abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18360191
Ok, misschien een beetje een rare vraag, aangezien het nog best wel lang duurt voordat ik pas een afspraak heb met de tandarts etc wil ik toch even weten of iemand van het forum ervaringen heb met dit.

Ik ben een keer gevallen en toen is der een stukje van mijn linker voortand afgebroken. Helaas kon ik dit stukje niet meer vinden dus so be it. De laatste tijd vind ik het best wel irritant wat er met mijn tand is gebeurd en ik wil daarom ook weten of er misschien wat tegen gedaan kan worden (misschien heeft iemand hier namelijk al ervaring met dit).

Ik heb een beugel gehad en daardoor is die ene voortand wat omlaag gehaald zodat ie op een gelijke lijn zit met de ander. Maar het ziet er toch best vaag uit en ik wil graag weten of de tandarts/iemand anders, er wat aan kan doen... door het bij te slijpen ofzo!?

Naja ik heb in paint overdreven getekend hoe het er uitziet:

Deel je ervaringen/kennis met me!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_18360483
moet wel wat aangedaan kunnen worden, een stukje neptand ofzo,geen idee hoe het heet, ik heb zelf ook een stukje uit me tand doordat iemand keihard tegen mij bierflesje (die ik toen in me mond had)liep...ik doe er niks aan omdat ik het geen probleem vind
pi_18361206
Ik heb een stukje van mijn kies door het openen van een bierflesje, en een stukje uit mijn voortand door het bijten op een vork "auw" (beiden in een zatte bui). Volgens de tandarts is het mogelijk er een stukje op te maken (ook al is de beschadiging klein). Ik heb er voor gekozen om het bij te laten slijpen zodat het minder op valt (valt ook bijna niet op). Volgens hem kan het altijd nog mocht ik het willen. Dus volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken dat er niets aan te doen is. Ze kunnen tegenwoordig erg veel (kost wel een flinke duit).
pi_18361207
Je kan faces laten plaatsen.

Dat zijn plaatjes die over je eigen tanden/tand worden gedaan.

Heb het gezien bij Make me beautiful.
pi_18367590
Bedankt voor de reacties!

Ik denk niet dat het nodig is om er een stukje tand aan te laten zetten omdat die voortand, waar een stukje vanaf is, eigenlijk iets meer uitsteekt dan de andere.
Ik hoop dat de tandarts me tand kan blijslijpen, want ik weet ook wel dat ze tegenwoordig veel kunnen doen inderdaad, maar als je de hele tijd in de spiegel erop gaat letten gaat het op den duur irriteren en dan krijg je van dit soort vragen .
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_18367726
Gewoon bij laten slijpen.
Mijn ene snijtand is ook bijgeslepen tot hoektand.
amokaapjeeh O+
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 april 2004 @ 14:16:10 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_18367835
ik was een x keihard om op mn voortanden gevallen, ( was zwaar bezopen viel over een paaltje )toen heeft de tandarts beetje bijgeslepen en aan de ene voortand een stukje geplakt, is al wel een x weer eraf gevallen, maarja...

[ Bericht 11% gewijzigd door Paul op 12-04-2004 14:17:00 (typvout) ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 12 april 2004 @ 14:29:20 #8
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_18368087
ook ooit gehad toen ik met mn zatte kop tegen een glazen deur aan liep...

tandarts hefet bijgeslepen en aangeplakt.... je ziet en voelt er echt helemaal nix van !
pi_18368697
Bedankt voor de reacties... ik voel me al een stuk beter
pi_18371441
Ik heb ook ooit een hoekje van mn voortand afgebroken.... is een kunstukje aan geplakt, al 11 jaar ofzo geen last mee
Vrijwillig gebanned
pi_18387910
Het is weer helemaal goed met me tand ! Nu heb ik weer een mooi recht gebitje!
pi_18387993
Ze kunnen ook een stukje aanmaken met 1 of ander spul. Dat gaat dan verharden en wordt het een mooi stukje "tand".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')