Yep...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
waarom zou cammen meteen inhouden dat je doet wat je gezegd wordt?
Tja, die heb je ook.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:26 schreef Adviseur het volgende:
Ik heb het één keer geprobeerd.. Ik deed me voor als vrouw en gaf een fake-MSN account op (dat overigens wel in gebruik was). Meteen waren er 4 mensen 'toegevoegd'... allevier mannen. Binnen de minuut was er eentje die een camgesprek startte en die zich begon af te rukken...
Hoe zielig kun je nou zijn? Zoals eerder gezegd vind ik het wel OK als je aan camsex doet als je elkaar al een tijdje kent via een IM...
Wat jij vind is nog niet wat ik vind,,,of een ander.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:19 schreef suikerzoet het volgende:
natúúrlijk is er geen RUK aan als jij je voordoet als VROUW terwijl je een MAN bent en dan naar zielige rukkers gaat kijken (tenzij je homo bent, maar daar ga ik even niet van uit).
ik ga toch ook niet vrijwillig naar soppende vrouwen kijken, dat doet me niks en ik zou het zelfs afstotelijk vinden. it's all about the game.
stom voorbeeld van je.
Niks aan???Waar kom jij vandaan dan...van venus???quote:Op woensdag 14 april 2004 13:19 schreef suikerzoet het volgende:
natúúrlijk is er geen RUK aan als jij je voordoet als VROUW terwijl je een MAN bent en dan naar zielige rukkers gaat kijken (tenzij je homo bent, maar daar ga ik even niet van uit).
ik ga toch ook niet vrijwillig naar soppende vrouwen kijken, dat doet me niks en ik zou het zelfs afstotelijk vinden. it's all about the game.
stom voorbeeld van je.
LOL, oh bedoelde ze datquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:12 schreef PageR het volgende:
ja dat wel maar zou niet weten wat ik zou moeten doen ?? mijn cam likken of zo ??![]()
Ik zou zeggen maak ze zelfquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:41 schreef kisobran het volgende:
[..]
harhar, weet je toevallig meer van dit soort filmpjes?![]()
Neequote:Op vrijdag 16 april 2004 00:41 schreef kisobran het volgende:
[..]
harhar, weet je toevallig meer van dit soort filmpjes?![]()
Nou, ik werd een tijdje geleden de hele tijd lastig gevallen met rare filmpjes via msn, een man die zich uitkleedde.. Ik verwijderde 'm uit mijn lijst, maar ff later kreeg ik mailtjes van 'm > met filmpjes.. Ik had ervoor gezorgd dat hij mij niet meer kon mailen > probeerde hij 't via andere emailadressen.. Heb dus geen leuke ervaringen met camsex, of hoe jullie 't ook maar willen noemenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dr zijn zo veel varianten qua cammen, ik denk dat de meeste camsex toch nog steeds is dat je elkaar leuk vind en en cam hebt en dat je van gewoon cammen naar stukje ondergoed laten zien gaat, en verder en verder etcetera. Dat is hartstikke leuk en niet sneu, vind ik. Je moet wat als je last hebt van afstand....
Dat noem ik ook geen camsex maar meer gewoon domweg stalken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 06:56 schreef Nala het volgende:
[..]
Nou, ik werd een tijdje geleden de hele tijd lastig gevallen met rare filmpjes via msn, een man die zich uitkleedde.. Ik verwijderde 'm uit mijn lijst, maar ff later kreeg ik mailtjes van 'm > met filmpjes.. Ik had ervoor gezorgd dat hij mij niet meer kon mailen > probeerde hij 't via andere emailadressen.. Heb dus geen leuke ervaringen met camsex, of hoe jullie 't ook maar willen noemen![]()
ze zijn er echt wel hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:22 schreef lunko het volgende:
Vraag me af op welke i'netsites jullie dan camchatten, heb een tijdje gezocht maar kom op allemaal betaalsites uit!
Denk niet dat dat mag hier...zijn tenslotte 18+ sitesquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:00 schreef Sorella het volgende:
Geef even door dan ik wil ook wel eens lachen![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:03 schreef deGVR het volgende:
Ik begrijp niet hoe al die kerels het hem flikken, maar ik krijg hem er niet in...
Als het zou mogen had ik dat wel gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:05 schreef Dakota het volgende:
ja niet zeuren
PRT SCRN en posten
Ga maar es naar tmf chat, en dan gewoon de vraag stellen "wie wil met me cammen?"quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:22 schreef lunko het volgende:
Vraag me af op welke i'netsites jullie dan camchatten, heb een tijdje gezocht maar kom op allemaal betaalsites uit!
Ik denk niet dat je daar de "juiste" personen vind...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:20 schreef Ehric het volgende:
[..]
Ga maar es naar tmf chat, en dan gewoon de vraag stellen "wie wil met me cammen?"
ik weet zeker dat je dan binnen een minuut minstens 10 reacties hebt.
(ik zou er wel ff een nieuw e-mail adres voor aanmaken, als ze dan toch beginnen te stalken dan doen ze dat iig niet op je prive mail)
Nou echt wel hoor (kanaal Amsterdam)quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar de "juiste" personen vind...
(maar heb er nog geen ervaring mee)
Wat vind je ervan als ik zeg dat ik het knap sneu vind dat jij liefde en sex niet van elkaar kunt scheiden en dus niet lijkt te kunnen genieten van gewoon een supergeile sexpartij zonder verdere emoties?quote:Op maandag 12 april 2004 03:57 schreef zhe-devilll het volgende:
vaag om zo sex nodig te hebben via een beeldje in je cam......?
Vind het lachwekkend..ergens..
en ook best sneu..het zegt zo veel over die gene die vraagt om.......zien..
Leuk man.......not....quote:Op zondag 18 april 2004 15:50 schreef n-a-n het volgende:
Dit ben ik niet op die onderste maar ik zat ernaast, das meggy een vriendin van mij![]()
webcam aan, HoPpPAaa
Edt: link naar foto's weggehaalt
Je hebt behoefte aan intimiteit maar je vroeg wel jongens op je veertiende om hun lul te fotograferen en naar je op te sturen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:38 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Nee dit lijkt mij 3 x niks.. ik snap ook absoluut niet wat er geil aan is.. ik heb juist intimiteit nodig.. en dat krijg je niet via de cam..
Heb trouwens wel 1 x meegemaakt dat een gozer ineens naakt voor de cam stond en die ging zich trekken :-S ik kende via msn 2 van zijn vrienden (ik had die gozer via 1 van zn vrienden) en ik had hem gevraagd om een foto van zn lul te sturen.. ik heb toen het hele verhaal aan zn vrienden verteld en die foto naar ze toe gestuurd.. whehehe, best gemeen eigenlijk.. maar ik wilde het niet eens, dus ja dan heb je een probleemik was best wel geschrokken, was toen 14 geloof ik..
Zucht..en dat doe je ook welquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef MrBean het volgende:
Camsex
In zulke sexchatboxen is het echter altijd leuk om mensen elkaar op te laten bellen.
<Amber> Schatje, wat is je mobiel!!?!?!
<geilesjors> 06-12345678
<Amber> Goed even wachten hoor! Ik bel je zo, haal je lul maar uit je broek.
<Amber>Heeeyzzz ... Bel me.
<hetehenkie>Wat is je nummer?
<Amber>06-12345678
<hetehenki>ok
<hetehenkie> Ik krijg er een man voor!
Ja hoor. Er zijn al een heleboel ingetrapt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zucht..en dat doe je ook wel
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje kinderachtig??quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zijn al een heleboel ingetrapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |