht te trekken ?quote:Op maandag 12 april 2004 03:12 schreef murp het volgende:
[..]
mag ik dan ook blijven?
Daarom. Blijf er aan werken!quote:Op maandag 12 april 2004 03:12 schreef TallMan het volgende:
[..]
bijna is helemaal niets.
Deden anderen in dit topic dat maar...quote:Op maandag 12 april 2004 03:15 schreef TallMan het volgende:
nee, ik heb de hoop opgegeven.
het niveau loopt terug. Nee het springt naar beneden. TallMan, ik had beter verwacht van jou.quote:Op maandag 12 april 2004 03:14 schreef TallMan het volgende:
Fuk, tis hier toch govverdomme geen mekdonalds. Nee, en ik wil het ook niet ge super fucking sized.
hahah dat is een goeie!quote:Op maandag 12 april 2004 03:14 schreef TallMan het volgende:
Fuk, tis hier toch govverdomme geen mekdonalds. Nee, en ik wil het ook niet ge super fucking sized.
nu niet meer.quote:Op maandag 12 april 2004 03:15 schreef Beukenootje het volgende:
[..]
hahah dat is een goeie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |